Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с AIRMATIC S500 W220AIRMATIC


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 dimi81trov

dimi81trov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 30 ноември 2015 - 22:17

Здравейте колеги,

 

Изчетох доста от темите на всички, които са писали за проблемите си с AIRMATIC окачването на S-класите W220, тъй като не открих някой да е писал за ужасно гадното проблемче, което имам аз реших да пусна нова тема. Автомобила е Mercedes S 500 W200 1999 год. и проблема е следния. Една седмица след като ми рециклираха компресора на AIRMATIC-а, през това време нямах никакви проблеми, един прекрасен ден докато си карах сутринта и чух как компресора на AIRMATIC системата започна постоянно да работи. Дотук добре, интересното беше, че след като изгасих колата и я заключих, компресора продължаваше да работи. Откачих клемата на акумулатора, следователно вече нямаше ток и той спря. Звъннах на сервиза, където ми рециклираха компресора и те ми казаха, че най-вероятно е релето да мина и да го сменят, същото прочетох и в темите на някои колеги и се успокоих че след смяната на релето всичко ще е ок. Отидох в сервиза смениха ми релето + купих си още едно да си имам резервно, преди релето ми показаха два големи бушона, които също според тях били за компресора, така че ме посъветваха ако евентуално нещо подобно се случи просто да махна релето. Да ама не, след една седмица същата история, включи се компресора постоянно да работи и аз изгасих колата, извадих релето + и двата бушона и тая ГАД компресора не спираше да работи !!!! Изключих пак клемата на акумулатора, компресора спря и реших да изчакам около 5 минутки и да включа пак акумулатора и компресора пак си се включи !!! Изключих акумулатора и след цяла нощ престой на сутринта го включих, никакъв проблем !!!! Но със този странен проблем нито мога да тръгна на дълъг път и всеки път като спирам колата и се ослушвам около нея като ГЪРМЯН ЗАЕК да не работи случайно компресора да ми падне акумулатора или да изгори самия компресор. Искам да подчертая че колата си държи перфектно ниво и на четирите колела, нямам никакви грешки, които да изписва на компютъра. Филтъра на компресора е сменен, проверени са въздушните възглавници + всички тръбички всичко е 6. Някой ако има идея от къде може да идва проблема с това неизключване на компресора.


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 декември 2015 - 09:24

Защо не минеш през друг сервиз за друго мнение.Ако новия компресор е вързан правилно защо продължава да работи след изкарване на бушоните и релето!?
  • 0

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 01 декември 2015 - 12:34

Смени сервиза!!!

Най-вероятно, не са ти сменили правилното реле и ти си със старото.

Задължително е при смяна на компресора да се смени и релето, защото честата причина е релето (залепва и компресора работи докато умре...)

Принципно е нормално да се включи компресора да работи известно време и да спре, но ако работи постоянно това вече е проблем.


  • 0

logo-600-1002.png


#4 dimi81trov

dimi81trov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 01 декември 2015 - 14:54

Днес ходих в сервиз S-MATIC и там установиха че гнездото за релето на компресора е разменено със съседното, което отговаря за нещо което е отпред на двигателя отгоре и като се включи шуми като малка прахосмукачка. И за това като ми се е включвал компресора и махам релето, всъщност това реле не е отговаряло за компресора. Същата промяна е и на бушоните, разменени са двете съседни гнезда. Човека в сервиза каза, че определено е имало странична намеса в тази инсталация, но не знае поради каква причина е правена, но със сигурност не е правена в България, защото колата съм си взел лично от Италия със пълната сервизна история водена до последно преди 1 месец. И всъщност в другия сервиз са сменили релето, което в случая не е отговаряло за компресора, днес ми смениха релето отговарящо за компресора, което всъщност заради разменените гнезда е в съседното гнездо. Надявам се с това да съм приключил с този проблем. А и да съм от полза за някой колега, който попадне в мойта ситуация.

Много безаварийни километри на всички колеги !!!


  • 1




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни