Колеги прочетох предходните теми, но реших да започна нова!
Ако модераторите решат, могат да я преместят!
Колата е 200 компресор, 163 к.с., ръчка, 2001г. Пиша го, защото при мен компресора е постоянно зацепен.
Сега и проблема: компресора надува, когато си поиска!!!
Какво съм проверил:
1. Оборотите са стабилни, двигателя се форсира нормално.
2. Чека си светва и после угасва нормално не е в авариен режим.
3. След две Стар диагнози, нито една грешка при двигателя и датчиците.
4. Видимо няма напуквания по тръбите.
5. При угасен двигател "air recirculation flap" е отворена и видимо чиста.
6. По време на диагноза при въртене на клапата "air recirculation flap" от диагностичния компютър, винаги работи. От отворено положение се затваря и после се отваря, но забелязахме, че стъпката на въртене на клапата е много малка.
7. След всяко закачане на компютъра, проблема се оправя, докато след няколко дни отново мощността изчезва.
От тук въпросите:
- Ако има нисък волтаж при клапата, как да го разбера при диагностика, и колко трябва да е?
- Стъпката на въртене, задавана от компютъра така ли трябва да е, на малки интервали?
Искам само да отбележа, че "air recirculation flap" не съм я свалял и не съм я почиствал, защото е видимо чиста и според майстора, щом се движи от диагностиката значи си работи...
Моля за съвет, защото ми писна при всяко палене да се чудя, дали ще тръгна с компресор или без.
Само да добавя, че сега запалих и при подаване на газ на място, клапата не мърда, стои си отворена, това нормално ли е ???
Този пост е редактиран от tron: 30 ноември 2015 - 10:45