Здравейте,
Бих искал да попитам има ли човек, който да се е борил с вакума на W140, че нещо ми образува нерви.
Става въпрос, че предна дясна и двете задни врати работят без проблем, обче шофьорската и багажника ми правят мизерии. Като "рестартирам" вакуума ( вада и пак слагам бушона ) всичко върви по вода.
Ако някой успее да ме просветли ще съм му много благодарен, ако не ще трябва въпроса да бъде отнесен към Върховния съд ... БалканСтар.
Благодаря предварително на всички.
W140 ВакуумДосаден проблем с вакуума
Started by cytisine, 04 Mar 2007 - 02:20:43
4 replies to this topic
#1
Posted 04 March 2007 - 02:20
Кога разбрах че съм БОГ?
-Когато се молих в една църква и разбрах, че говоря на себе си.
-Когато се молих в една църква и разбрах, че говоря на себе си.
#2
Posted 04 March 2007 - 03:16
Аз съм тоз гении дето малко ги разбирам,но като почна да ровя за проблем и все големи ги вадя.
Кажи сега годинка на колата,моделче,мотор какъв търкаляш,какво точно прави,кога,какво се чува,кой бушон вадиш...........каквото се сетиш.Тукашния форум е пълен с проблеми и начини за отстртаняване на тия колици.Надявам се моделите тук и твоя да не са много различни ако въобще има разлика.
Давай,ти си,при мародерите в БалканСтар винаги можеш да отидеш.
Кажи сега годинка на колата,моделче,мотор какъв търкаляш,какво точно прави,кога,какво се чува,кой бушон вадиш...........каквото се сетиш.Тукашния форум е пълен с проблеми и начини за отстртаняване на тия колици.Надявам се моделите тук и твоя да не са много различни ако въобще има разлика.
Давай,ти си,при мародерите в БалканСтар винаги можеш да отидеш.
.
#3
Posted 04 March 2007 - 03:25
http://v12uberalles....Assist_Pump.htm
Някакъв такъв греzдеи те чака като се замисля. Това ти е вакумната помпичка която с откачането на бушона може да я рестартираш.Не е сложно за ел.инжинер,но на мен ми идва в повече.Кажи модел и година и ще ти изровя проблема,но няма да е просто.Няма прости неща в тия автомобили,3 чувала с електрика са им наблъскали.
Някакъв такъв греzдеи те чака като се замисля. Това ти е вакумната помпичка която с откачането на бушона може да я рестартираш.Не е сложно за ел.инжинер,но на мен ми идва в повече.Кажи модел и година и ще ти изровя проблема,но няма да е просто.Няма прости неща в тия автомобили,3 чувала с електрика са им наблъскали.
.
#4
Posted 06 April 2007 - 11:38
Леле хиляди благодарности за подробните указания на страницата.
Меро е S300 първа регистрация 1998 год.
Меро е S300 първа регистрация 1998 год.
Кога разбрах че съм БОГ?
-Когато се молих в една църква и разбрах, че говоря на себе си.
-Когато се молих в една църква и разбрах, че говоря на себе си.
#5
Posted 06 April 2007 - 19:23
Кофти,такива модели няма тук.Модела 98 година е 320,420,500 и 600 както и един дизел,друго няма.Вакума може да е сьщия обаче не сьм сигурен.
.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users