Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

щека за маслото на двигателя


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 plam+

plam+

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C200 CDI SPORTCOPE
    родено 2004 г.

Posted 26 November 2015 - 07:59

Колеги искам да си намеря щека за маслото на двигателя,някой поръчвал ли сие от някаде?

Колата е C200 CDI sportcope.


  • 0

#2 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 26 November 2015 - 09:45

http://www.obd2-bg.c..._oil/index.html

http://zimber-tools....zimbertools_com

Edited by drjivago, 26 November 2015 - 09:48 .

  • 0

#3 emmotoss

emmotoss

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    c180K (w203) , 2005 година

Posted 26 November 2015 - 16:13

Здравейте,

ще използвам темата и аз да питам за щека.Имам  w203 c180 kompressor с двигател m271. Нямам щека за маслото, проверявам го през скритото меню, но проблема е, че когато го проверявам много варират стойностите. Трябва да е 5,5 литра. По ръководството го дават да се мери на топъл двигател ,като се загрее и се изчака 15 20 мин за измерването.Като го направя така е понякога 5.5 ,понякога 5,3 или 5,4. На студен мотор дава 5,2 или 5,3. При директна проверка през менюто пише само ,че нивото е ОК, тоест е в граници. Та да си дойдем на думата, струва ми се неточна тази система и искам да си взема щека от време на време да го проверявам с нея. Намерих такива , които пише ,че стават за тоя двигател , ама те ги дават и за още няколко други мотора и не са с минимум и максимум , а са разграфени в милиметри.Та някой знае ли ако взема такава какви трябва да са показанията ?Или да ме насочите откъде да взема точната щека.

Мерси!


  • 0

#4 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 27 November 2015 - 13:28

Здравейте,

ще използвам темата и аз да питам за щека.Имам  w203 c180 kompressor с двигател m271. Нямам щека за маслото, проверявам го през скритото меню, но проблема е, че когато го проверявам много варират стойностите. Трябва да е 5,5 литра. По ръководството го дават да се мери на топъл двигател ,като се загрее и се изчака 15 20 мин за измерването.Като го направя така е понякога 5.5 ,понякога 5,3 или 5,4. На студен мотор дава 5,2 или 5,3. При директна проверка през менюто пише само ,че нивото е ОК, тоест е в граници. Та да си дойдем на думата, струва ми се неточна тази система и искам да си взема щека от време на време да го проверявам с нея. Намерих такива , които пише ,че стават за тоя двигател , ама те ги дават и за още няколко други мотора и не са с минимум и максимум , а са разграфени в милиметри.Та някой знае ли ако взема такава какви трябва да са показанията ?Или да ме насочите откъде да взема точната щека.

Мерси!

Използвай си менюто и не си давай парите на вятъра.

В много редки случай, когато датчика умре, изкарва съобщение да се долива, след като ти изписва, че е ОК нямаш повод за притеснения.

Относно масломерната щека, която е в мм., по номер на двигателя се вади от WIS една табличка и по нея гледаш колко трябва да е и колко има в момента.


  • 0

logo-600-1002.png


#5 pitar_r_r

pitar_r_r

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:край морето
  • Интереси:NBA,NFL,
    СНУКЪР
  • Автомобил:
    W210 - E250D AVANTGARDE 113kc 09.1998г.

User's Awards

27
2
2
Garage View Garage

Posted 27 November 2015 - 19:50

grosmaster-ра  е обяснил за универсалната щека.

Ако искаш нова щека, за твоя модел в ЕПС-то от  09.06.2005г.  до  06.03.2008г.  дават парт. №  А 271 010 03 72   

От моргите е друг вариант за намиране на щека за твоя мотор.


  • 0

Живей днес, защото вчера няма да се върне, а утре може и да не дойде.

 


#6 plam+

plam+

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C200 CDI SPORTCOPE
    родено 2004 г.

