Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с намирането на филтър купе и неприятности с парнотоww202


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 lud

lud

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Kyustendil
  • Автомобил:
    C180 / 1994

Posted 09 October 2015 - 15:22

Здравейте хора,

 От известно време насам имам проблем с парното, като начало почна с това, че през средните духалки влизаха листа и боклуци ( през страничните всичко си е ок ), но наскоро след измиването на колата се оказа, че си имам собствен водопад в нея. Под жабката течеше вода и то обилно. Разглобих жабката и кората отдолу и видях за какво става въпрос. След това разглобих отпред решетката и почистих отводнителите. Обаче така и не намерих къде по дяволите седи филтъра за купето. От поразрових се из интернет и видях, че трябва да е под жабката. Да обаче под моята жабка въобще няма такова отделение като показаното на снимките в интернет. Също така духа само топло, преди време баща ми потърси с един негов приятел решение за топлото и студеното и бяха махнали едни подобни на иглички неща които незнам как се наричат. 

 Та въпросите към момента са ми два:

Първият е: Филтъра къде седи ( за сега предполагам, че е там където съм очертал в червено на една от снимките )?

Вторият е: как да оправя проблема със студено/топло ?

 

Благодаря предварително !

Attached Files


  • 0

#2 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1,012 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new

User's Awards

101
10
3
Garage View Garage

Posted 10 October 2015 - 07:33

Здравей,

Филтъра за купето не е зад жабката,а под жабката,ако има такъв.Сваля се голямата кора под жабката пред пасажерската седалка,а не се вади самата жабка.

При първите версии на С-клас не всички имат филтър-купе.А твоята е 94 г.демек от първите.

Там където си оградил с червено е логично да има нещо като филтър или поне решетка за да не влизат боклуци и листа.

Какъв е проблема със студено/топло?Духа само топло или само студено?Колата има ли клима?


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#3 lud

lud

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Kyustendil
  • Автомобил:
    C180 / 1994

Posted 10 October 2015 - 18:05

Привет отново,

 Колата е 94г да, с обикновено парно е. В такъв случай да разбирам ли че такива екстри като филтър купе няма :D При случая с дупката отпред която съм оградил ходих до автоморга с надеждата да намеря нещото което стои там. Имаше една Е-класа там, при която на мястото на дупката имаше нещо като клапа на пружина. Собственика на моргата ми каза, че при C-класите там си е било дупка фабрично, но на мен не ми се вярва, тъй като както ти каза нещо би трябвало да спира боклуци и листа. Проблема с топло/студено до някъде е решен с тези неща във формата на "гъбки". Те са като иглички но от едната страна имат като шапчици. Та както и да е, когато те са сложени духа само топло (много топло), а когато се махнат духа само студено. Но това не ме притеснява толкова, колкото проблема с дупката и със филтър купето, доколкото знам от филтъра зависят много неща ( изпотяване на прозорци, миризма в купето и т.н.) 


  • 0

#4 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 10 October 2015 - 20:19

Такааааааа.

Моята система е абсолютно същата.

1. Филтър на купето няма при теб.

2. Оная дупка отпред си е така фабрично. Ако искаш сложи там и закрепи с тел един стар дамски чорапогащник. Но го захвани здраво, защото ще го смукне турбината на вентилатора.

3. Водопада вътре е станал, понеже не си почистил отводнителните канали. Единия е под дупката към компютъра на колата като погледнеш ще видиш една гумена тапа, която има клапа. Тапата се вади и се почистват всички мизерии, които са вътре със струя вода. Мизериите повярвай са много. Другия отводнителен канал е под чистачката. За да го почистиш трябва да се поразглобят пречещите там пластмаси.

4. За да няма топло в колата са ти блокирали дуовентилите.

5. Няма при теб клапа за рециркулация, така че няма да имаш проблеми с изпотяване на стъклата.

6. Имаш клапа, която затваря входящия въздух и се управлява от жило, когато лявата врътка на централната конзола сочи надолу. Жилото се вижда на снимката, която си снимал през жабката.


Edited by sv_trener, 10 October 2015 - 20:27 .

  • 1

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#5 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 10 October 2015 - 20:25

Има клапи, които може да се поставят на твоята кола. Управляват се електрически и свързването е елементарно.

Друг е въпроса, че за да се монтира тази клапа се вади цялото табло навън. Иначе няма достъп.

Това упражнение аз го направих на моята.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#6 lud

lud

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 33 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Kyustendil
  • Автомобил:
    C180 / 1994

Posted 11 October 2015 - 17:40

Прекрасно, сега вече съм спокоен и знам че със сигурност няма филтър. А за отводнителите и проблема с водата вече съм се справил, все пак благодаря за прекрасното обяснение и помощ която ми оказахте. В бъдеще мисля пак да се съветвам с Вас, тъй като има доста неща които искам да науча и да оправя сам 

 Приятна вечер Ви желая и доскоро :)


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users