Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Mercedes ML W163 не иска да пали - помощ


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#1 LOvchepolski

LOvchepolski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:???????????

Публикувано 21 август 2015 - 09:14

Здравейте. Проблема се появи по следния начин. Светеха 2 лампи абс и ESP и srs откарахме я на майстор след което я закачиха на диагностика в мерцедес сервиз и казаха, че трябва нов датчик на напречното ускорение намира се под скоростната кутия. Сменихме го и проблема си остана. Откарахме я при друг майстор и първо сменихме ABS помпата и пак не изгаснаха лампите. След това сменихме серво усилвателя и AAM модула и пак не изгаснаха лампите.. майсторите стреляха на право.. след това сменихме модула с релетата и таблото и пак не изгаснаха майстора каза, че трябва нова инсталация.. и започнаха да я редят лека по лека. Оригиналния имобилайзер е отрязан още от преди това.. наредиха инсталацията и след това вързаха старата аларма (с имобилайзер) и колата запали не светеха никакви лампи.. До един прекрасен ден в който майсторите казаха, че мл-а не пали. Тяхната история е, че заваляло дъжд и тръгнали да вкарват колата и от тогава не ще да пали.. От тогава слагаха нова аларма .. някакъв преобразувател на имобилайзера и още не знам си какви неща.. И не пали. До дюзите стига 320бара нафта обаче дюзите не пръскат.. ток дава.. компресия има обаче дюзите не пръскат.. а те са електрически до колкото знам. Откараха едната дюза на стенд и имаше леки отклонения обаче беше чиста а майстора ме убеждава, че дюзите са спекли и за това не пали.. Колата след като дадеш на контакт в това положение изписва на таблото някакъв eror и с компютъра чистят грешката и като завъртиш ключа да запали, колата пали и върнеш ли ключа за стартера гасне и пак излиза тази грешка starter eror и ако не я изчистиш изобщо не пали. Със спрей за принудително палене колата пали работи минута и половина и гасне след като свърши спрея.. Помагайте колеги, че колата вече е 2 месеца там и не се знае нищо. Давайте предложения от какво може да е.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

 

мод: копирам съдържанието на втора тема по същия проблем, от същия автор.

Заради лампата на абс бас и esp сменихме датчик за напречното ускорение, abs помпа, aam модул, серво усилвател, модула с релетата и ново табло и пак лампите не изгаснаха.. майстприте решиха,че проблема е в инсталацията та я наредиха и нея обаче след като са тръгнали да я сглобяват колата е отказала да пали. Като изчистят грешката starter eror като завъртиш пали и след това като пуснеш ключа гасне и пак излиза същата грешка. Рязан е оригиналния имобилайзер пробваха с нов преобразовател на имобилайзера с нова аларма с имобилайзер и не става пак така. Като и впръскат спрей за принудотелно палене пали и работи докато не свърши спрея. Майстора каза че на диагностиката показва дюзи и той мисли че са спекли което не ми се вярва.. караха едната на стенд и е била с много много леки отклонения обаче си е била на ред.. колата е вече 2 месеца там и няма излизане. Някой ако е имал такъв проблем нека да пише, че ми е спешно!!! Благодаря! До дюзите стига 320 бара налягане обаче дюзите не пръскат....

  • 0

#2 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 21 август 2015 - 19:20

не ти е обучен ключа т.е. сработва ти имобилайзера

не ми е ясно как са го изключили при този модел не става

а явно емулатора който са сложили не работи


  • 0

#3 LOvchepolski

LOvchepolski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:???????????

Публикувано 22 август 2015 - 13:14

Майстора каза, че да обучили всичко имобилайзер ключ и тн..

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 август 2015 - 14:22

Майстора каза, че да обучили всичко имобилайзер ключ и тн..
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk

А на български как би трябвало да се разбере?
  • 0

#5 LOvchepolski

LOvchepolski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:???????????

Публикувано 22 август 2015 - 14:24

Извинявам се пиша от телефон и като бързам натискам грешна буква. Та майстора каза, че е обучил всичко имобилайзер, ключ, стъклата и таблото защото има чип.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
  • 0

#6 Grozdanov

Grozdanov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 251 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 22 август 2015 - 15:06

Start error е проблем с имобилайзера. От къде си, за да те насочим, къде да отидеш, за да ти оправят проблема?
  • 0

#7 LOvchepolski

LOvchepolski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:???????????

Публикувано 22 август 2015 - 16:18

От Благоевград съм. Майсторите казаха, че са се насочили към компютъра. Възможно ли е да е от него?

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
  • 0

#8 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 22 август 2015 - 18:09

Попаднал си на грешните хора . 

Не майстори, измамници са това .


  • 1

#9 LOvchepolski

LOvchepolski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:???????????

Публикувано 22 август 2015 - 19:52

Може би, но след този майстор много трудно някой ще се навие да я прави. Колата в момента не пали и се опитваме да разберем от какво може да е. Странното е, че след като са наредили инсталацията колата е палила и нито една лампа не е светела а от веднъж не е искала да запали и не се знае от какво е. Уж я гледат на диагностиката и пак нищо.. не знам от какво е и за това се обръщам към вас, помагайте.... :(

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
  • 0

#10 LOvchepolski

LOvchepolski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:???????????

Публикувано 22 август 2015 - 19:54

Днес майстора каза, че ходи по моргите да търси компютър та да пробвал с друг компютър, че било възможно компютъра да е бил изгорял...

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
  • 0

#11 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 22 август 2015 - 20:32

МЛ ите имат навика да си забравят ключа

по точно плаващия код на ключа или още по точно

се разсинхронизира кода м/у ключа и ключалката

получава се обикновено при слаб акумулатор

или при откачане на кабели по инсталацията

ААМ модула не записва новия код и се  появява

старт ерор

оправя се сравнително лесно по

няколко начина ,но купуването на нов комп не е от тях


  • 0

#12 LOvchepolski

LOvchepolski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:???????????

Публикувано 22 август 2015 - 20:58

Има смисъл в това което казваш и то много! В понеделник ще отида да им кажа да видим какво ще стане.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 22 август 2015 - 21:26

Голямо лъгане пада от тези майстори!Спасявай си колата по-бързо от тях.Отдавна тези коли не са космическа технология,но за знаещите!Това с пренареждане на инсталацията е голям смях!Първо е излишно,втора такова нещо може да направи доста знаещ и можещ монтьор ползващ специализирана техника и литература,а явно твоя е пълен пън.
Колегата niknd ти каза много на горе какъв е вероятния проблем и го подкрепям напълно с условието,че диагностиката от разстояние е трудна работа.Ползвай този жокер!
Тия обаче ако са ти оплели инсталацията са си за ...
Моли се да не са правили нищо и да са те баламосали!
  • 0

#14 LOvchepolski

LOvchepolski

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 19 Мнения:
  • Град:???????????

Публикувано 26 август 2015 - 16:00

Изместихме колата в понеделник в лицензиран сервиз и момчето я запали за 3/4 часа. Каза че 1ва дюза е била проблем и електрониката не е била навързана правилно. Старите майстори са не излъгали, че лампите били изгаснали, но какво да се прави важното е, че колата вече работи. :) Само не знам как да изгасим тези лампи.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
  • 0

#15 BG - 681

BG - 681

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 498 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    220CE

Публикувано 26 август 2015 - 22:34

Само не казвай че на тоя олигофрен си му дал и пари... искай си компенсация
  • 0

Немеца го е измислил !





3 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 3 гости, 0 анонимни