Здравейте колеги дълго мислех дали да пускам тема, но накрая се реших.
Имам Mercedes W124 300 turbo 4 matic но винаги са ми харесвали W124 купе.
Началото на годината се реших и си купих Mercedes W124 E200 карах го всекидневно в продължение на 3, 4 месеца но
определено мога да кажа ,че ми е малко слабичък, но в един прекрасен момент на един паркинг всичко се промени и
започна така:
https://www.youtube....h?v=f_ZqE0GBHyQ тук се запознах с главния виновник siriospepi Петьо.
Пробвах и аз:
https://www.youtube....h?v=cXho1tRHO6E но си трябва мощност и така се започна.
Почнах да разпитвам за двигатели и изчетох няколко теми по форумите и Петьо ме напътстваше за което съм много
благодарен.
И така през август на мой приятел му подпалиха колата която беше Mercedes W211 E500 4 matic купена от Балкан стар и
реши да я продава на части за щастие на мен двигателя беше оцелял след като го взех доста трудно намерих скоростна
кутия, маховик и съединител които да съвпаднат и започнах: https://www.youtube....h?v=6WZV7RLNAgk
Идеята на проекта да е така наречения БОЛТ ОН тоест максимално малко части да се произвеждат, но както можете да се
досетите много бързо минахме на „ФЛЕКС ОН“
База: Mercedes W124 E200 coupe
Двигател: 5.0 V8 M113
Рейка:Mercedes W210 E200
Ръчна кутия: Mercedes W208 CLK 240 2003 г.
Маховик притискател и съединител: W203 220 CDI на първо време.
Електроника: Mega II
С картера имах малко проблеми защото двигателя го взех без картер но се разходих из моргите и разбрах ,че има три вида картери и три вида маслени помпи за определения картер. Вариантите бяха: преден , заден и 4 матик.
Избрах преден картер понеже рейката на Mercedes W210 e задно разположенa тоест зад предната ос.
В последствие се наложи рязането на гредата под двигателя за да мога да монтирам рейката където трябва или по близко до мислената ос на колелата. Усилих гредата с една доста „тънка“ шина от 5 мм. заварих две планки и захванах рейката.
Поставянето на рейката се наложи , защото изпускателния колектор опираше в кормилната кутия или трябваше да се изработи друг колектор или да се постави рейката реших рейка понеже е по подходяща за дрифт.
Управлението за сега е задоволително с малко преправяне на носачите и шенкела.
Носачите се наложи да ги преправям защото рейката на Mercedes W210 е разположена зад носачите.
Монтирането на ск. Кутията и маслото за съединителя са си bolt on освен лоста за скоростите с малко рязане пасна добре.
Кардана от три събрахме един и стана добре.
Тампоните на двигателя се наложи да искам патент от Петьо и ги направих подобни на неговите.
Стигнал съм до изграждане на инсталация търсене на подходяща дросел клапа връзване на антифриз, гориво пистов ремък и хидравлика. Може и нещо да пропускам.
Моля да бъда извинен предварително, защото ще пиша в темата само когато имам свободно време а то не е много.
Ето и малко снимки: