Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Смяна гумички на клапаните


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 Йордан Караколев

Йордан Караколев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MB E230 avangrde

Posted 21 November 2015 - 15:47

Добър ден колеги.Нов съм в форума,от скоро притежавам е230 w210 150 конски сили.Забелязах разход на масло от около 400 -500 на хиляда километра което си е доста,мотора не духа няма течове само леки омаслявания не съм забелязал да пуши сиво а маслото се губи.Насочил съм се към смяна на гумички на клапаните за проба защото е най евтино като за начало а и мога да го свърша сам без да вадя глава поне така мисля.Правил съм го на другата ми кола но тя е с ангренажен ремък и с един вал а до колкото знам мерца е с два.Интересуваме някои колега правил ли е тази манипулация ако има снимки информация съвети всичко би ми било от полза.Колата се кара на газ и е с масло стат оил с такова я купих и такова доливам вече 2 хиляди километра.Ако успея да оправя проблема ще се насоча към друга марка че тази ми е непозната но с това масло купих колата.


  • 0

#2 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 22 November 2015 - 09:32

Аз бих сменил първо маслото пък после прави гумички.От тях няма как да изчезва толкова масло.


  • 0

#3 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,134 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Posted 22 November 2015 - 10:25

Подкрепям съвета на колегата chochone


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#4 Йордан Караколев

Йордан Караколев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MB E230 avangrde

Posted 22 November 2015 - 11:42

В момента имам масло с доказан произход проблема е че е 15w40 а досега е карана с 10 на 40 може ли по гъстото масло да направи поразия за 1000 2000 километра колкото за проба за да разбера дали мотора е за ремонт
  • 0

#5 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 22 November 2015 - 14:13

Пуши ли колата?


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#6 Йордан Караколев

Йордан Караколев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MB E230 avangrde

Posted 22 November 2015 - 14:16

Не или поне аз немога да видя защото е с синкави стъкла авангард е.На място форсирам и на газ и на бензин не забелязвам дим
  • 0

#7 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 971 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 C180 Kompressor the Black bird

Posted 22 November 2015 - 17:00

Подкрепям да пробваш с друго масло!


  • 0

#8 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Posted 22 November 2015 - 17:33

Колата не се кара с това което имаш,а с това което производителя е предписал.От там на сетне кой каквото пожелае може да си слага.......


  • 1

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,599 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 23 November 2015 - 12:27

Statoil е огромна нефтодобивна компания, от мащаба на Shell и т.н.

 

Това, че не са много популярни в България не прави продуктите им по-лоши от тези на разни независими малки рафинерийки, които са толкова популярни у нас.

 

Освен това маслата на Статойл имат необходимото одобрение по МБ. Ползвал съм ги и съм доволен от тях.

 

15w40 е малко гъстичко за зимата - по-добре 10w40. все пак температурите у нас падат понякога до -20. Не е добре маслото да е на границата на течливостта, пък било то и в 5 дни от зимата.

 

Търси масло по стандарт 229.1 или 229.3. Да пише изрично MB 229.1 или MB 229.3 на опаковката.

 

Ако не стане със смяна на маслото - сменяй гумичките и сподели резултата.


  • 0

#10 Йордан Караколев

Йордан Караколев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MB E230 avangrde

Posted 23 November 2015 - 14:49

Утре ще купя масло и филтър ще сменя и ще пиша а смяната на гумичките мисля да я отложа за зимната отпуска до тогава ще доливам.Яд ме е само че предния собственик 3 пъти каза че не гори масло а при мен гори явно метна,жив и здрав да е
  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,599 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 23 November 2015 - 16:13

Предния ми бенц беше с м102 мотор, на 400 000 км и доливах по около 1л. между смените.

 

Този е с м103 на 160 000км и доливам и аз като теб по около половин литър на 1000км.

 

Карам ги еднакво, с едно и също масло и горят различно.


  • 0

#12 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 23 November 2015 - 16:20

Моя м102 също гореше масло, но след смяна на гумичките на клапаните (без да свалям глава) спря да гори. Другите ми Бенцове не го пипаха.
Но преди да сменяш гумички, ако след смяната на маслото пак гори, му направи едно замерване на компресията за да си сигурен.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#13 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 23 November 2015 - 16:33

Колата не се кара с това което имаш,а с това което производителя е предписал.От там на сетне кой каквото пожелае може да си слага.......

Колега, обърна ли внимание на това?

Не знам защо някои колеги и "майстори" насаждат мнението, че стар двигател се кара с по-гъсто масло.

Според мен това е абсолютно неправилно и погрешно.

:beer


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#14 Йордан Караколев

Йордан Караколев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MB E230 avangrde

Posted 23 November 2015 - 18:18

Утре мисля да закупя кастрол магнитек 10 на 40 с мб229.1 одобрение ще пробвам да видим дали пак ще го гори.Имам наблюдение над това масло 4 смени на стрия ми автомобил,и съм нямал никакви ядове вярно че беше дизел и маслото беше за дизел а сега ще си взема за бензин но старата ми кола беше с възможно най трошливия мотор на ауди 2.5тди (душегуб)


  • 0

#15 Йордан Караколев

Йордан Караколев

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 8 Posts:
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MB E230 avangrde

Posted 24 November 2015 - 18:03

Днес сипах новото масло 10в40 на кастрол като има резултати ще споделя какво се е случило :)


  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users