Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Моля за услуга.Относно фланци


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 p_pavlov

p_pavlov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Перник
  • Автомобил:
    C-class W203 Sport Coupe, 2002

Публикувано 22 октомври 2015 - 18:49

Здравейте, колеги. Искам да попитам дали някой от вас кара летите си джанти с фланци. Днес гледах едни джанти и много ги харесах за SportCoupe-то, но отпред джантите опряха в спирачните апарати, поради самата форма на джантите и не легнаха хубаво на централния отвор. Струва ми се, че с подходящ фланец джантата ще стане, но не ми се ще да купувам на сляпо, тоест ако не стане да съм вътре със 100-тина лева. Ако има някой от София, който разполага с такива фланци и има желание да ми помогне предлагам да отидем заедно до Люлин да опитаме, ще му бъда много благодарен. Транспорта е единствено на моя сметка, минавам, взимам, връщам. Става въпрос за успуга, предварително благодаря.


  • 0

#2 bobanb65

bobanb65

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 5 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Автомобил:
    CLK W209 K 2002g

Публикувано 21 декември 2015 - 19:40

Колега, съжалявам ако е късно за мнението ми но моят съвет е : Карай си колата Само с предписаните от завода производител размер на  джанти ,гуми и задължително сменяй болтовете Само с оригинални. Екип от десетки инженери с много висока квалификация работят в развойната база на "Бенц" и не случайно тези коли са най добрите в света. Едва ли някой "гаражен" майстор има повече знания и опит за да дава съвети или да "подобри" нещо по колите ни.


  • 0

#3 Praetorian

Praetorian

    Salat Küchenchef

  • Потребители на форума
  • 1682 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Europe
  • Интереси:Немски премиуми задължително с резервна гума.
  • Автомобил:
    W212, R56

Публикувано 21 декември 2015 - 23:15

Здрасти колега,

 

1+4 съвета от мен:

1. не се занимавай с глупости

 

1+1. не замествай грешен диаметър на джанта с друго ЕТ.

1+2. (положително) разминаване в централен отвор се компенсира с втулки. при отрицателно те чакат опасни извращения.

1+3. фланци на предна ос не слагай, понеже променяш геометрията.

1+4. обясни точно от какво имаш нужда. "подходящ фланец" не е спецификация за дебелина.

 

 

Аз си карам купето точно с фланци, но само на задната ос.


Този пост е редактиран от Praetorian: 21 декември 2015 - 23:19

  • 4

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 декември 2015 - 00:38

никаква геометрия не се променя, АКО ширината на джантите отговаря на предписаното.

 

има коли направени за малко ЕТ, и други за голямо ет.

Когато монтираш джанти от вторите на първите, се налага корекция с фланци, за да намалиш ЕТ-то, докато достигнеш предписаното.

не говорим за 8 см фланец.... а за порядъка 5 до 20мм. (примерно за да сложиш джанта от новата W212 на новия CLS 218...)

 

ако толкова се притеснявате че сте с фланци, сложете ги на джантата и ги заварете с аргон. ще се получи все едно имате оригинална джанта с малко ет и Дълбок преход на болтовете. има много оригинални джанти с по 6см болтове, без да са с фланци.

 

друг е въпросът, че предните джанти трябва да са центрирани с шийка към джантите.

ако главината е дълга, тогава се прави CNC разстъргване на централния отвор на джантата на примерно на 76мм. и така фланеца се центрира един път към джантата и един път към главината.


  • 3

#5 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 22 декември 2015 - 06:15

Аз мисля че ако автомобила е предвиден за 7ж и ет 35 ако забиеш джанта 8.5ж и ет 30 ще има различен камбер дори на задната ос, не зная дали ще излезе от допуск но ще има разлика.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#6 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 декември 2015 - 11:30

C30ката която карам е със заводски AMG джанти и предните са 7.5J ET34 a задните са 8.5J ET30. Няма проблеми да се кара с фланци нито на преден нито на заден мост. Стига ЕТ-то на джантите остане в норми.


  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 декември 2015 - 20:11

Аз мисля че ако автомобила е предвиден за 7ж и ет 35 ако забиеш джанта 8.5ж и ет 30 ще има различен камбер дори на задната ос, не зная дали ще излезе от допуск но ще има разлика.
Sent from my iPhone using Tapatalk

Не се получава така.Карам 210-ка с джанти 17"предни 7.5j и ЕТ20 и задни 9.5j и ЕТ25(нещо такова)
При смяна с оригинални 16" джанти за модела не се налага никакъв допълнителен реглаж.
  • 0

#8 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 24 декември 2015 - 00:13

ако колата ти е направена за макс 8,5J с офсет 35

НО ти имаш 8,5J с офсет 50, тогава слагаш 15мм фланец и постигаш желания офсет 35 и си в заводски норми.

 

друг е въпросът че вска кола има допустими офсети към ширини.

примерно за 8,5J джанта може да има офсет вариация от 25 до 40


  • 2

#9 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 25 декември 2015 - 07:45

Не ми се спори но промяна има,а дали е в норми и не се налага реглаж е индивидуално според състоянието на автомобила.Може да има отклонение но да е в нужните параметри.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни