Здравейте колеги!Въпроса ми е свързан с предното окачване на моя автомобил.В момента нямам снимки, но утре ще снимам разстоянието между гумата и калника или т.нар. просвет, за да прецените сами.По-специално от ляво височината на колата ме дразни повече, защото е по-висока, отколкото от дясно.Пробвах с нова пружина от ляво, но ефект нямаше.Сега съм се замислил да пробвам да сменя подложките, но тук идва въпросът ми-какъв размер подложки трябва да сложа?По пътя на логиката трябва да са най-дебелите, за да свият повече пружината, но ще се радвам на вашите мнения, за да разбера повече!
Висока предница на EleganceПодложките ли са решението?
Започната от Savov Benz, 07 окт 2015 - 19:09:08
окачване пружини подложки
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 07 октомври 2015 - 19:09
#2
Публикувано 08 октомври 2015 - 07:29
Здравей и добре дошъл! Първо да те попитам ,огледа ли дясната пружина дали е здрава? Второ: Защо си сменял лявата пружина ,при полужение ,че колата е ниска отдясно? Накрая колкото по-висока подложка сложиш - толкова повече се вдига колата ,подложката неможе да "смачка" пружината!
Все пак качи снимки на двете страни на колата за да хвърлим по едно око!
п.п. Пожелавам ти приятен престой тук!
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 08 октомври 2015 - 15:42
Височината се регулира в известна степен с подложката.
Това, което Хари ти написа е абсолютно вярно.
Не знам защо си сменил само едната пружина, но това е погрешна стъпка. При нужда се сменят и двете пружини едновременно.
Но едва ли проблема е в пружината. По-скоро от ниската страна бих погледнал мястото, където опира пружината в горния си край да не е изкривено или скъсано.
210-тките имат този проблем с бомбетата на пружините.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#4
Публикувано 08 октомври 2015 - 19:04
Като отвори предния капак няма ли да се види дали пружината е влязла в бомбето?
Може и да е счупена в основата.
Може и да е счупена в основата.
Този пост е редактиран от daimler1: 08 октомври 2015 - 19:04
#5
Публикувано 08 октомври 2015 - 19:06
Нищо няма да се види при отворен преден капак.
Сваля се гумата и всичко лъсва.
Може и при навит волан без да се сваля нищо.
Ако бомбето е криво или скъсано се вижда веднага.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#6
Публикувано 08 октомври 2015 - 19:08
Проблема не мисля че е от пружините, тя дори и разликата не е толкова голяма на единия, спрямо другия калник.Днес се разрових за въпросните подложки и излзиа че най-тънката подложка е със 1 пъпка и е 5 мм и си мисля да пробвам и двете страни с по една такава.
Иначе ето я колата отпред
горната снимка е от ляво, а доната от дясно
#7
Публикувано 08 октомври 2015 - 19:38
А пружината и бомбето от дясно са си наред, нищо няма счупено.
#8
Публикувано 08 октомври 2015 - 21:09
Погледни и задното окачване как е. То влияе и на това отпред.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#9
Публикувано 08 октомври 2015 - 21:16
Задницата е добре.И от двете страни колата е с еднаква височина.Ако отпред е с най-високите подложки, а аз сложа най-ниските би трябвало предницата да падне с 2см и мисля че ще постигна желания ефект.
#10
Публикувано 08 октомври 2015 - 21:50
Като дойде ред за смяна на подложките ще извадиш и ще сложиш двете предни пружини една до друга да се сравнят на височина, дебелина и брой на навивките и т.н. ... Всичко това при положение че и от двете страни няма видими щети по чашките горе, които държат пружините. Като се махнат пружините и подложките ще се види най-добре. Моята имаше забележка там от едната страна, но до преди да смъкна пружината не съм и подозирал, че имам проблеми и корозия там ...
#11
Публикувано 21 октомври 2015 - 20:11
В крайна сметка смених и дясната пружина, за да се изравни предницата и от двете страни и сложих подложки с по 1 пъпка и се получи по-добрата стойка на колата.
Also tagged with one or more of these keywords: окачване, пружини, подложки
Модели →
S-класа →
Проблеми и ремонти →
W220 - Вечния проблем с предни възглавници - какво точно е ?Изпуска въздух при бумбетата. Започната от Blaze, 23 мар 2020 въздушно, airmatic, окачване |
|
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни