Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

C220 CDi не пали (не върти)


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 Stefko_pz

Stefko_pz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 320

Публикувано 09 август 2015 - 12:56

Здравейте,

Имам проблем с един W202 C220 CDi. Колата категорично отказва да запали, даже не върти. Като завъртиш "рибката" наляво нищо не се случва .. абсолютно нищо. Таблото си работи. Колата е автомат и при контакт и спирачка ръчката си "работи" нормално. Онзи ден колата беше останала без ток от 1 седмица, акумулаторът е 100Ah Energizer, който го заредих, но явно не е Ок и не иска да запали с него. Дойде един приятел с една Лада и направо свалихме неговия акумулатор и колата си запали веднага. Реших, че има нужда от нов акумулатор. В момента 2 дни след това  пробвам с 3 здрави акумулатори и директно подаваме ток и няма никой. Проверих всички релета и предпазители - здрави. Въртя ключа от контакт и нищо не се случва - ни вопъл, ни стон. От ключа колата си се отключва и заключва нормално. Моля за помощ - някакви идеи - защото там където е колата няма шансове да бъде диагностицирана и за момента няма възможност да се репатрира до специализиран сервиз. Имам съмнения за стартер, но дали е така не знам ..

 

Поздрави на всички


  • 0

#2 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 10 август 2015 - 05:00

Здравей колега. Отключването и заключването на колата няма нищо общо с паленето. След като не иска да завърти ( ако няма никаква реакция, след като завъртиш ключа ) може самият ключ да е заминал. Също така след като е автоматик тя на друга предавка, освен на "P" не не може да запали и понякога оставяйки я на "P" тя не изключва добре. Пробвай да включиш на контакт, натисни спирачката и премести лоста на скоростите напред-назад и след това отново пробвай да запалиш. Ако и така няма никаква реакция, пробвай с другият ключ. На доста хора им се е случвало да им умират ключовете. Нов в БС е около 500 лв, ако можеш на намериш работещ ключ от друга кола ( без хромираният ) също може да ти го обучат на приемлива цена.


  • 0

#3 Stefko_pz

Stefko_pz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 320

Публикувано 10 август 2015 - 06:27

Здравей,

Мерси за отговора. Пробвах я на друга предавка и връщах обратно на P. Не иска и не иска. За съжаление колата е с един ключ. Някъде четох, че ако ключа е заминал и/или не е "нейния" няма да ми светне и таблото .. или няма да отключи волана. Може и да не съм разбрал обаче. 


  • 0

#4 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 10 август 2015 - 08:32

За мен проблема е в ниското напрежение на акумулатора вземи мултицет и го премери, а ако нямаш под ръка, но си с климатроника можеш да го провериш директно през него даваш на контакт и задържаш REST за >5сек. след това с лявото копче ауто превърташ до позиции 23 и 24 първата е заряда в проценти а втората е напрежението.
  • 1

#5 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1012 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 август 2015 - 13:40

Колега колата има ли монтирана допълнително аларма "не фабрична"?Или е имала някога такава?

Повечето "алармаджии" прекъсват захранването към стартера.Огледай кабелите към стартера за допълнителни "приспособления" и модули от стари допълнителни  аларми.


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#6 Stefko_pz

Stefko_pz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 320

Публикувано 10 август 2015 - 14:02

Няма аларма. Установих, че до стартера няма ток. Проблемът явно е в онази платка с релето за стартера
  • 0

#7 Stefko_pz

Stefko_pz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 320

Публикувано 10 август 2015 - 16:58

Взех друга платка .. и с нея не става. Явно проблемът остава да е в ел. ключалката или там каквото му се вика. Довечера ще идва човек от далече със Стар диагноза. Дано успее да види аджеба какъв е проблема. 


  • 0

#8 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 10 август 2015 - 18:06

Привет. Имах същия случай на C200 компресор. Оказа се че дебелия кабел от акумулатора към стартера по някаква незнайна за мен причина беше прекъснат. Проверихте ли го него дали на стартера има постоянно ток. Води се терминал 30. Също и големите бушони към червената кутийка за подаване на ток към акумулатора.


Този пост е редактиран от madwifi: 10 август 2015 - 18:13

  • 0

#9 Stefko_pz

Stefko_pz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 320

Публикувано 10 август 2015 - 18:58

Здрасти,

На дебелия кабел имаме ток .. нямаме на тънкия. Предпазители къде каквото сме видяли всичките сме ги проверили, релетата също и всичко е Ок. Ползваме пробник и мултицет. Червена кутия нямам .. имам черна - от лявата страна на колата, където са дебелите кабели на плюса и посредата м/у тях има един предпазител, но всичко е здраво. Стартера като му дадем ток - тръгва да пали колата ... , но през ключа не става. Пълно мъртвило е като завъртиш ключа.


