Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с всмукателния колектор C220 (2000-та година)

всмукателен колектор турбо

  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 todor91

todor91

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, Враца
  • Автомобил:
    Мерцедес C220 CDI (143hp), 2000-та година на производство

Публикувано 10 ноември 2015 - 13:00

Здравейте колеги,
 
Имам следния проблем. Когато натисна повечко газ се чува едно свистене и един път, докато си карах, колата влезна в авариен режим, спря ми турбото и свистенето престана. Сега пак си го има свистенето и турбото си работи.
Отидох на диагностика и ми казаха, че един лост от всмукателния колектор е виснал надолу и имам 2 опции: или да си сменя всмукателния колектор, или да си запуша клапите на колектора.
Колата е била влезнала в авариен режим, защото е имало налягане в колектора.
 
Вие какво ще ме посъветвате?

  • 0

#2 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 10 ноември 2015 - 15:30

Ако е лостче би трябвало да може да се смени сам по себе си. Снимай сложи и ако има някакъв код/номер ни го напиши и него. Кажи малко по подробно каде се намира и за какво отговаря.

За затапване забрави ако си харесваш колата тва са смотаняшки работи. Колата трябва да е така както е излезнала от завода.


  • 0

#3 dimhab

dimhab

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 2001г. C220CDI - Sold
    w124 1994г. Е200С

Публикувано 10 ноември 2015 - 15:44

Това лостче ти управлява клапите, които затварят по един от въздуховодите на четирите всумкателните клапани при работа на двг. на празен ход. По този начин доколкото знам колата става по-"екологична".

клапите са пластмасови и им се чупят осите, които са извън колектора. Аз на моята кола ги бях премахнал и трите (четвъртата направо липсваше....) и затапих отворите, понеже нов колектор беше 680лв. без ДДС в Ивайджет 2009г.. Предполагам, че сега е още по-скъп защото актуализират цените на 6 месеца, по тяхна информация. Колата я продадох така преди година, тоест 6 години работи така, без никакъв проблем (не казвам, че е най-правилното решение, но...). Така че сам трябва да решиш какво да правиш, най-добре е да се смени колектора с оригинален, но пак казвам - решението си е твое.


  • 0

#4 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 10 ноември 2015 - 19:49

Аз съм за смотаняшките работи,стига да се направят както трябва.......


  • 0

#5 todor91

todor91

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София, Враца
  • Автомобил:
    Мерцедес C220 CDI (143hp), 2000-та година на производство

Публикувано 23 ноември 2015 - 17:59

Благодаря много за отговорите колеги.

 

И на мен едната клапа ми липсваше и от там се е чувало свистенето.

Иначе ми запушиха клапите и ще ви пиша ако се появят някакви проблеми.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: всмукателен колектор, турбо

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни