Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

проблем моля за съветняма мощност


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 GAG

GAG

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:sliven
  • Автомобил:
    mercedes c200

Публикувано 25 септември 2015 - 09:10

Здравейте автомобила е Мерцедес ц200 / 2002г дизел 116кс. Колата изобщо няма ряз изключително тромова все едно е чист дизел. До сега съм пробвал следните гимнастики без никакъв резултат и вече съм отчаян. Пробвах с дебертомер от друг работещ мерцедес,датчик на турбото и него пробваха , свалиха и погледнаха катализатора без ефект и вчера решихме да погледнем турбината като майсторите те се надяваха там да е проблема .турбината няма изместена геометрия и е чиста без видими проблеми и отново резултат нулев. Турбото се включва доста късно около 2700-2900 оборота. И просто в момента никой не може да ми каже какъв е проблема на колата и съм доста объркан.Моля за помощ
 

п.с не съм запознат с автомобилите моля ако съм допуснал грешка да бъда извиниен


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 септември 2015 - 14:27

Много късно вкл.турбината.Тя е с променлива геометрия и изобщо е грешно да се каже "включва".
Тя няма само един датчик.Проблема ти явно се върти в управлението и.
Смени си майстора и даже може да отидеш в по-голям град,струва си според мен за да си спестиш нерви.
  • 0

#3 GAG

GAG

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:sliven
  • Автомобил:
    mercedes c200

Публикувано 25 септември 2015 - 14:33

Много късно вкл.турбината.Тя е с променлива геометрия и изобщо е грешно да се каже "включва".
Тя няма само един датчик.Проблема ти явно се върти в управлението и.
Смени си майстора и даже може да отидеш в по-голям град,струва си според мен за да си спестиш нерви.

Забравих да добавя че докато достигне 80км и трябва цяла вечност отпускам педала на газта после пак го натискам не иска ,опитах да го натисна до край отново без резултат . На нагорнище едвам пъпли и единствено възможно изкачване е на 1 или 2ра предавка . А да не говорим че на втора предавка няма никакъв ряз не мога да изпреваря дори каруца като хората освен ако не съм набрал скорост  :unsure


  • 0

#4 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 25 септември 2015 - 15:34

Колега, може и банално да звучи, но правена ли е диагностика на тази кола? С каква апаратура?

Какви кодове за грешки са записани?

Все неща, които трябва да се споменат.

Ако не е правена, то закарай колата на Стар диагностика, напиши какво е показала апаратурата и тогава може да ти се даде смислено разяснение.

В противен случай може да започнеш да сменяш части на принципа проба-грешка, да дадеш пари колкото за още една кола и пак да няма резултат.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 25 септември 2015 - 18:26

От това което обясняваш-караш кола без турбина...
Всичко каквото е необходимо вече е написано в темата.Действай!
  • 0

#6 GAG

GAG

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:sliven
  • Автомобил:
    mercedes c200

Публикувано 26 септември 2015 - 16:39

Колата е закачана в Дарс Ауто вчера .Показа единствено грешка на изгорял габарит,проблем със заден аирбег .По двигател абсолютно нищо .Днес пипаха нещо по турбината казаха ме била леко хлабава така се изрази майстора спомена че можел да я направи да се включва на 1800оборота но го било изстрах забравих причината и има голяма разлика с колата турбото се осеща сравнително много по добре и се включва на 2000/2100 оборота но все си мисля че може и още. Но по двигател нищо не показа както казах . Аи спомена , че явно толкова и може колата .
  • 0

#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 септември 2015 - 13:23

Дарс ауто не са ли представители на БМВ!?
Те в БМВ,само за турбини бленуват!
Казаха ти хората-Стар диагнозис!
Между другото ако закачиш БМВ или друга кола на Стар диагностика пак не става...
  • 0

#8 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 27 септември 2015 - 13:50

Дарс ауто не са ли представители на БМВ!?
Те в БМВ,само за турбини бленуват!
Казаха ти хората-Стар диагнозис!
Между другото ако закачиш БМВ или друга кола на Стар диагностика пак не става...

Официален сервиз са  на Мерцедес за Бургас.


  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 септември 2015 - 14:25

Ами като е официален значи или колата толкова върви,или не им се занимава.
Изречения от рода на"турбината казаха ме била леко хлабава така се изрази майстора спомена че можел да я направи да се включва на 1800оборота но го било изстрах забравих причината", не ми приличат като за официален сервиз...
  • 0

#10 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 27 септември 2015 - 14:58

Прав си :) Толкова лаишки обяснения...ама отдавна кадрите са кът.

Можело на 1800...ми тя така и трябва да е :)


  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 септември 2015 - 15:54

Кадрите вече не ги пращат на обучение,защото после си отварят... собствени сервизи.
  • 0

#12 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 27 септември 2015 - 17:27

Кадрите вече не ги пращат на обучение,защото после си отварят... собствени сервизи.

Това не е сериозен аргумент....

 

Аз говорех и като цяло за липсата на кадърни хора!


  • 0

#13 jijo99

jijo99

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    C180 2002

Публикувано 28 септември 2015 - 12:12

Мога да ти пратя при майстор в Карлово се намира--Гарантирам за него с 2 ръце. Занимават се само и единствено с ремонт и настройка на дизел.

Ако решиш нещо ще ти дам координати на ЛС. 


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни