Здравейте, колеги. Искам да попитам дали някой от вас кара летите си джанти с фланци. Днес гледах едни джанти и много ги харесах за SportCoupe-то, но отпред джантите опряха в спирачните апарати, поради самата форма на джантите и не легнаха хубаво на централния отвор. Струва ми се, че с подходящ фланец джантата ще стане, но не ми се ще да купувам на сляпо, тоест ако не стане да съм вътре със 100-тина лева. Ако има някой от София, който разполага с такива фланци и има желание да ми помогне предлагам да отидем заедно до Люлин да опитаме, ще му бъда много благодарен. Транспорта е единствено на моя сметка, минавам, взимам, връщам. Става въпрос за успуга, предварително благодаря.

Моля за услуга.Относно фланци
Започната от p_pavlov, 22 окт 2015 - 18:49:52
8 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 октомври 2015 - 18:49
#2
Публикувано 21 декември 2015 - 19:40
Колега, съжалявам ако е късно за мнението ми но моят съвет е : Карай си колата Само с предписаните от завода производител размер на джанти ,гуми и задължително сменяй болтовете Само с оригинални. Екип от десетки инженери с много висока квалификация работят в развойната база на "Бенц" и не случайно тези коли са най добрите в света. Едва ли някой "гаражен" майстор има повече знания и опит за да дава съвети или да "подобри" нещо по колите ни.
#3
Публикувано 21 декември 2015 - 23:15
Здрасти колега,
1+4 съвета от мен:
1. не се занимавай с глупости
1+1. не замествай грешен диаметър на джанта с друго ЕТ.
1+2. (положително) разминаване в централен отвор се компенсира с втулки. при отрицателно те чакат опасни извращения.
1+3. фланци на предна ос не слагай, понеже променяш геометрията.
1+4. обясни точно от какво имаш нужда. "подходящ фланец" не е спецификация за дебелина.
Аз си карам купето точно с фланци, но само на задната ос.
Този пост е редактиран от Praetorian: 21 декември 2015 - 23:19
#4
Публикувано 22 декември 2015 - 00:38
никаква геометрия не се променя, АКО ширината на джантите отговаря на предписаното.
има коли направени за малко ЕТ, и други за голямо ет.
Когато монтираш джанти от вторите на първите, се налага корекция с фланци, за да намалиш ЕТ-то, докато достигнеш предписаното.
не говорим за 8 см фланец.... а за порядъка 5 до 20мм. (примерно за да сложиш джанта от новата W212 на новия CLS 218...)
ако толкова се притеснявате че сте с фланци, сложете ги на джантата и ги заварете с аргон. ще се получи все едно имате оригинална джанта с малко ет и Дълбок преход на болтовете. има много оригинални джанти с по 6см болтове, без да са с фланци.
друг е въпросът, че предните джанти трябва да са центрирани с шийка към джантите.
ако главината е дълга, тогава се прави CNC разстъргване на централния отвор на джантата на примерно на 76мм. и така фланеца се центрира един път към джантата и един път към главината.
#5
Публикувано 22 декември 2015 - 06:15
Аз мисля че ако автомобила е предвиден за 7ж и ет 35 ако забиеш джанта 8.5ж и ет 30 ще има различен камбер дори на задната ос, не зная дали ще излезе от допуск но ще има разлика.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#6
Публикувано 22 декември 2015 - 11:30
C30ката която карам е със заводски AMG джанти и предните са 7.5J ET34 a задните са 8.5J ET30. Няма проблеми да се кара с фланци нито на преден нито на заден мост. Стига ЕТ-то на джантите остане в норми.
#7
Публикувано 22 декември 2015 - 20:11
Не се получава така.Карам 210-ка с джанти 17"предни 7.5j и ЕТ20 и задни 9.5j и ЕТ25(нещо такова)Аз мисля че ако автомобила е предвиден за 7ж и ет 35 ако забиеш джанта 8.5ж и ет 30 ще има различен камбер дори на задната ос, не зная дали ще излезе от допуск но ще има разлика.
Sent from my iPhone using Tapatalk
При смяна с оригинални 16" джанти за модела не се налага никакъв допълнителен реглаж.
#8
Публикувано 24 декември 2015 - 00:13
ако колата ти е направена за макс 8,5J с офсет 35
НО ти имаш 8,5J с офсет 50, тогава слагаш 15мм фланец и постигаш желания офсет 35 и си в заводски норми.
друг е въпросът че вска кола има допустими офсети към ширини.
примерно за 8,5J джанта може да има офсет вариация от 25 до 40
#9
Публикувано 25 декември 2015 - 07:45
Не ми се спори но промяна има,а дали е в норми и не се налага реглаж е индивидуално според състоянието на автомобила.Може да има отклонение но да е в нужните параметри.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни