Хамъре не е ли това за което питаш?
Номер 2 - камбър линк/ щанга регулираща наклона ...
Камбър стрът ... 210 350 3406 ... нещо такова ще да е ...

Скърцане и клатенепак скърцане и клатене
Започната от SirChocho, 23 сеп 2015 - 19:50:58
40 мнения по тази тема
#16
Публикувано 29 септември 2015 - 17:01
#17
Публикувано 29 септември 2015 - 17:35
Възможно е и това да е, не съм 100 % сигурен. От едната страна е с ябълковиден болт (нещо като шарнирче)
Гледайки снимката може и това да е, но... защо излиза 210 номер ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#18
Публикувано 29 септември 2015 - 18:47
124 350 7706; 124 350 7606; 124 350 7106; 124 350 7006; ... Може и да бъркам, всеки търговец с програма за части би трябвало да може да го намери. Погледни този пост ако ти се чете - преборили се са се точно с това
http://www.peachpart...ind-wander.html
#19
Публикувано 29 септември 2015 - 19:46
Колеги все още не съм се справил с проблема, но не съм имал и време. Минах обаче в една обедна почивка през един сервиз и я гледахме там с пича. Тия щанги при мен нямаха никакъв луфт, даже изобщо не помръдваха. Видяхме само отпред вътрешни кормилни накрайници и тампоните на предна и задна стабилизираща щанга. Купил съм ги и ще ги сменя. Там майстора каза, че колата крайно много се нуждае от реглаж и на двата моста което си го и знаех. Та ще пробвам така дали ще изчезне проблема и ако не ще продължа с ровенето из тези щанги.
#20
Публикувано 29 септември 2015 - 20:30
Благодаря за инфото, направо ми е чудно още.. как от едни такива тампони... може колата да сее и люля по такъв начин :X
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#21
Публикувано 29 септември 2015 - 20:44
Тези щанги (тази за реглажа и другата до нея) - двете горни - те са накрая на веригата. Първо се минава през кормилните накрайници, после през амортисьорите ... чак след като се уверим, че всичко е ок (вкл. и 4-те големи тампони на задния мост) чак тогава ровим щангичките ...
#22
Публикувано 06 октомври 2015 - 19:20
Е ...моята сага е решена !! Благодарение на полезното инфо на bat_lambo , Юли (chochone) и още няколко човека
След големи премеждия днес (от 9:30 до 17:30 в сервиза) .. колата вече не сее !!
Освен 2те щанги реглажни (дясната... болтът й се движеше като самостоятелна част, а маншона се беше разкъсал и всичко от вътре беше изтекло) се наложи смяна на главина, лагер главина, селенова втулка, вътрешен маншон на дясната полуска (така и така беше свалена.. викам давай).
Някой някога е сменял лагера на главината.. и сложил гайката накриво.. от там резбата на полуоската се скапала та се наложи да правим нова резба (добре че имаше стругар на близо). И след още няколко интересни премеждия... смогнах даже да направя и реглаж ... и в момента до 180 няма никакви ядове !
Колата е като залепена за пътя !
Благодаря на всички.. и се надявам скоро и колегата, чиято тема наспамих.. да се похвали с щастлив край !
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#23
Публикувано 06 октомври 2015 - 20:16
Браво,готов си да ъпгрейднем мотора.....
#24
Публикувано 06 октомври 2015 - 20:28
Само кажи кога...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#25
Публикувано 06 октомври 2015 - 21:13
Аз бих казал, че сеенето първо е от разбити "селенови" втулки и после от разбити регулиращи щанги - тази щанга, която от едната страна е втулка, а от другата шарнир.
#26
Публикувано 08 октомври 2015 - 11:46
Страхотно колега hammer^BaTe. За съжаление, все още не съм имал време да търся решението на проблема. Надявам се, ако успея да се прибера тази неделя да и обърна малко внимание на колата. В момента в който има каквото и да е движение по моя проблем, веднага ще пиша и дано е в помощи и на други колеги с подобни проблеми. За сега 1-ва стъпка ми е смяна на вътрешни кормилни накрайници + тампони на стабилизираща щанга отпред и отзад и реглаж на двата моста тъй като е крайно необходим. Ако проблема не изчезне, ще се търси в тези щанги.
#27
Публикувано 08 октомври 2015 - 12:09
Смени и въпросните селенови втулки (грес втулки или там както се наричат)
Както е написа Стани горе.. от тях също може да има подобни симптоми, аз след малко отивам да сменя и 2рата такава при мен
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#28
Публикувано 08 октомври 2015 - 14:47
Добър ден колеги,
за тези задни щанги не е ли възможна замяната само на тампоните (селенови втулки)?
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
#29
Публикувано 08 октомври 2015 - 17:19
Селеновите втулки са различни неща от щангите за които ставаше въпрос
При положение, че щангите струват по 40 лв/бр.. а втулките по 20 или 25... не си заслужава рециклаж (според мен)
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...

#30
Публикувано 08 октомври 2015 - 18:37
Здравейте колеги,
аз добре знам къде се намират селеновите втулки, в тези щанги освен тампон има и втулка.
Колкото до цената, това си е индивидуален избор, 40/бр. при положение, че се купуват от Кауфланд в близост до замразените пилета.
От гледна точка на оригинална част- да, струва си смяната само на тампоните.
Стресни се, племе закъсняло! Живейш ли, мреш ли, ти не знайш! След теб потомство иде цяло - какво ще да му завещайш?
Иван Вазов.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни