Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes W124 Coupe E200 с V8 5.0 M113 и ръчна скоротсна кутияMercedes 500 CE


  • Please log in to reply
38 мнения по тази тема

#1 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 17 ноември 2015 - 21:37

Здравейте колеги дълго мислех дали да пускам  тема, но накрая се реших.

Имам Mercedes W124 300 turbo 4 matic но винаги са ми харесвали W124 купе.

Началото на годината се реших и си купих Mercedes W124 E200 карах го всекидневно в продължение на 3, 4 месеца но 

определено мога да кажа ,че ми е малко слабичък, но в един прекрасен момент на един паркинг всичко се промени и 

започна така:

https://www.youtube....h?v=f_ZqE0GBHyQ  тук се запознах с главния виновник siriospepi Петьо.

Пробвах и аз:

https://www.youtube....h?v=cXho1tRHO6E но си трябва мощност и така се започна.

Почнах да разпитвам за двигатели и изчетох няколко теми по  форумите и Петьо ме напътстваше за което съм много 

благодарен.

И така през август на мой приятел му подпалиха колата която беше Mercedes W211 E500 4 matic купена от Балкан стар и 

реши да я продава на части за щастие на мен двигателя беше оцелял след като го взех доста трудно намерих скоростна 

кутия, маховик и съединител които да съвпаднат и започнах:   https://www.youtube....h?v=6WZV7RLNAgk

Идеята на проекта да е  така наречения БОЛТ ОН тоест максимално малко части да се произвеждат, но както можете да се 

досетите много бързо минахме на „ФЛЕКС ОН“

 

База: Mercedes W124 E200 coupe

 

Двигател: 5.0 V8 M113

 

Рейка:Mercedes W210 E200

 

Ръчна кутия: Mercedes W208 CLK 240 2003 г.

 

Маховик притискател и съединител: W203 220 CDI на първо време.

 

Електроника: Mega II

 

С картера имах малко проблеми защото двигателя го взех без картер но се разходих из моргите и разбрах ,че има три вида картери и три вида маслени помпи за определения картер.  Вариантите бяха: преден , заден и 4 матик.

Избрах преден картер понеже рейката на Mercedes W210 e задно разположенa тоест зад предната ос.

В последствие се наложи рязането на гредата под двигателя за да мога да монтирам рейката където трябва или по близко до мислената ос на колелата. Усилих гредата с една доста „тънка“ шина от 5 мм. заварих две планки и захванах рейката.

Поставянето на рейката се наложи , защото изпускателния колектор опираше в кормилната кутия или трябваше да се изработи друг колектор или да се постави рейката реших рейка  понеже е по подходяща за дрифт.

Управлението за сега е задоволително с малко преправяне на носачите и шенкела.

Носачите се наложи да ги преправям защото рейката на Mercedes W210 е разположена зад носачите.

Монтирането на ск. Кутията и маслото за съединителя са си bolt on освен лоста за скоростите с малко рязане пасна добре.

Кардана от три събрахме един и стана добре.

Тампоните на двигателя се наложи да искам патент от  Петьо и ги направих подобни на неговите.

Стигнал съм до изграждане на инсталация търсене на подходяща дросел клапа връзване на антифриз,  гориво пистов ремък и хидравлика. Може и нещо да пропускам.

Моля да бъда извинен предварително, защото ще пиша в темата само когато имам свободно време а то не е много.

 

Ето и малко снимки: 

Прикачени файлове


  • 1

#2 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 17 ноември 2015 - 21:39

ето още:

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Gringo: 17 ноември 2015 - 21:43

  • 1

#3 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 17 ноември 2015 - 21:44

до тук съм:

Прикачени файлове


  • 1

#4 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 17 ноември 2015 - 22:03

Евала

 

Продължавай напред !

 

Успех

 

 

П.С Не знам до къде си ама номера ти е същият като моят ... 0706

Само дето съм МА , а ти МН

Тряя замерим като стане готова


Този пост е редактиран от Наско: 17 ноември 2015 - 22:03

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#5 babaneze

babaneze

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 363 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w124coupe 2броя, w111 , 300 sl R129. Jeep Wrangler YJ, cl 420 1997

Публикувано 17 ноември 2015 - 22:08

Успех колега,ще следя темата с интерес...


Този пост е редактиран от babaneze: 18 ноември 2015 - 00:20

  • 0

#6 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 17 ноември 2015 - 22:29

Насе дай снимка на твоя номер за доказателство  :)


  • 0

#7 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 17 ноември 2015 - 23:11

Насе дай снимка на твоя номер за доказателство  :)

 

https://www.facebook...?type=3

 

и те чакам на чертата на лято :)


Този пост е редактиран от Наско: 17 ноември 2015 - 23:20

  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 17 ноември 2015 - 23:21

Малко клиширано, но както казват "и най-далечното пътуване започва с първата стъпка", а ти вече си направил няколко. Браво за ентусиазма. Двигателят е станал като нов, а и с тези червени капаци, определено показва характер.

 

Притесняват ме само тампоните на двигателя - тампоните за Е500 не пасваха ли?


  • 0

#9 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 17 ноември 2015 - 23:28

Стойките за е500 са различни от тези за E и S класата, по спомен и захвата на тампоните е различен... Аз лично съм със подобен сетъп за тампоните (има го в темата ми), и вече 2 години колата ми понася огромни ритници и нямам проблеми като изключим това че аз съм с полиуретан и има бая вибрации по купето :) :yeah


  • 0

#10 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4598 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 17 ноември 2015 - 23:32

Да, ако вибрациите по купето не са проблем и е тествано в битки, значи работи.


  • 0

#11 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Замразено членство
  • 489 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 17 ноември 2015 - 23:54

Все пак се прави кола за битки, за градско няма как да изтърпя този тип тампони и 5 минути :)


  • 0

#12 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 18 ноември 2015 - 00:18

https://www.facebook...?type=3

и те чакам на чертата на лято :)

Живи и здрави ще ги пробваме но има доста работа до лятото.
  • 0

#13 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 18 ноември 2015 - 00:20

Малко клиширано, но както казват "и най-далечното пътуване започва с първата стъпка", а ти вече си направил няколко. Браво за ентусиазма. Двигателят е станал като нов, а и с тези червени капаци, определено показва характер.

Притесняват ме само тампоните на двигателя - тампоните за Е500 не пасваха ли?

Най вероятно можеше и да станат но доста излишен труд.
  • 0

#14 Yumerov

Yumerov

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Високо строителство, ВиК, риболов, фитнес
  • Автомобил:
    Mercedes W202 200 kompressor 1996g.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 ноември 2015 - 10:53

Недейте бе хора, тъкмо си позакърпих цедката и ме вкарвате във филми да направя бартер за купето на баща ми и да се почва.. 

 

Екстра се е получило, ако му набучите и един компресор  :allhail


  • 0
Луд умора нема, само се поти

Публикувано изображение

Лошото е, че чукундурите се размножават. От чукундур пак става чукундур. Цвекло не може да стане
Първият белег на интелигентността е мързелът. Мързелът е клапан, който те предпазва да не правиш нещо неподготвен.

#15 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 18 ноември 2015 - 18:52

Недейте бе хора, тъкмо си позакърпих цедката и ме вкарвате във филми да направя бартер за купето на баща ми и да се почва..

Екстра се е получило, ако му набучите и един компресор :allhail

Ми аз незнам какво чакаш :)

Много трудно се намират тия компресори а и са доста скъпи но живи и здрави да сме.
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни