Здравейте колеги,
Изчетох доста от темите на всички, които са писали за проблемите си с AIRMATIC окачването на S-класите W220, тъй като не открих някой да е писал за ужасно гадното проблемче, което имам аз реших да пусна нова тема. Автомобила е Mercedes S 500 W200 1999 год. и проблема е следния. Една седмица след като ми рециклираха компресора на AIRMATIC-а, през това време нямах никакви проблеми, един прекрасен ден докато си карах сутринта и чух как компресора на AIRMATIC системата започна постоянно да работи. Дотук добре, интересното беше, че след като изгасих колата и я заключих, компресора продължаваше да работи. Откачих клемата на акумулатора, следователно вече нямаше ток и той спря. Звъннах на сервиза, където ми рециклираха компресора и те ми казаха, че най-вероятно е релето да мина и да го сменят, същото прочетох и в темите на някои колеги и се успокоих че след смяната на релето всичко ще е ок. Отидох в сервиза смениха ми релето + купих си още едно да си имам резервно, преди релето ми показаха два големи бушона, които също според тях били за компресора, така че ме посъветваха ако евентуално нещо подобно се случи просто да махна релето. Да ама не, след една седмица същата история, включи се компресора постоянно да работи и аз изгасих колата, извадих релето + и двата бушона и тая ГАД компресора не спираше да работи !!!! Изключих пак клемата на акумулатора, компресора спря и реших да изчакам около 5 минутки и да включа пак акумулатора и компресора пак си се включи !!! Изключих акумулатора и след цяла нощ престой на сутринта го включих, никакъв проблем !!!! Но със този странен проблем нито мога да тръгна на дълъг път и всеки път като спирам колата и се ослушвам около нея като ГЪРМЯН ЗАЕК да не работи случайно компресора да ми падне акумулатора или да изгори самия компресор. Искам да подчертая че колата си държи перфектно ниво и на четирите колела, нямам никакви грешки, които да изписва на компютъра. Филтъра на компресора е сменен, проверени са въздушните възглавници + всички тръбички всичко е 6. Някой ако има идея от къде може да идва проблема с това неизключване на компресора.