Проблем с дюза на 4ти цилиндър
Започната от Mercedes190, 06 юли 2015 - 19:31:16
10 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 юли 2015 - 19:31
Здравейте колеги,
Имам проблем с дюзата на 4ти цилиндър.Пълни чашката на дюзата с нафта.Двигателя е OM604 220d 97г с великия Lucas....смених дифтунгата под дюзата и маркучетата за излишната нафта,но пак пълни,когато колата работи на място и е пълна чашката излизат мехурчета отдолу на дюзата.Дали някой от вас е имал този проблем?
Благодаря на отзовалите се
Имам проблем с дюзата на 4ти цилиндър.Пълни чашката на дюзата с нафта.Двигателя е OM604 220d 97г с великия Lucas....смених дифтунгата под дюзата и маркучетата за излишната нафта,но пак пълни,когато колата работи на място и е пълна чашката излизат мехурчета отдолу на дюзата.Дали някой от вас е имал този проблем?
Благодаря на отзовалите се
#2
Публикувано 06 юли 2015 - 21:55
За мехурчетата - трябва да се фрезова леглото на самата дюза и тогава нова дифтунга ( има значение дали е от мед или алуминии ). А относно теча на нафта, след като си сменил маркучите за излишната нафта, измий двигателя и виж от къде ти тече.
#3
Публикувано 06 юли 2015 - 22:36
Ами гледах го днес като започнат да излизат мехурчетата се пълни с нафта.А каква дифтунга е по добре да взема?
#4
Публикувано 06 юли 2015 - 23:44
Ами аз поне съм фем на бакъра бих сложил медна само, че ако имаш възможност я отгрей преди това с оксижен (нещо, че се води, че е откалена) не знам какви са фабричните а и колегите какъв съвет ще ти дадат, но за мен където има големи температури, вибрации и налягане бих сложил мед.
#5
Публикувано 07 юли 2015 - 06:07
Майстора, който ще фрезова на главата леглото/а на дюзата/е трябва да е запознат каква дифтунга да сложи. Мисля, че е медна, но имаше някаква особеност ( при мен майстора каза, че за дюзите били по-специални, но това бе отдавана и вече нямам спомени ).
#6
Публикувано 08 юли 2015 - 23:34
Мерси колеги ,а като пари г/д колко ти взеха за фрезоването,ако помниш де.
#7
Публикувано 09 юли 2015 - 06:25
Медните дифтунки за дюзите са кухи вътре.Това не е просто една медна шайба,както си мислят повечето хора.В ауто плюс ги има и не струват много пари.Дифтунката се използва само веднъж и при всяко махане на дюза се подменя,както и болта.За жалост в БГ.това не се прави и се наблюдават скъсани болтове и изпускащи дюзи.Аз лично бих ппобвал първо да сложа нова и да стегна,а после ако не стане да фрезовам леглото.Леглото се фрезова на ръка с ръчна фреза и по-скоро се зачиства леглото отколкото да се фрезова(в смисъла на думата).Има и ралични дебелини дифтунки.......
#8
Публикувано 06 август 2015 - 20:19
Благодаря на отзовалите се
Проблема го реших...купих друга дифтунга на символичната цена от 1.20 лв. И си риших проблемите.
Проблема го реших...купих друга дифтунга на символичната цена от 1.20 лв. И си риших проблемите.
#9
Публикувано 01 декември 2020 - 19:53
Взимай си части само от МерцедесАми гледах го днес като започнат да излизат мехурчетата се пълни с нафта.А каква дифтунга е по добре да взема?
Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
#10
Публикувано 02 януари 2021 - 21:36
Не съм сменял тръбичките за излишната нафта! Почистих ги само с корселин,както и дюзите.За мехурчетата - трябва да се фрезова леглото на самата дюза и тогава нова дифтунга ( има значение дали е от мед или алуминии ). А относно теча на нафта, след като си сменил маркучите за излишната нафта, измий двигателя и виж от къде ти тече.
Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
#11
Публикувано 02 януари 2021 - 21:37
Взел съм ги от Мерцедес болтовете и медни дихтунгиВзимай си части само от Мерцедес
Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни