От скоро и аз вече се движа с W209. От март месец му се чудех на модела и вече се навих. Има проблемчета за оправяне, но на пръв поглед изглеждат дребни. Като начало ще сменя всички филтри и течности, пък тогава ще ги мисля проблемчетата. Та сега им се чудя на маслото на двигателя и на това на автоматичната скоростна кутия. Знам, че има много теми и ги четох, но все пак да питам като марка какво бихте предложили. Чух от дистрибутор да се насоча към Motul и да не се заглеждам в Castrol което малко ме шокира. Филтрите мисля да са MANN или FILTRON.
![Снимка](https://static.mbclub.bg/forums/uploads/profile/photo-thumb-28797.jpg?_r=1435769627)
Ново CLK в клубаMercedes CLK 270 CDI W209
Започната от SirChocho, 30 юни 2015 - 20:12:59
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 30 юни 2015 - 20:12
#2
Публикувано 30 юни 2015 - 22:22
От скоро и аз вече се движа с W209. От март месец му се чудех на модела и вече се навих. Има проблемчета за оправяне, но на пръв поглед изглеждат дребни. Като начало ще сменя всички филтри и течности, пък тогава ще ги мисля проблемчетата. Та сега им се чудя на маслото на двигателя и на това на автоматичната скоростна кутия. Знам, че има много теми и ги четох, но все пак да питам като марка какво бихте предложили. Чух от дистрибутор да се насоча към Motul и да не се заглеждам в Castrol което малко ме шокира. Филтрите мисля да са MANN или FILTRON.
Здрасти ,
Честито първо
Е какво те шокира толкова Кастрола ?
Завода е в Румъния .... това обяснява всичко
Филтри : Хенгст , МАНН
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#3
Публикувано 30 юни 2015 - 22:39
Ай честито изглежда доста лачена да слуша само, гориво и ГАЗ.
#4
Публикувано 01 юли 2015 - 07:36
Между ман и филтрон разликата е голяма!Филтрон не е за препоръчване.
Бош е също вариант но по-скъп.На въздушен филтър съм сравнявал (защото се вижда)бош с филтрон и още някаква друга марка и освен,че на боша хартията изглеждаше по-плътна а имаше и повече сгънки от другите.Също така при поставянето хубавите филтри по-лесно влизат.
Бош е също вариант но по-скъп.На въздушен филтър съм сравнявал (защото се вижда)бош с филтрон и още някаква друга марка и освен,че на боша хартията изглеждаше по-плътна а имаше и повече сгънки от другите.Също така при поставянето хубавите филтри по-лесно влизат.
#5
Публикувано 01 юли 2015 - 09:03
Ман нещо напоследък не ми харесват.Миналата седмица сменях маслото и въздушните филтри се бяха опекли много здраво и като реших да ги свалям се счупиха.Бяха Ман,
Търси по възможност Хенгст,Мале,Кнехт.
Не хапи този,който може да те изяде.
#6
Публикувано 01 юли 2015 - 19:10
Благодаря момчета.
Поръчах филтри на MANN в петък минавам да ги взема и уикенда сменям. Другата седмица по-трудното, а именно маслата и останалите течности. За двигателя ми казаха да слагам 5W40 (а чух и мнение, че за нашия климат се слагало 5W30) и мисля да е Motul. За скоростната мисля да ходя на сервиз и там каквото кажат това да е. Ако някой е сменял скоро маслото на автоматична скоростна кутия и е останал доволен, да сподели къде. А и да ориентира колко горе долу излиза смяната като пари.
Иначе доста ме радва колата. За първи път карам кола със задно задвижване и я усещам леко нестабилна сякаш, но дано е до свикване.
И още нещо да питам, дочух за изключително добър майстор на Мерцедеси в село Лозен (до София). Ако някой се сети за този пичага да даде контакти, че ми близо до работата.
#7
Публикувано 01 юли 2015 - 19:16
Здрасти ,
Честито първо
Е какво те шокира толкова Кастрола ?
Завода е в Румъния .... това обяснява всичко
Филтри : Хенгст , МАНН
Ясно къде бил ключа за мазата. Братята румънци ни клатят с това калпаво масло. Мерси за инфото, май ще скачам на Motul. Вече няколко човека който уж се води, че разбират, ми казват "слагай хубаво масло на колата и няма да имаш ядове". Аз като не разбирам много и гледам да се вслушвам.
#8
Публикувано 02 юли 2015 - 10:03
5w30 е по-зле от 5-40 за нашият климат. Не прави излишни експерименти.
Щом си дизел, гледай да е по стандарт 229.31
https://bevo.mercede...ent_action=show
#9
Публикувано 06 юли 2015 - 18:30
Здравейте колеги,
то аз хубаво взех филтри и течности,но се оказа че дюза номер 3 изпуска въздух, а и малко нафтица и като свалих кората лошо ми стана (доста нахвърляла а и се е спекло). Иначе пък колата си върви доволно, не се усеща да губи мощност. Та да ви питам, до сега не съм имал дизел и не знам как седят нещата. Дюзата ли си е заминала или просто някое нейно уплътнение. И ако може да ми препоръчате майстор в София, тъй като не знам къде да я закарам. Много ми се искаше да я види мисля, че Васил се казвал човека, в с.Лозен ми казаха, че бил. Ако някой му има контактите, моля да ги сподели.
И още един въпрос може ли да стане още по-голям проблем ако мина около 400-500 километра в такова състояние или е крайно не препоръчително.
Последен въпрос: дали би било проблем ако си сваля кората и с водоструйката измия двигателя, защото като си пусна климатика и ми вкарва миризмата в купето.
Поздрави.
#10
Публикувано 06 юли 2015 - 21:59
Около дюзата изпуска заради болта, който я придържа. С времето се натрупва нагар и ако не го оправиш после дюзата се вади много трудно. Та този болт се разтяга и почва да изпуска около дюзата.
Едната ми кола е на 230к км и около дюзите е чисто - та не вярвай много на километрите на таблото :-)
Бай Васо се подвизава в този форум, но доколкото съм запознат той дизели не пипа :-) Нека все пак той да си каже.
Едната ми кола е на 230к км и около дюзите е чисто - та не вярвай много на километрите на таблото :-)
Бай Васо се подвизава в този форум, но доколкото съм запознат той дизели не пипа :-) Нека все пак той да си каже.
#11
Публикувано 07 юли 2015 - 00:17
Mий смело. Досега проблеми не съм имал. И да се появи, поне ще знаеш, че има какво да търсиш за отстраняване.
Няма никакъв проблем да миеш на кола двигателя. Малко Meglio и маркуча... или водоструйката, което ти е повече на сърце.
Това с километрите е крайно не-релевантно, понеже досега съм видял няколко коли на 60-70х.км, които са буквално запекли от седене на място.
Така че, да не ти пука.
По качените снимки, изглежда добре, колкото-толкова и каквото ти помага да спиш по-лесно нощем като представа за километрите.
То и моята я купих на малко над 100 (друга марка), но имаше рециклиране на диф-а... нещата от живота.
#12
Публикувано 16 юли 2015 - 20:01
Проблемът с дюзите е решен, благодарение на Васил (Бай Васо). Та човека не ме познава, дори не ме е виждал, но е много коректен. Изпрати ме при негов познат и там ми смениха дифтунгите и на 5-те дюзи (само 1 изпускаше, но още на две им беше за смяна дифтунгата, та решихме всичките 5 да сменяме). Сега всичко изглежда добре и е време вече и за обслужването. Благодаря на всички отзовали се и най-вече на Васил.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни