Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

e320 или е200kompresor


  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1 kalinse

kalinse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:след колата е рибата
  • Автомобил:
    W202-93г. s210 kompresor-99г.

Posted 06 July 2015 - 13:29

Колеги,извинявам се за поредния въпрос и благодаря на отзовалите се в предишната ми тема,но съм пред голяма дилема.Кой двигател да избера на 210 купето,320 бензин редови 6 цилиндъра или 200 компресора и двете коли са много запазени и са автомати.Колата я взимам за себеси и.........незнам моля за съвет.


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,697 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 06 July 2015 - 13:53

И двете ли са фейслифт?


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#3 niki7111

niki7111

    BBQ chef

  • Замразено членство
  • 1,012 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:софия
  • Автомобил:
    c180 S202 97.-продадена
    Seat Leon 04г.- продадена
    Audi A3 01.-продадена
    E320 4matic 00г.-ex.
    Hyundai Tucson 4х4 05г.
    Hyundai Santa Fe 4x4 V6-new

User's Awards

101
10
3
Garage View Garage

Posted 06 July 2015 - 14:20

E 320 редови шестак не е фейслифт.Но на Теб точно там ти е силата.Можеш да му обясниш за"+" и "-" на редовия.Имаш и 200 компресор в гаража.


  • 0
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#4 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 06 July 2015 - 14:23

По добре 200 компресор, редовия 6-так е по дърт с 3-4 години .


  • 0

#5 kalinse

kalinse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:след колата е рибата
  • Автомобил:
    W202-93г. s210 kompresor-99г.

Posted 06 July 2015 - 15:27

И двете ли са фейслифт?

редовия е 97-ма а компресоре 99-та


  • 0

#6 kalinse

kalinse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:след колата е рибата
  • Автомобил:
    W202-93г. s210 kompresor-99г.

Posted 06 July 2015 - 15:47

E 320 редови шестак не е фейслифт.Но на Теб точно там ти е силата.Можеш да му обясниш за"+" и "-" на редовия.Имаш и 200 компресор в гаража.

а за тези +и- целия съм в слух т.е. ще чета внимателно


  • 0

#7 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 06 July 2015 - 17:04

Дай VIN номерата ако е удобно, да видим малко подробности за автомобилите.


  • 0

#8 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,697 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 06 July 2015 - 19:42

Взимай фейса, щом и двете са добри...
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#9 kalinse

kalinse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:след колата е рибата
  • Автомобил:
    W202-93г. s210 kompresor-99г.

Posted 06 July 2015 - 20:08

Дай VIN номерата ако е удобно, да видим малко подробности за автомобилите.

няма как да дам вин като колата е в салон.дайте +-сове и --носи


  • 0

#10 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Posted 06 July 2015 - 20:21

Е плюсове и минуси плюсовете са че 200К по идея трябва да е по икономичен от 320 (по-малко гърла:) който пък може би върви повече иначе на мен специално фейса ми допада доста повече таблото, мултиволана и тн. 


  • 0

#11 kalinse

kalinse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:след колата е рибата
  • Автомобил:
    W202-93г. s210 kompresor-99г.

Posted 06 July 2015 - 20:49

http://www.cars.bg/c1233201


  • 0

#12 kalinse

kalinse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:след колата е рибата
  • Автомобил:
    W202-93г. s210 kompresor-99г.

Posted 06 July 2015 - 20:51

http://www.cars.bg/c1088325


  • 0

#13 kalinse

kalinse

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 36 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:след колата е рибата
  • Автомобил:
    W202-93г. s210 kompresor-99г.

Posted 06 July 2015 - 20:53

това са двете май и двете на са феис


  • 0

#14 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Posted 06 July 2015 - 21:07

 

Визуално изглежда по добре, НО тази кола е проядена от ръжда. Щом в багажника има толкова ръжда, представи си какво е положението в скритите места, където се задържа влага. Другото нещо, което е в "-" за тази кола, е че е много постна откъм екстри. Освен това е с претапициран волан, което означава, че е счупена от каране, а и предните седалки ми се виждат малко намачкани откъм страниците.

 

Ако аз си вземам бензинов Мерцедес бих си купил от старите мотори с повече цилиндри. Аз съм на принципа повече гърла по-дълъг живот. Нещо не ми допадат компресорите, НО не искам да ангажирам никого с мнението ми. Не съм достатъчно компетентен да зачерквам даден мотор, просто защото съм виждал няколко износени двигателя.


  • 0

#15 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 06 July 2015 - 22:54

това са двете ...

 

Май и двете не стават 


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users