Posted 29 November 2015 - 18:23

И все пак за моя модел колко трябва да показва типа на двигателя е 646

А относно проверката на нивото при мрн излиза само ОК, някой можели да ми обясни как да видя нивото в цифри.

Предварително БЛАГОДАРЯ.


  • 0

#7 plam+

plam+

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C200 CDI SPORTCOPE
    родено 2004 г.

Posted 02 December 2015 - 20:47

На колегите с моя мотор дали са с C200 или C220  CDI (W203) на универсалната щека показанията са:

 min  110 mm

 max 138 mm

това са реалните показания.


  • 0

#8 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 03 December 2015 - 00:00

Гледай мотора, а именно om646
  • 0

#9 plam+

plam+

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 45 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    C200 CDI SPORTCOPE
    родено 2004 г.

Posted 03 December 2015 - 08:07

Да точно по номера на двигателя и от таблицата.


  • 0

#10 strelec

strelec

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 195 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора-Пловдив
  • Автомобил:
    W124 200TE 136k.c. 1994
    Opel Corsa Sport X15DT

Posted 04 December 2015 - 16:28

На всички двигатели от време оно нивото на масло, антифриз и т.н. се мери в студено състояние. Преди да си стартирал двигателя. На твоя защо си прочел при загрят?...


  • 0
Публикувано изображение

#11 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 04 December 2015 - 17:40

На всички двигатели от време оно нивото на масло, антифриз и т.н. се мери в студено състояние. Преди да си стартирал двигателя. На твоя защо си прочел при загрят?...

 

Има модели където се мери не само на топъл, но и на работещ :)


  • 0

logo-600-1002.png


#12 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 04 December 2015 - 19:46

Според WIS маслото се мери на загрят двигател. Щеката е номер 120 589 07 21 00.

 

Двигатели 646.951 и 646.962

 

Максимум 143мм

Минимум 118мм

 

Двигател 646.961, 646.963 и 646.966

 

Максимум 163мм

Минимум 139мм

Attached Files


  • 0

#13 thenightfly

thenightfly

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:Варна

Posted 31 December 2015 - 22:39

Колеги, за да не отварям нова тема бих искал да ви попитам следното:

 

Колата ми е w203 2.2 CDI 150 HP 2006г.

 

По талон колата ми се води с двигател OM 646, а на таблото ми изписва ОМ 611.

 

Имате ли представа защо това е така, как може да се оправи да показва коректния двигател ?

 

Знам със сигурност, че километрите на колата са манипулирани и то не от професионалист.

 

Ачо от Варна, който ми гледа колата със Стар диагностика сподели, че в част от подменютата с диагностика е невъзможно да се влезе именно поради манипулацията, която са направили.

 

Моля да ме насочите към професионалист от Варна, който може да ми реши проблема.

 

Благодаря предварително и весело посрещане на новата година.


  • 0

#14 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5,223 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Posted 01 January 2016 - 12:11

Подобно нещо ми се е случвало преди години на една 203-ка, няма да се учудя и твоята да е била.

Беше омагьосвана, стардиагноза отваряше и четеше само блока на мотора и то не отваряше всички параметри.

Другите блокове не ги отваряше, явно е имала проблеми с блока на мотора и за да е запалят, са взели такъв от друга заедно с EZS и ELV

Друго обяснение поне аз нямам, защото и номера на рамата не отговаряше....


  • 0

logo-600-1002.png


#15 thenightfly

thenightfly

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:Варна

Posted 01 January 2016 - 14:38

Мерси за отговора, при мен не съм сигурен какво точно не се отваряше със стар диагностиката, мога да попитам, но иначе не съм имал проблеми с мотора, не ми гори масло или нещо такова, добре работи като цяло. Може би са взели таблото с километража от друга кола. Наистина не знам какво са правили джамбазите, от автокъщата, които ми я продадоха, но няма да се учудя на нищо. Чудя се дали да се ровя въобще и да задълбавам, кой знае какво ще разбера...


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users