Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ново CLK в клубаMercedes CLK 270 CDI W209


  • Please log in to reply
11 мнения по тази тема

#1 SirChocho

SirChocho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia/Pleven
  • Автомобил:
    Audi 80 2.0E 115hp 1990 - Best Of The Best

    Mercedes CLK 270 CDI W209 2003

Публикувано 30 юни 2015 - 20:12

От скоро и аз вече се движа с W209. От март месец му се чудех на модела и вече се навих. Има проблемчета за оправяне, но на пръв поглед изглеждат дребни. Като начало ще сменя всички филтри и течности, пък тогава ще ги мисля проблемчетата. Та сега им се чудя на маслото на двигателя и на това на автоматичната скоростна кутия. Знам, че има много теми и ги четох, но все пак да питам като марка какво бихте предложили. Чух от дистрибутор да се насоча към Motul и да не се заглеждам в Castrol което малко ме шокира. Филтрите мисля да са MANN или FILTRON.

Прикачени файлове


  • 0

#2 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 30 юни 2015 - 22:22

От скоро и аз вече се движа с W209. От март месец му се чудех на модела и вече се навих. Има проблемчета за оправяне, но на пръв поглед изглеждат дребни. Като начало ще сменя всички филтри и течности, пък тогава ще ги мисля проблемчетата. Та сега им се чудя на маслото на двигателя и на това на автоматичната скоростна кутия. Знам, че има много теми и ги четох, но все пак да питам като марка какво бихте предложили. Чух от дистрибутор да се насоча към Motul и да не се заглеждам в Castrol което малко ме шокира. Филтрите мисля да са MANN или FILTRON.

 

Здрасти ,

 

Честито първо :)

 

Е какво те шокира толкова Кастрола ?

 

Завода е в Румъния .... това обяснява всичко

 

Филтри : Хенгст , МАНН 


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#3 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Публикувано 30 юни 2015 - 22:39

Ай честито изглежда доста лачена да слуша само, гориво и ГАЗ.
  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 01 юли 2015 - 07:36

Между ман и филтрон разликата е голяма!Филтрон не е за препоръчване.
Бош е също вариант но по-скъп.На въздушен филтър съм сравнявал (защото се вижда)бош с филтрон и още някаква друга марка и освен,че на боша хартията изглеждаше по-плътна а имаше и повече сгънки от другите.Също така при поставянето хубавите филтри по-лесно влизат.
  • 0

#5 alipi

alipi

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2185 Мнения:
  • Пол:не е посочено
  • Град:селяндурин от класа

Публикувано 01 юли 2015 - 09:03

Ман нещо напоследък не ми харесват.Миналата седмица сменях маслото и въздушните филтри се бяха опекли много здраво и като реших да ги свалям се счупиха.Бяха Ман,

Търси по възможност Хенгст,Мале,Кнехт.


  • 0
Не хапи този,който може да те изяде.

#6 SirChocho

SirChocho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia/Pleven
  • Автомобил:
    Audi 80 2.0E 115hp 1990 - Best Of The Best

    Mercedes CLK 270 CDI W209 2003

Публикувано 01 юли 2015 - 19:10

Благодаря момчета.

 

Поръчах филтри на MANN в петък минавам да ги взема и уикенда сменям. Другата седмица по-трудното, а именно маслата и останалите течности. За двигателя ми казаха да слагам 5W40 (а чух и мнение, че за нашия климат се слагало 5W30) и мисля да е Motul. За скоростната мисля да ходя на сервиз и там каквото кажат това да е. Ако някой е сменял скоро маслото на автоматична скоростна кутия и е останал доволен, да сподели къде. А и да ориентира колко горе долу излиза смяната като пари.

 

Иначе доста ме радва колата. За първи път карам кола със задно задвижване и я усещам леко нестабилна сякаш, но дано е до свикване.

И още нещо да питам, дочух за изключително добър майстор на Мерцедеси в село Лозен (до София). Ако някой се сети за този пичага да даде контакти, че ми близо до работата.


  • 0

#7 SirChocho

SirChocho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia/Pleven
  • Автомобил:
    Audi 80 2.0E 115hp 1990 - Best Of The Best

    Mercedes CLK 270 CDI W209 2003

Публикувано 01 юли 2015 - 19:16

Здрасти ,

 

Честито първо :)

 

Е какво те шокира толкова Кастрола ?

 

Завода е в Румъния .... това обяснява всичко

 

Филтри : Хенгст , МАНН 

Ясно къде бил ключа за мазата. Братята румънци ни клатят с това калпаво масло. Мерси за инфото, май ще скачам на Motul. Вече няколко човека който уж се води, че разбират, ми казват "слагай хубаво масло на колата и няма да имаш ядове". Аз като не разбирам много и гледам да се вслушвам.


  • 0

#8 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 юли 2015 - 10:03

5w30 е по-зле от 5-40 за нашият климат. Не прави излишни експерименти.

Щом си дизел, гледай да е по стандарт 229.31

 

https://bevo.mercede...ent_action=show


  • 2

#9 SirChocho

SirChocho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia/Pleven
  • Автомобил:
    Audi 80 2.0E 115hp 1990 - Best Of The Best

    Mercedes CLK 270 CDI W209 2003

Публикувано 06 юли 2015 - 18:30

Здравейте колеги,
то аз хубаво взех филтри и течности,но се оказа че дюза номер 3 изпуска въздух, а и малко нафтица и като свалих кората лошо ми стана (доста нахвърляла а и се е спекло). Иначе пък колата си върви доволно, не се усеща да губи мощност. Та да ви питам, до сега не съм имал дизел и не знам как седят нещата. Дюзата ли си е заминала или просто някое нейно уплътнение. И ако може да ми препоръчате майстор в София, тъй като не знам къде да я закарам. Много ми се искаше да я види мисля, че Васил се казвал човека, в с.Лозен ми казаха, че бил. Ако някой му има контактите, моля да ги сподели.

 

И още един въпрос може ли да стане още по-голям проблем ако мина около 400-500 километра в такова състояние или е крайно не препоръчително.

Последен въпрос: дали би било проблем ако си сваля кората и с водоструйката измия двигателя, защото като си пусна климатика и ми вкарва миризмата в купето.

 

Поздрави.


  • 0

#10 rado_penev

rado_penev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 325 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ML 350, 2003
    CL203 C220 CDI, 2001
    CLK 200 Kompressor Cabriolet, 2000

Публикувано 06 юли 2015 - 21:59

Около дюзата изпуска заради болта, който я придържа. С времето се натрупва нагар и ако не го оправиш после дюзата се вади много трудно. Та този болт се разтяга и почва да изпуска около дюзата.
Едната ми кола е на 230к км и около дюзите е чисто - та не вярвай много на километрите на таблото :-)
Бай Васо се подвизава в този форум, но доколкото съм запознат той дизели не пипа :-) Нека все пак той да си каже.
  • 0

#11 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 юли 2015 - 00:17

Mий смело. Досега проблеми не съм имал. И да се появи, поне ще знаеш, че има какво да търсиш за отстраняване.

Няма никакъв проблем да миеш на кола двигателя. Малко Meglio и маркуча... или водоструйката, което ти е повече на сърце.

 

Това с километрите е крайно не-релевантно, понеже досега съм видял няколко коли на 60-70х.км, които са буквално запекли от седене на място.

Така че, да не ти пука.

По качените снимки, изглежда добре, колкото-толкова и каквото ти помага да спиш по-лесно нощем като представа за километрите.

То и моята я купих на малко над 100 (друга марка), но имаше рециклиране на диф-а... нещата от живота.


  • 0

#12 SirChocho

SirChocho

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia/Pleven
  • Автомобил:
    Audi 80 2.0E 115hp 1990 - Best Of The Best

    Mercedes CLK 270 CDI W209 2003

Публикувано 16 юли 2015 - 20:01

Проблемът с дюзите е решен, благодарение на Васил (Бай Васо). Та човека не ме познава, дори не ме е виждал, но е много коректен. Изпрати ме при негов познат и там ми смениха дифтунгите и на 5-те дюзи (само 1 изпускаше, но още на две им беше за смяна дифтунгата, та решихме всичките 5 да сменяме). Сега всичко изглежда добре и е време вече и за обслужването. Благодаря на всички отзовали се и най-вече на Васил.


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни