Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Компресор


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 tron

tron

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    CCF Limited Coupe

Публикувано 30 ноември 2015 - 09:33

Колеги прочетох предходните теми, но реших да започна нова!

Ако модераторите решат, могат да я преместят!

Колата е 200 компресор, 163 к.с., ръчка, 2001г. Пиша го, защото при мен компресора е постоянно зацепен.

Сега и проблема: компресора надува, когато си поиска!!!

Какво съм проверил:

1. Оборотите са стабилни, двигателя се форсира нормално.

2. Чека си светва и после угасва нормално не е в авариен режим.

3. След две Стар диагнози, нито една грешка при двигателя и датчиците.

4. Видимо няма напуквания по тръбите.

5. При угасен двигател "air recirculation flap" е отворена и видимо чиста.

6. По време на диагноза при въртене на клапата "air recirculation flap" от диагностичния компютър, винаги работи. От отворено положение се затваря и после се отваря, но забелязахме, че стъпката на въртене на клапата е много малка.

7. След всяко закачане на компютъра, проблема се оправя, докато след няколко дни отново мощността изчезва.

От тук въпросите:

- Ако има нисък волтаж при клапата, как да го разбера при диагностика, и колко трябва да е?

- Стъпката на въртене, задавана от компютъра така ли трябва да е, на малки интервали?

Искам само да отбележа, че "air recirculation flap" не съм я свалял и не съм я почиствал, защото е видимо чиста и според майстора, щом се движи от диагностиката значи си работи...

Моля за съвет, защото ми писна при всяко палене да се чудя, дали ще тръгна с компресор или без.

Само да добавя, че сега запалих и при подаване на газ на място, клапата не мърда, стои си отворена, това нормално ли е ???


Този пост е редактиран от tron: 30 ноември 2015 - 10:45

  • 1

#2 tron

tron

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    CCF Limited Coupe

Публикувано 07 декември 2015 - 15:22

Проблема е решен !!! Благодаря на отзовалите се :) За триене...


  • 0

#3 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 декември 2015 - 15:34

Колега, това е много интересен проблем и причината да нямаш коментари е, че за разлика от други места из бг-нета, се стараем да не пишем глупости, в които не сме сигурни.

Може ли да допълниш темата, определено съм доста заинтригуван какъв е бил проблема.


  • 2

Audi_A4_avatar.gif


#4 tron

tron

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    CCF Limited Coupe

Публикувано 07 декември 2015 - 16:12

Нищо повече от подмяна на "air recirculation flap" !!!


  • 0

#5 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 декември 2015 - 17:20

Разглобихте ли я да огледате какво й има вътре по карантиите?

...заминали пътечки може би?


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни