Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем с клаксон


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
Garage View Garage

Posted 10 July 2015 - 20:13

Колеги помагайте, имам следния проблем с клаксона. Днес докато се прибирах от Гърция изведнъж клаксона започна да свири без никаква причина, а карах с нормална скорост. Отбих, изключих я изчаках малко и пак тръгнах. След 10км пак започна постоянно да свири без да е натиснат без нищо. Така няколко пъти и накрая за спрях и го изключих от буксите под капака. За първи път ми се случва такова нещо и нямам никаква идея какво може да е. По таблото не изписа никакво съобщение за грешка. Става дума за МЛ w164 350 2006-та.

П.С. Като се прибрах и пред блока включих отново кабелчетата за клаксона и натиснах волана, колата не издаде никакъв звук. Все едно съм без клаксон.


Edited by Klimfilt, 10 July 2015 - 20:53 .

  • 0

#2 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Posted 14 July 2015 - 16:28

Лентов кабел на еърбега във волана (т.нар. спирала на еърбега) - провери задължително!

 

Може и да са контакторите на лентовия кабел между еърбега и волана, може и самият той да се е притиснал по гаден начин. Лампичката на таблото за еърбега показва ли нормален режим на работа при контакт и палене?


Edited by Xerxes, 14 July 2015 - 16:32 .

  • 1

#3 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
Garage View Garage

Posted 14 July 2015 - 19:31

Ами в неделя на сбирката го закачиха колегите и диагнозата показа 2 грешки. Едната беше релето, а другата за бутон на фанфар. На място отвориха самото реле и го вързаха към акумулатора и масата и се оказа, че си работи нормално. Вчера аз взех друго реле и го сложих, но пак не стана. И проблема по метода на изключването е във волана. Колегите казаха, че били някакви пластини под еърбега, но аз нямам представа за тях. И още не съм имал време да го сваля за да го огледам и да видя вътре за какво иде реч. Лампичката не показва никаква грешка за бег-а, при палене и гасене всичко си е нормално.

П.С. Казаха ми че това е срещан проблем, но колегата който ми го сподели каза също така, че в техният сервиз (някъде в САЩ) сменяли директно целият волан.

Ако може някой да препоръча сервиз където се занимават с подобни неща (еърбегове, волани и тн.) или ако е имал подобен проблем да сподели решението му ще съм много благодарен.


  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 15 July 2015 - 08:06

Лентовото кабелче ще да е.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
Garage View Garage

Posted 15 July 2015 - 18:36

На диагнозата не показа нищо за кабела. Трябва ли да е изрично изписано, че е лентовия кабел или ? Някъде където могат да го оправят ? Примерно при теб в Лозен?


Edited by Klimfilt, 15 July 2015 - 18:37 .

  • 0

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 16 July 2015 - 06:29

Може, но преди това се обади, диагностиката има опция тест и на фанфарите.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
Garage View Garage

Posted 16 July 2015 - 08:09

Ами в неделята ги тествахме тях и си работеха. Предполагам диагнозата ти е Стар диагноза ? А за обаждането задължително, но като ден май за сега само събота ще ми е свободен. Тогава как си с времето?
  • 0

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 16 July 2015 - 08:35

Оуу, събота съм на двора с косачката, с приятели, с бири, лаф , още днеска изчезвам даже.  През седмицата съм в Лозен. ;)

 

От както спря да сигнализираш постоянно, случвало ли се отново?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
Garage View Garage

Posted 16 July 2015 - 09:18

Аха ясно, значи ще го оставя за другата седмица.
Иначе да, още в неделя след като проверихме релето и тамън заключихме че е то проблемно. Затворихме капака и след 1 мин почна сама да надува клаксона без да съм в колата дори... И след това изключих кабелите на рейките зад предната броня, че да не свири докато шофирам. Но да, прави го при първото палене примерно. После като го изключа и включа отново, тогава пък не иска да свири колкото и да натискам клаксона на волана. И след това както не иска да свири дори с натиск, докато карам изведнъж почва да си свирка...
  • 0

#10 Xerxes

Xerxes

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 138 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201/M102- за съжаление вече продаден;
    S124/M111- изобщо не го жаля, но го обгрижвам добре!

Posted 25 July 2015 - 14:28

Отиди при Васил и аз залагам, че е лентов кабел по простата причина, че при мен е същото положение и до момента не съм го оправил. Аз махнах изцяло спиралата с кабела за да я показвам по моргите и магазините за части за да взема същата - и след махането й - и преди него - на диагностиката не излизаше грешка!


  • 0

#11 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
Garage View Garage

Posted 25 July 2015 - 23:59

Еми ще трябва, защото вече два пъти ми се налага да ползвам клаксона ( от чисто предпазна мярка) и греда... Лошото е, че нямах грам време тази седмица да му се обадя и да отида... Надявам се следващата седмица да успея най-после да го закарам, че така не се живее.

Интересното е, че при мен показваше две грешки - реле и бутон на волана..


Edited by Klimfilt, 26 July 2015 - 00:01 .

  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users