Здравейте, колеги, карайки си с пуснат на макс климатик по едно време в купето настана гробна тишина. Климатикът спря да работи. Парното също. Не духа въобще, ни топло, ни студено. Поразпитах малко, научих за някво бушонче/предпазител в кутийка близо до бушониерата, но открих да имам такова. Други идей? Аз смятам, че най-вероятно моторчето дет прави дух-дух е заминало, а вие какво смятате ?
Работейки, климатикът внезапно умря :(
		 Започната от BG - 681, 05 авг 2015 - 17:08:21 
	
	
	
	
		18 мнения по тази тема
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 05 август 2015 - 17:08
Немеца го е измислил !
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 05 август 2015 - 17:31
					По скоро управлението на моторчето, дето прави дух-дух, моторчето няма от какво само да замине, че и внезапно...
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 05 август 2015 - 17:53
Къде се намира и как да го тествам ?
Забравих да уточня.. става въпрос за дърто на Библия - w124 coupe 2.2 М111.960
Немеца го е измислил !
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 05 август 2015 - 19:15
Я пак огледай... Ето на тази снимка е посочено с жълто (Fuse Box):
http://www.peachpart...4-p2124521x.jpg
Малка кутийка е и като я отвориш внимателно вътре по всяка вероятност ще видиш това:
http://i29.photobuck.../Fanfuse002.jpg
Този пост е редактиран от koleto_70: 05 август 2015 - 19:15
			
				
					
						
					
					#5
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 05 август 2015 - 19:50
Няма я там тази кутиика при мене. Или е на друго място или нямам подобен бушон. Все пак малко по-късно ще щракна една снимчица.
Немеца го е измислил !
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 05 август 2015 - 22:44
Така другото, което пробвах е един пиниз, където палиш, пускаш духалката на 1ва степен и връщаш ключа една идея без да гасиш - емиииииии... немах сполука
Ето при мене как изглеждат нещата

Немеца го е измислил !
			
				
					
						
					
					#7
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 06 август 2015 - 06:59
Зад жълтите клапани над сервото имаш правоъгълна кутийка с решетъчен капак - от нея излиза захрахващият кабел който отива към мотодухдух - изкълчваш крайник и измъкваш двойната буксичка - подаваш 12в на висящата измъкната букса и наблюдаваш дали духачев ще зафучи.
Ако зафучи, проблемът е или в резисторите от решетъчната кутийка или в управлението в купето или в захранването към управлението. ![]()
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 
			
				
					
						
					
					#8
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 06 август 2015 - 15:17
И аз имах преди време същия проблем ама беше в споменатия бушон. Според мен не може да няма бушон това моторче,огледай добре. Дори да е премахнато трябва да си личи кои кабели са снаждани.Според мен е бушона-трудно се намират такива метални пластинки-35 или 40 Ампера беше по спомен. Ако не се намира под ръка най-лесния начин е с многожилен меден проводник. На една жичка дават максимум към 5 ампера по спомен ,така че да кажем 7-8 усукани жички вършат работа. Все забравям да потърся бушон и вече 2 години я карам така.
			
				
					
						
					
					#9
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 06 август 2015 - 21:44
Абе sorry за малоумния въпрос хахахаха ама хахаха как да му подам на тва чудо 12в. ? Не ми е ясна технологията ![]()
Немеца го е измислил !
			
				
					
						
					
					#10
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 07 август 2015 - 00:26
					Или от плюса на акумулатора, ама понеже той е отзад, отпред под капака, при бушониерата трябва да има + клема под една пластмасова капачка. С един кабел - по-дебел, че тия дух-дух мотори са си консуматори... та единия край на жицата на клемата, другия край на кабела, където е плюса на мотора. Минуса би трябвало да му е свързан към маса някъде в колата. Плюс кабелът на мотора ще ти идва от управлението и когато правиш теста трябва да е откачен от управлението, за да не изгори нещо там. Ако хвръкнат искри - не го дръж дълго, може да прави късо някъде, но както казах - моторът е консуматор - искри ще има! Гледай да не объркаш полюсите, или монтирай един бушон на тоя кабел, с който тестваш, че да не опукаш нещо по колата!
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
			
				
					
						
					
					#11
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 07 август 2015 - 11:35
					Spam:
Сетих се за рекламата "как бе младеж, как да го свържа?"
					
				
				
				
				
				
								
				
					Сетих се за рекламата "как бе младеж, как да го свържа?"
	
	NO PAIN - NO GAIN!
				
				
				
			
				
			
				
					
						
					
					#12
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 28 август 2015 - 22:12
Немеца го е измислил !
			
				
					
						
					
					#13
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 29 август 2015 - 21:30
					Отговорих си сам-това е кутийката и в нея влиза една жълта букса, само че проблемът се оказа друг. Инстинктивно реших да отворя бушониерата и тъй като днес се разрових в чуждите форуми за информация, разбрах че въпросната духалка на английски се превежда blower motor и се огледах в бушон номер 12 - същия дето отговаря за този блоуър мотор. Видях че бушона е хлънал на долу. Та случило се е следното - климатика е бачкал на макс, дошло му е в повече напрежението и е трябвало да издуха бушона. Само че боклука не е искал да се предава, нагорещил се е зверски и е стопил леко основата на гнездото си. Свлекъл се е надолу и климатика е спрял. Сложих в гнездото отверка за да видя дали ше задуха и стана. Доизградих гнездото, сложих нов бушон и край. Пак имам климатик. Темата е за ключ
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					Немеца го е измислил !
			
				
					
						
					
					#14
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 29 август 2015 - 21:46
По тази причина ходя по моргите и си взимам истински бушони, нищо че са 20 годишни.
Преди години имах подобен проблем, но за щастие без последствия. Нов, уж "оригинален" бушон щеше да ми изпари кабела пред очите.
			
				
					
						
					
					#15
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Публикувано 29 август 2015 - 23:48
					Бушоните и крушките на арматурното табло са големи гадове, на пазара е пълно с ментета, дето греят повече от предвиденото от производителя и са както вредни, така и опасни. Ако продължаваш да ползваш стария бушон - по-добре го смени!
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
					Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни



				
				
			
			
			
				
				
				
				
			
			
			
			
 Виж ГАРАЖА
				
				
				
			
			
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				
				







