Добър ден колеги.Нов съм в форума,от скоро притежавам е230 w210 150 конски сили.Забелязах разход на масло от около 400 -500 на хиляда километра което си е доста,мотора не духа няма течове само леки омаслявания не съм забелязал да пуши сиво а маслото се губи.Насочил съм се към смяна на гумички на клапаните за проба защото е най евтино като за начало а и мога да го свърша сам без да вадя глава поне така мисля.Правил съм го на другата ми кола но тя е с ангренажен ремък и с един вал а до колкото знам мерца е с два.Интересуваме някои колега правил ли е тази манипулация ако има снимки информация съвети всичко би ми било от полза.Колата се кара на газ и е с масло стат оил с такова я купих и такова доливам вече 2 хиляди километра.Ако успея да оправя проблема ще се насоча към друга марка че тази ми е непозната но с това масло купих колата.
Смяна гумички на клапаните
Started by Йордан Караколев, 21 Nov 2015 - 15:47:55
17 replies to this topic
#1
Posted 21 November 2015 - 15:47
#2
Posted 22 November 2015 - 09:32
Аз бих сменил първо маслото пък после прави гумички.От тях няма как да изчезва толкова масло.
#3
Posted 22 November 2015 - 10:25
Подкрепям съвета на колегата chochone
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Posted 22 November 2015 - 11:42
В момента имам масло с доказан произход проблема е че е 15w40 а досега е карана с 10 на 40 може ли по гъстото масло да направи поразия за 1000 2000 километра колкото за проба за да разбера дали мотора е за ремонт
#5
Posted 22 November 2015 - 14:13
Пуши ли колата?
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#6
Posted 22 November 2015 - 14:16
Не или поне аз немога да видя защото е с синкави стъкла авангард е.На място форсирам и на газ и на бензин не забелязвам дим
#7
Posted 22 November 2015 - 17:00
Подкрепям да пробваш с друго масло!
#8
Posted 22 November 2015 - 17:33
Колата не се кара с това което имаш,а с това което производителя е предписал.От там на сетне кой каквото пожелае може да си слага.......
#9
Posted 23 November 2015 - 12:27
Statoil е огромна нефтодобивна компания, от мащаба на Shell и т.н.
Това, че не са много популярни в България не прави продуктите им по-лоши от тези на разни независими малки рафинерийки, които са толкова популярни у нас.
Освен това маслата на Статойл имат необходимото одобрение по МБ. Ползвал съм ги и съм доволен от тях.
15w40 е малко гъстичко за зимата - по-добре 10w40. все пак температурите у нас падат понякога до -20. Не е добре маслото да е на границата на течливостта, пък било то и в 5 дни от зимата.
Търси масло по стандарт 229.1 или 229.3. Да пише изрично MB 229.1 или MB 229.3 на опаковката.
Ако не стане със смяна на маслото - сменяй гумичките и сподели резултата.
#10
Posted 23 November 2015 - 14:49
Утре ще купя масло и филтър ще сменя и ще пиша а смяната на гумичките мисля да я отложа за зимната отпуска до тогава ще доливам.Яд ме е само че предния собственик 3 пъти каза че не гори масло а при мен гори явно метна,жив и здрав да е
#11
Posted 23 November 2015 - 16:13
Предния ми бенц беше с м102 мотор, на 400 000 км и доливах по около 1л. между смените.
Този е с м103 на 160 000км и доливам и аз като теб по около половин литър на 1000км.
Карам ги еднакво, с едно и също масло и горят различно.
#12
Posted 23 November 2015 - 16:20
Моя м102 също гореше масло, но след смяна на гумичките на клапаните (без да свалям глава) спря да гори. Другите ми Бенцове не го пипаха.
Но преди да сменяш гумички, ако след смяната на маслото пак гори, му направи едно замерване на компресията за да си сигурен.
Но преди да сменяш гумички, ако след смяната на маслото пак гори, му направи едно замерване на компресията за да си сигурен.
NO PAIN - NO GAIN!
#13
Posted 23 November 2015 - 16:33
Колата не се кара с това което имаш,а с това което производителя е предписал.От там на сетне кой каквото пожелае може да си слага.......
Колега, обърна ли внимание на това?
Не знам защо някои колеги и "майстори" насаждат мнението, че стар двигател се кара с по-гъсто масло.
Според мен това е абсолютно неправилно и погрешно.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#14
Posted 23 November 2015 - 18:18
Утре мисля да закупя кастрол магнитек 10 на 40 с мб229.1 одобрение ще пробвам да видим дали пак ще го гори.Имам наблюдение над това масло 4 смени на стрия ми автомобил,и съм нямал никакви ядове вярно че беше дизел и маслото беше за дизел а сега ще си взема за бензин но старата ми кола беше с възможно най трошливия мотор на ауди 2.5тди (душегуб)
#15
Posted 24 November 2015 - 18:03
Днес сипах новото масло 10в40 на кастрол като има резултати ще споделя какво се е случило
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users