Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Coolant Wisit workshop!


  • Please log in to reply
2 replies to this topic

#1 bigo

bigo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Popovo
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI Sport Coupe

Posted 23 October 2015 - 23:37

Добър вечер! Имам МБ ц220 цди купе, автоматик, края на 2002 година. Днес както си карах колата ми се появи грешка Coolant Wisit workshop и перката се включи на максимални обороти. Веднага спрях, градусите бяха 80 и колата влезе в авариен режим. Когато отворих капака бутнах маркучите на охладителната система и те бяха меки, сякаш са празни. Антифриза ми е в нормите. Също така проверих и буксата на модула на перката, но няма никаква промяна. Още при запалването на колата се появява грешката и перката се включва. Направих опит (не знам до колко е истински) : натиснах педала на газта друг човек гледаше дали ще има промяна в нивото на антифриза във казанчето и дали ще се усети промяна в маркучите, но нищо не се случи... Въпроса ми е дали е възможно да ми е блокирала водната помпа и от там да я изкарва тази грешка и маркучите да са меки? Утре съм на диагностика, но реших да попитам и тука :) Благодаря предварително! :) 


  • 0

#2 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3,721 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Posted 06 November 2015 - 06:18

1. Напълни казанчето за течност на чистачките до горе и виж дали проблема продължава. Това не е шега и а няколко теми в които е обяснена връзката.
2. Ако горното не реши проблема, вероятно си за смяна на датчик на някое казанче, или на чистачките или на антифриза, а може и на двете.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!

#3 bigo

bigo

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 7 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Popovo
  • Автомобил:
    Mercedes C220 CDI Sport Coupe

Posted 08 November 2015 - 01:11

Проблема е вече решен :) След като обиколих две диагностики в моя град и двете бяха на мнение, че компютъра ми е за смяна, защото не правеше връзка с дебитомер, ЕГР и още 3-4 датчика и ми казаха решението е нов компютър. Аз естествено не им повярвах :D и си записах час при един майстор в Шумен. Ходих при него и още на 5- тата минута проблема беше решен. Оказа се, че моторчето което е за клапите на колекторите се е развалило и изгорял бушон, на който са свързани всички тези датчици. От там компютъра почва да ги търси, включва перка и авариен режим. Извадихме кабелчетата на моторчето и всичко заспа. Няма вентилатор, няма грешка, няма авариен режим  :beer


  • 1




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users