  • 0

#10 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 10 август 2015 - 20:10

от многото смени на акумулатора явно си е загубила кодировките

като дойде човек със стар ще ги оправи

но все пак пробвай да закъсиш релето на стартера

да видиш може да запали

щом завърта ключа и светва таблото

значи проблема не е в ключа и ключалката


  • 0

#11 Stefko_pz

Stefko_pz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 320

Публикувано 10 август 2015 - 20:22

Дано си прав колега .. ако мина само с това ше Ви черпа много 


  • 0

#12 Stefko_pz

Stefko_pz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 320

Публикувано 23 август 2015 - 17:34

Здравейте отново,

Сагата продължава и то повече от драматично.

Бях 10-на дена в чужбина и реално колата я зарязах в състоянието, в което си беше.

Диагностик така и не пожела да дойде, въпреки че поемам всички разходи .. както и да е .. говорих с поне 5 човека.

Та .. снощи понеже колата пречеше се наложи да я преместим от едната къща до другата. Изтеглихме я.

В момента в който пристигнахме пред втората къща, докато свалях въжето - я угасих от контакт.

В следващия момент се опитах да дам на контакт за да освободя на неутрална за да я паркираме както трябва

и ключа влиза в ключалката, отключва волана и до там. Не иска да даде и контакт. След 7-8 проби даде контакт и я паркирахме - бутайки.

Тази сутрин отидох и купих чисто нов акумулатор 92Ah с гаранция и прочее. Отключихме колата и сменихме акумулатора. 

Седнах - сложих ключа - отключи волана и пак до там. Вече не иска и контакт да даде. Просто ключа няма ход на дясно - стои блокиран.

След 10-на проби вече не иска да заключи и волана. Слагам го в ключалката - чува се от ел. бравата на волана някакво чаткане, ама нито го заключва, нито го отключва.

Нещата придобиха грозна картинка. Разговарях с човек по телефона и той ми каза, че вероятно ключалката се е предала. ... гълтача - или там както му викат.

Та .. сега аз донор съм намерил - същия и ми е под ръка - близко, но не е автомат като моя.

Мисълта ми е - проблемът верно ли е в ключалката. Разглобих и "рибката" - не виждам никакви проблеми. 

Ако взема ключалка и ключ от донора - ще стане ли плъг енд плей .. или ще трябва да се правят гимнастики с ЕКУ.

Еку-то на донора не знам дали ще ми пасне, защото той е с ръчни скорости.

А има ли вероятност и ЕКУ-то да ми е починало?

По принцип съм готов да платя на някой от тук разбиращите и можещите да дойде до Пазарджик и да види за какво става въпрос.

Колата до София към момента няма как да я репатрирам .. всъщност мога да я репатрирам ако някой ми каже как да освободя автомата на неутрална.

Защото на платформата просто идея си нямам как ще я качим .. трябва да я влачим .. , а ме е страх да не се повреди нещо друго .. 

Помагайте колеги моля .. 

 

п.п. да добавя - отново съм прегледал всички модули отпред, релета, предпазители - здрави са. Стоп-машинката и тя е здрава - свалях я, мерих - Ок е.


  • 0

#13 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 23 август 2015 - 21:04

Там където върви скоростния лост има едно капаче.Мисля че до D беше.С дълга отвертка се натиска има щифт който освобождава лоста.
  • 0

#14 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1699 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Публикувано 24 август 2015 - 18:15

може наистина да ти е умряла ключалката

и да вземеш комплект ключ и ключалка пак искат обучение

и моторния комп да вземеш със тях пак ще иска прекодиране

ако не е от автоматик

но може и да не е умряла ключалката трябва да се провери

на място

по вероятно е щом ти дава да завъртиш ключа

да е механичен проблема в ключалката или сам модула

ама все пак си иска диагностика и човек дето разбира


  • 1

#15 Stefko_pz

Stefko_pz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz CLK 320

Публикувано 04 септември 2015 - 18:31

Привет отново колеги,

Отново я зарязах колата за 2 седмици защото бях по чужбина.

Та днес си "поиграх" отново ... В Аутодата намерих доста подробни схеми и проверих общо взето навсякъде всичко.

До ЕКУ и релеен модул пред него си идват всички стойности при контакт - напрежения, маси и прочее. Релетата всички работят. 

Няма изгорели предпазители ... Обаче в бюлетина на Аутодата се зачетох за проблем като моя и там бяха написани точно 2 неща 

1. проблем по CAN линия

2. проблем с BAS 

 

Свалих го въпросния модул от точка 2. Едвам го отворих .. направо го рязах всъщност, защото е така направен, че умре ли - направо нов. 

И вътре видях това : 

 

Прикачен файл  20150905_150421_1_bestshot.jpg   154,36K   54 Брой сваляния

 

Прикачен файл  20150905_150515.jpg   151,38K   48 Брой сваляния

 

 


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни