Здравейте. Проблема се появи по следния начин. Светеха 2 лампи абс и ESP и srs откарахме я на майстор след което я закачиха на диагностика в мерцедес сервиз и казаха, че трябва нов датчик на напречното ускорение намира се под скоростната кутия. Сменихме го и проблема си остана. Откарахме я при друг майстор и първо сменихме ABS помпата и пак не изгаснаха лампите. След това сменихме серво усилвателя и AAM модула и пак не изгаснаха лампите.. майсторите стреляха на право.. след това сменихме модула с релетата и таблото и пак не изгаснаха майстора каза, че трябва нова инсталация.. и започнаха да я редят лека по лека. Оригиналния имобилайзер е отрязан още от преди това.. наредиха инсталацията и след това вързаха старата аларма (с имобилайзер) и колата запали не светеха никакви лампи.. До един прекрасен ден в който майсторите казаха, че мл-а не пали. Тяхната история е, че заваляло дъжд и тръгнали да вкарват колата и от тогава не ще да пали.. От тогава слагаха нова аларма .. някакъв преобразувател на имобилайзера и още не знам си какви неща.. И не пали. До дюзите стига 320бара нафта обаче дюзите не пръскат.. ток дава.. компресия има обаче дюзите не пръскат.. а те са електрически до колкото знам. Откараха едната дюза на стенд и имаше леки отклонения обаче беше чиста а майстора ме убеждава, че дюзите са спекли и за това не пали.. Колата след като дадеш на контакт в това положение изписва на таблото някакъв eror и с компютъра чистят грешката и като завъртиш ключа да запали, колата пали и върнеш ли ключа за стартера гасне и пак излиза тази грешка starter eror и ако не я изчистиш изобщо не пали. Със спрей за принудително палене колата пали работи минута и половина и гасне след като свърши спрея.. Помагайте колеги, че колата вече е 2 месеца там и не се знае нищо. Давайте предложения от какво може да е.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
мод: копирам съдържанието на втора тема по същия проблем, от същия автор.
Заради лампата на абс бас и esp сменихме датчик за напречното ускорение, abs помпа, aam модул, серво усилвател, модула с релетата и ново табло и пак лампите не изгаснаха.. майстприте решиха,че проблема е в инсталацията та я наредиха и нея обаче след като са тръгнали да я сглобяват колата е отказала да пали. Като изчистят грешката starter eror като завъртиш пали и след това като пуснеш ключа гасне и пак излиза същата грешка. Рязан е оригиналния имобилайзер пробваха с нов преобразовател на имобилайзера с нова аларма с имобилайзер и не става пак така. Като и впръскат спрей за принудотелно палене пали и работи докато не свърши спрея. Майстора каза че на диагностиката показва дюзи и той мисли че са спекли което не ми се вярва.. караха едната на стенд и е била с много много леки отклонения обаче си е била на ред.. колата е вече 2 месеца там и няма излизане. Някой ако е имал такъв проблем нека да пише, че ми е спешно!!! Благодаря! До дюзите стига 320 бара налягане обаче дюзите не пръскат....