Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Висока предница на EleganceПодложките ли са решението?

окачване пружини подложки

  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Savov Benz

Savov Benz

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    5-цилиндров нафтов унищожител

Публикувано 07 октомври 2015 - 19:09

Здравейте колеги!Въпроса ми е свързан с предното окачване на моя автомобил.В момента нямам снимки, но утре ще снимам разстоянието между гумата и калника или т.нар. просвет, за да прецените сами.По-специално от ляво височината на колата ме дразни повече, защото е по-висока, отколкото от дясно.Пробвах с нова пружина от ляво, но ефект нямаше.Сега съм се замислил да пробвам да сменя подложките, но тук идва въпросът ми-какъв размер подложки трябва да сложа?По пътя на логиката трябва да са най-дебелите, за да свият повече пружината, но ще се радвам на вашите мнения, за да разбера повече!


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 октомври 2015 - 07:29

Здравей и добре дошъл! Първо да те попитам ,огледа ли дясната пружина дали е здрава? Второ: Защо си сменял лявата пружина ,при полужение ,че колата е ниска отдясно? Накрая колкото по-висока подложка сложиш - толкова повече се вдига колата ,подложката неможе да "смачка" пружината!

Все пак качи снимки на двете страни на колата за да хвърлим по едно око!

п.п. Пожелавам ти приятен престой тук!


  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#3 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 08 октомври 2015 - 15:42

Височината се регулира в известна степен с подложката.

Това, което Хари ти написа е абсолютно вярно.

Не знам защо си сменил само едната пружина, но това е погрешна стъпка. При нужда се сменят и двете пружини едновременно.

Но едва ли проблема е в пружината. По-скоро от ниската страна бих погледнал мястото, където опира пружината в горния си край да не е изкривено или скъсано.

210-тките имат този проблем с бомбетата на пружините.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 октомври 2015 - 19:04

Като отвори предния капак няма ли да се види дали пружината е влязла в бомбето?
Може и да е счупена в основата.

Този пост е редактиран от daimler1: 08 октомври 2015 - 19:04

  • 0

#5 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 08 октомври 2015 - 19:06

Нищо няма да се види при отворен преден капак.

Сваля се гумата и всичко лъсва.

Може и при навит волан без да се сваля нищо.

Ако бомбето е криво или скъсано се вижда веднага.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#6 Savov Benz

Savov Benz

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    5-цилиндров нафтов унищожител

Публикувано 08 октомври 2015 - 19:08

Проблема не мисля че е от пружините, тя дори и разликата не е толкова голяма на единия, спрямо другия калник.Днес се разрових за въпросните подложки и излзиа че най-тънката подложка е със 1 пъпка и е 5 мм и си мисля да пробвам и двете страни с по една такава.

Иначе ето я колата отпред

горната снимка е от ляво, а доната от дясно

 

f5149af933b8060c.jpg

e5ba5075475d53a0.jpg


  • 0

#7 Savov Benz

Savov Benz

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    5-цилиндров нафтов унищожител

Публикувано 08 октомври 2015 - 19:38

А пружината и бомбето от дясно са си наред, нищо няма счупено.


  • 0

#8 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 08 октомври 2015 - 21:09

Погледни и задното окачване как е. То влияе и на това отпред.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#9 Savov Benz

Savov Benz

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    5-цилиндров нафтов унищожител

Публикувано 08 октомври 2015 - 21:16

Задницата е добре.И от двете страни колата е с еднаква височина.Ако отпред е с най-високите подложки, а аз сложа най-ниските би трябвало предницата да падне с 2см и мисля че ще постигна желания ефект.


  • 0

#10 bat_lambo

bat_lambo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 267 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    190D 2.5;
    190E 2.8 Sportline;
    190D 2.5 Turbo;
    124 320E;

Публикувано 08 октомври 2015 - 21:50

Като дойде ред за смяна на подложките ще извадиш и ще сложиш двете предни пружини една до друга да се сравнят на височина, дебелина и брой на навивките и т.н. ... Всичко това при положение че и от двете страни няма видими щети по чашките горе, които държат пружините. Като се махнат пружините и подложките ще се види най-добре. Моята имаше забележка там от едната страна, но до преди да смъкна пружината не съм и подозирал, че имам проблеми и корозия там ... :beer


  • 0

#11 Savov Benz

Savov Benz

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Силистра
  • Автомобил:
    5-цилиндров нафтов унищожител

Публикувано 21 октомври 2015 - 20:11

В крайна сметка смених и дясната пружина, за да се изравни предницата и от двете страни и сложих подложки с по 1 пъпка и се получи по-добрата стойка на колата.


  • 0





Also tagged with one or more of these keywords: окачване, пружини, подложки

2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни