Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 1 гласа

Смяна на хидравлични повдигачи Mercedes M102 и М103


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 19 юли 2015 - 00:20

 

Човека е показал изключително нагледно как се отстранява един сравнително смущаващ косур на нашите автомобили ,точно и ясно.

 

Аз бих добавил това което не се вижда ,че е добре болтовете да се стягат с динамо метричен ключ според ръководството за употреба общо взето.

 

А ето го тук са го написали и германците с доста картинки и мислене та да се види. Само ,че за М103 и както става ясно е еднакъв с М102 само работата му е повече и така.

 

http://w124archiv.de...eln/hydros.html

 

П.П. Приятели ви как милсите всички ли повдигачи е добре да се сменят или само чукащия ,вярно че заради хидравличната си природа обират луфта ,но старите няма ли все пак да са значително по износени от скоропоставения и да има леко разминаване. Иначе ясно ,че е по добре да сменим един вместо осем на куп.


Този пост е редактиран от Ванюша: 19 юли 2015 - 00:45

  • 1

#2 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 юли 2015 - 22:04

Най-добре е всички накуп, но ако само един е проблемен - пробвай първо да смениш само него.

 

Натискаш кобилицата над повдигача с дървено трупче. Ако повдигачът поддаде, значи е за смяна.

 

Новите повдигачи се продават напълнени - ако потъват, значи имат нужда от напълване.

 

Във WISнет изрично пише в процедурата, че ако новият повдигач не е напълнен, то преди монтаж трябва да се напълни.

 

И също е добре да се превърти мотора, така че разпределителния вал да не с гърбицата към петата на кобилицата за да няма напрежение в "черупката" като почнеш да я демонтираш и после като я монтираш.

 

На 4 цилиндровия мотор с едно превъртане се сменят повдигачите на два цилиндъра, като "черупките" се разглобяват една след друга. След това пак превърташ и сменяш и другите два цилиндъра последователно.


  • 4

#3 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 20 юли 2015 - 23:23

Субсоник ВЪРХЪТ си ,нямаш стигане. Изключително пълзотворен както винаги.

 

Доста полезно обяснено. Да за пълненото и аз се чудех имаше някъде писано ,но съм забравил. За превъртането също разбрах. Иначе аз не че съм се залетял да ги сменям на W124 съвсем малко ми тракат ,ама и аз толкова рядко е карам вече ,че не е истина ,пък и съм е обявил за продан сега ,а ако никой не се обади ще си е пазя и почовърквам повдигачи та и повечко работи дори. Аз честно казано най се смущавах дали трябва да се отцепва веригата или не щото не е приятно ,на М119 като рових видях ,че трябва. Иначе  ровех си и го видях това и реших ,че ще е полезно за това го качих.


  • 0

#4 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 24 март 2022 - 16:05

Най-добре е всички накуп, но ако само един е проблемен - пробвай първо да смениш само него.

 

Натискаш кобилицата над повдигача с дървено трупче. Ако повдигачът поддаде, значи е за смяна.

 

Новите повдигачи се продават напълнени - ако потъват, значи имат нужда от напълване.

 

Във WISнет изрично пише в процедурата, че ако новият повдигач не е напълнен, то преди монтаж трябва да се напълни.

 

И също е добре да се превърти мотора, така че разпределителния вал да не с гърбицата към петата на кобилицата за да няма напрежение в "черупката" като почнеш да я демонтираш и после като я монтираш.

 

На 4 цилиндровия мотор с едно превъртане се сменят повдигачите на два цилиндъра, като "черупките" се разглобяват една след друга. След това пак превърташ и сменяш и другите два цилиндъра последователно.

 

 

Тези хидравлични повдигачи/ компенсатори износват ли се или просто се замърсяват?

 

Тук на клипчето човека си ги разглобява и чисти : 

 


  • 0

855712_2.png


#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 март 2022 - 22:12

Тези хидравлични повдигачи/ компенсатори износват ли се или просто се замърсяват?
 
Тук на клипчето човека си ги разглобява и чисти : 
 
https://www.youtube....h?v=sIyI6zWWbiI

Надират се от натрупаната мръсотия.Всеки има право да прави опити и да бъде интернет звезда.Защо не?
Преди да има ВД40 ги киснеха в газ за осветление.Ако някой има време да разглобява,сглобява и така по няколко пъти с всичките му салтанати,гарнитури и пр.може накрая да постигне положителен резултат.
  • 2

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4599 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 25 март 2022 - 09:45

Всичко се износва, особено ако е подложено на натиск по 200-300 пъти в секунда. Ако имаш съмнение - сменяй.


  • 1

#7 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 март 2023 - 22:19

Всичко се износва, особено ако е подложено на натиск по 200-300 пъти в секунда. Ако имаш съмнение - сменяй.

Колко време чукат нови повдигачи? Час, два?


  • 0

855712_2.png





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни