Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с дюза на 4ти цилиндър


  • Please log in to reply
10 мнения по тази тема

#1 Mercedes190

Mercedes190

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Driftworks
  • Автомобил:
    Mercedes w202 220d 97г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юли 2015 - 19:31

Здравейте колеги,
Имам проблем с дюзата на 4ти цилиндър.Пълни чашката на дюзата с нафта.Двигателя е OM604 220d 97г с великия Lucas....смених дифтунгата под дюзата и маркучетата за излишната нафта,но пак пълни,когато колата работи на място и е пълна чашката излизат мехурчета отдолу на дюзата.Дали някой от вас е имал този проблем?
Благодаря на отзовалите се
  • 0

#2 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 06 юли 2015 - 21:55

За мехурчетата - трябва да се фрезова леглото на самата дюза и тогава нова дифтунга ( има значение дали е от мед или алуминии ). А относно теча на нафта, след като си сменил маркучите за излишната нафта, измий двигателя и виж от къде ти тече.


  • 0

#3 Mercedes190

Mercedes190

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Driftworks
  • Автомобил:
    Mercedes w202 220d 97г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 юли 2015 - 22:36

Ами гледах го днес като започнат да излизат мехурчетата се пълни с нафта.А каква дифтунга е по добре да взема?
  • 0

#4 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 06 юли 2015 - 23:44

Ами аз поне съм фем на бакъра бих сложил медна само, че ако имаш възможност я отгрей преди това с оксижен (нещо, че се води, че е откалена) не знам какви са фабричните а и колегите какъв съвет ще ти дадат, но за мен където има големи температури, вибрации и налягане бих сложил мед.


  • 0

#5 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 07 юли 2015 - 06:07

Майстора, който ще фрезова на главата леглото/а на дюзата/е трябва да е запознат каква дифтунга да сложи. Мисля, че е медна, но имаше някаква особеност ( при мен майстора каза, че за дюзите били по-специални, но това бе отдавана и вече нямам спомени ).


  • 0

#6 Mercedes190

Mercedes190

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Driftworks
  • Автомобил:
    Mercedes w202 220d 97г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 юли 2015 - 23:34

Мерси колеги ,а като пари г/д колко ти взеха за фрезоването,ако помниш де.
  • 0

#7 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 09 юли 2015 - 06:25

Медните дифтунки за дюзите са кухи вътре.Това не е просто една медна шайба,както си мислят повечето хора.В ауто плюс ги има и не струват много пари.Дифтунката се използва само веднъж и при всяко махане на дюза се подменя,както и болта.За жалост в БГ.това не се прави и се наблюдават скъсани болтове и изпускащи дюзи.Аз лично бих ппобвал първо да сложа нова и да стегна,а после ако не стане да фрезовам леглото.Леглото се фрезова на ръка с ръчна фреза и по-скоро се зачиства леглото отколкото да се фрезова(в смисъла на думата).Има и ралични дебелини дифтунки.......


  • 1

#8 Mercedes190

Mercedes190

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Интереси:Driftworks
  • Автомобил:
    Mercedes w202 220d 97г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 06 август 2015 - 20:19

Благодаря на отзовалите се :)
Проблема го реших...купих друга дифтунга на символичната цена от 1.20 лв. И си риших проблемите.
  • 0

#9 fredperry89

fredperry89

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 01 декември 2020 - 19:53

Ами гледах го днес като започнат да излизат мехурчетата се пълни с нафта.А каква дифтунга е по добре да взема?

Взимай си части само от Мерцедес

Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
  • 0

#10 fredperry89

fredperry89

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 02 януари 2021 - 21:36

За мехурчетата - трябва да се фрезова леглото на самата дюза и тогава нова дифтунга ( има значение дали е от мед или алуминии ). А относно теча на нафта, след като си сменил маркучите за излишната нафта, измий двигателя и виж от къде ти тече.

Не съм сменял тръбичките за излишната нафта! Почистих ги само с корселин,както и дюзите.

Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
  • 0

#11 fredperry89

fredperry89

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 13 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 02 януари 2021 - 21:37

Взимай си части само от Мерцедес

Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk

Взел съм ги от Мерцедес болтовете и медни дихтунги

Изпратено от моят SM-A605FN с помощта на Tapatalk
  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни