Колеги искам да си намеря щека за маслото на двигателя,някой поръчвал ли сие от някаде?
Колата е C200 CDI sportcope.
Публикувано 26 ноември 2015 - 07:59
Колеги искам да си намеря щека за маслото на двигателя,някой поръчвал ли сие от някаде?
Колата е C200 CDI sportcope.
Публикувано 26 ноември 2015 - 09:45
Този пост е редактиран от drjivago: 26 ноември 2015 - 09:48
Публикувано 26 ноември 2015 - 16:13
Здравейте,
ще използвам темата и аз да питам за щека.Имам w203 c180 kompressor с двигател m271. Нямам щека за маслото, проверявам го през скритото меню, но проблема е, че когато го проверявам много варират стойностите. Трябва да е 5,5 литра. По ръководството го дават да се мери на топъл двигател ,като се загрее и се изчака 15 20 мин за измерването.Като го направя така е понякога 5.5 ,понякога 5,3 или 5,4. На студен мотор дава 5,2 или 5,3. При директна проверка през менюто пише само ,че нивото е ОК, тоест е в граници. Та да си дойдем на думата, струва ми се неточна тази система и искам да си взема щека от време на време да го проверявам с нея. Намерих такива , които пише ,че стават за тоя двигател , ама те ги дават и за още няколко други мотора и не са с минимум и максимум , а са разграфени в милиметри.Та някой знае ли ако взема такава какви трябва да са показанията ?Или да ме насочите откъде да взема точната щека.
Мерси!
Публикувано 27 ноември 2015 - 13:28
Здравейте,
ще използвам темата и аз да питам за щека.Имам w203 c180 kompressor с двигател m271. Нямам щека за маслото, проверявам го през скритото меню, но проблема е, че когато го проверявам много варират стойностите. Трябва да е 5,5 литра. По ръководството го дават да се мери на топъл двигател ,като се загрее и се изчака 15 20 мин за измерването.Като го направя така е понякога 5.5 ,понякога 5,3 или 5,4. На студен мотор дава 5,2 или 5,3. При директна проверка през менюто пише само ,че нивото е ОК, тоест е в граници. Та да си дойдем на думата, струва ми се неточна тази система и искам да си взема щека от време на време да го проверявам с нея. Намерих такива , които пише ,че стават за тоя двигател , ама те ги дават и за още няколко други мотора и не са с минимум и максимум , а са разграфени в милиметри.Та някой знае ли ако взема такава какви трябва да са показанията ?Или да ме насочите откъде да взема точната щека.
Мерси!
Използвай си менюто и не си давай парите на вятъра.
В много редки случай, когато датчика умре, изкарва съобщение да се долива, след като ти изписва, че е ОК нямаш повод за притеснения.
Относно масломерната щека, която е в мм., по номер на двигателя се вади от WIS една табличка и по нея гледаш колко трябва да е и колко има в момента.
Публикувано 27 ноември 2015 - 19:50
grosmaster-ра е обяснил за универсалната щека.
Ако искаш нова щека, за твоя модел в ЕПС-то от 09.06.2005г. до 06.03.2008г. дават парт. № А 271 010 03 72
От моргите е друг вариант за намиране на щека за твоя мотор.
Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.
Публикувано 29 ноември 2015 - 18:23
И все пак за моя модел колко трябва да показва типа на двигателя е 646
А относно проверката на нивото при мрн излиза само ОК, някой можели да ми обясни как да видя нивото в цифри.
Предварително БЛАГОДАРЯ.
Публикувано 02 декември 2015 - 20:47
На колегите с моя мотор дали са с C200 или C220 CDI (W203) на универсалната щека показанията са:
min 110 mm
max 138 mm
това са реалните показания.
Публикувано 03 декември 2015 - 00:00
Публикувано 03 декември 2015 - 08:07
Да точно по номера на двигателя и от таблицата.
Публикувано 04 декември 2015 - 17:40
На всички двигатели от време оно нивото на масло, антифриз и т.н. се мери в студено състояние. Преди да си стартирал двигателя. На твоя защо си прочел при загрят?...
Има модели където се мери не само на топъл, но и на работещ
Публикувано 04 декември 2015 - 19:46
Според WIS маслото се мери на загрят двигател. Щеката е номер 120 589 07 21 00.
Двигатели 646.951 и 646.962
Максимум 143мм
Минимум 118мм
Двигател 646.961, 646.963 и 646.966
Максимум 163мм
Минимум 139мм
Публикувано 31 декември 2015 - 22:39
Колеги, за да не отварям нова тема бих искал да ви попитам следното:
Колата ми е w203 2.2 CDI 150 HP 2006г.
По талон колата ми се води с двигател OM 646, а на таблото ми изписва ОМ 611.
Имате ли представа защо това е така, как може да се оправи да показва коректния двигател ?
Знам със сигурност, че километрите на колата са манипулирани и то не от професионалист.
Ачо от Варна, който ми гледа колата със Стар диагностика сподели, че в част от подменютата с диагностика е невъзможно да се влезе именно поради манипулацията, която са направили.
Моля да ме насочите към професионалист от Варна, който може да ми реши проблема.
Благодаря предварително и весело посрещане на новата година.
Публикувано 01 януари 2016 - 12:11
Подобно нещо ми се е случвало преди години на една 203-ка, няма да се учудя и твоята да е била.
Беше омагьосвана, стардиагноза отваряше и четеше само блока на мотора и то не отваряше всички параметри.
Другите блокове не ги отваряше, явно е имала проблеми с блока на мотора и за да е запалят, са взели такъв от друга заедно с EZS и ELV
Друго обяснение поне аз нямам, защото и номера на рамата не отговаряше....
Публикувано 01 януари 2016 - 14:38
Мерси за отговора, при мен не съм сигурен какво точно не се отваряше със стар диагностиката, мога да попитам, но иначе не съм имал проблеми с мотора, не ми гори масло или нещо такова, добре работи като цяло. Може би са взели таблото с километража от друга кола. Наистина не знам какво са правили джамбазите, от автокъщата, които ми я продадоха, но няма да се учудя на нищо. Чудя се дали да се ровя въобще и да задълбавам, кой знае какво ще разбера...
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни