Здравейте,
Да се включа и аз по темата...
Откакто купих колата - W209, 200 компресор, отзад има едно клопане, тропане и всякакви отвратителни звуци... След смяна на 1000 неща, клопането остана и то при ниска скорост. Говоря за глухо КЛОПАНЕ,, а не за тропане на желязо или чукане. Също така клопа когато колелото се движи в посока надолу - т.е. при дупка или каквато и да било вдлъбнатина. Ходих при 14 различни майстори /при някои от тях по няколко пъти/ и всеки казва "колата е тотално здрава", "аз проблем не виждам, сега вече е сменено всичко което трябва и което не трябва"... Най-фрапиращото е че ми казват "никакъв звук няма по окачването отзад, ти май не си чувал скоро тропаща кола..." и т.н. Отделно от това имам усещането че има някакъв луфт и движение в задния мост. Всичко това страшно много ме дразни. Двама от майсторите обаче ми казаха - разбити малки /предни/ тампони на задния мост.
Според вас това възможно ли е, може да се хване проблем с тампоните или някой просто си говори нещо?
Буквално съм отчаян от тази кола!
Ако някой знае добър майстор, който наистина разбира от Мерцедес, моля да ми препоръча! Оставам с усещането че карам някаква извънземна техника и никой не може да я диагностицира.
Още нещо - колата отвратително замяташе задницата настрани при преминаване през канали или напречни фуги. Имаше предположения, че е от реглаж... 5-ма майстори й правиха реглаж и замятането си оставаше. Най-накрая се оказа наистина реглаж проблемът - била много затворена задницата. Просто се чудя как може никой да не успее да я направи както трябва за толкова време и след толкова загуба на време и пари... Човекът, който я регулира както трябва е Оги от Мотоексперт срещу входа на зоологическата на Симеоновско шосе.
Пиша това, защото писах за този проблем, но не мога да намеря темата, а считам, че е полезно да се знае какво е развитието...
Моля помагайте за тази задница! Благодаря предварително!
Поздрави, Лъчо