Колеги,извинявам се за поредния въпрос и благодаря на отзовалите се в предишната ми тема,но съм пред голяма дилема.Кой двигател да избера на 210 купето,320 бензин редови 6 цилиндъра или 200 компресора и двете коли са много запазени и са автомати.Колата я взимам за себеси и.........незнам моля за съвет.

e320 или е200kompresor
Започната от kalinse, 06 юли 2015 - 13:29:46
28 мнения по тази тема
#1
Публикувано 06 юли 2015 - 13:29
#2
Публикувано 06 юли 2015 - 13:53
И двете ли са фейслифт?
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 06 юли 2015 - 14:20
E 320 редови шестак не е фейслифт.Но на Теб точно там ти е силата.Можеш да му обясниш за"+" и "-" на редовия.Имаш и 200 компресор в гаража.


#4
Публикувано 06 юли 2015 - 14:23
По добре 200 компресор, редовия 6-так е по дърт с 3-4 години .
#5
Публикувано 06 юли 2015 - 15:27
И двете ли са фейслифт?
редовия е 97-ма а компресоре 99-та
#6
Публикувано 06 юли 2015 - 15:47
E 320 редови шестак не е фейслифт.Но на Теб точно там ти е силата.Можеш да му обясниш за"+" и "-" на редовия.Имаш и 200 компресор в гаража.
а за тези +и- целия съм в слух т.е. ще чета внимателно
#7
Публикувано 06 юли 2015 - 17:04
Дай VIN номерата ако е удобно, да видим малко подробности за автомобилите.
#8
Публикувано 06 юли 2015 - 19:42
Взимай фейса, щом и двете са добри...
NO PAIN - NO GAIN!
#9
Публикувано 06 юли 2015 - 20:08
Дай VIN номерата ако е удобно, да видим малко подробности за автомобилите.
няма как да дам вин като колата е в салон.дайте +-сове и --носи
#10
Публикувано 06 юли 2015 - 20:21
Е плюсове и минуси плюсовете са че 200К по идея трябва да е по икономичен от 320 (по-малко гърла който пък може би върви повече иначе на мен специално фейса ми допада доста повече таблото, мултиволана и тн.
#13
Публикувано 06 юли 2015 - 20:53
това са двете май и двете на са феис
#14
Публикувано 06 юли 2015 - 21:07
Визуално изглежда по добре, НО тази кола е проядена от ръжда. Щом в багажника има толкова ръжда, представи си какво е положението в скритите места, където се задържа влага. Другото нещо, което е в "-" за тази кола, е че е много постна откъм екстри. Освен това е с претапициран волан, което означава, че е счупена от каране, а и предните седалки ми се виждат малко намачкани откъм страниците.
Ако аз си вземам бензинов Мерцедес бих си купил от старите мотори с повече цилиндри. Аз съм на принципа повече гърла по-дълъг живот. Нещо не ми допадат компресорите, НО не искам да ангажирам никого с мнението ми. Не съм достатъчно компетентен да зачерквам даден мотор, просто защото съм виждал няколко износени двигателя.
#15
Публикувано 06 юли 2015 - 22:54
това са двете ...
Май и двете не стават
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни