Здравейте, колеги. Тъй като виското ми е за смяна, исках да попитам дали лесно се сменя и дали мога да си го сменя сам. До колкото му разбирам е на някаква гайка( май 32 или 36) на обратна резба.Та да попитам ако някой наскоро е сменял дали става лесно или да се насоча към сервиз?
Смяна виско
Започната от moleca, 27 юни 2015 - 20:28:05
12 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 юни 2015 - 20:28
#2
Публикувано 28 юни 2015 - 07:51
Малко ще си поожулиш ръцете ,но и сам ще се справиш. Трябва да разкачиш дифузьора и с шестостен 8-ца по спомен ,да развиеш централния болт (Резбата си е нормална, не е обратна). След ,като го извадиш ,разкачаш перката и завиваш новото виско на нея, след това по обратен ред сглобяваш!
Успех!
Успех!
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 28 юни 2015 - 22:30
По неговото описание се разбира,че е точно с голямата гайка,не със шестограма в средата.
Колега moleca,намери такъв голям ключ и го развии,гайката е с обратна резба.Не е нужно да натискаш силно,става с леко почукване по ключа с друг метален предмет.При мен се развива на третото почукване.
А дифузьора няма как да излезе,без да се махне перката.
Този пост е редактиран от gosho777: 28 юни 2015 - 22:31
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#4
Публикувано 29 юни 2015 - 14:33
За първи път чувам за виско на М111 с гайка (не твърдя ,че няма) и ако не разкачи дофузьора няма как да бръкне до нея нали?
NO PAIN - NO GAIN!
#5
Публикувано 29 юни 2015 - 20:17
Ето така изглежда,с тази гайка се захваща за шайбата на водната помпа.
А дифузьора не може да излезе без да се махне перката. Аз моята съм я свалял няколко пъти по начина,който описах.
Специално се разрових в програмата да покажа нагледно как изглежда. Ключа е 36-ти номер.
М111.940
Болта също присъства,означен е с 25а,но той е за другия модел виско.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от gosho777: 29 юни 2015 - 20:50
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#6
Публикувано 29 юни 2015 - 20:53
ОК ,аз затова написах да го разкачи ,не да го извади ,няма как да се извади без да се свали перката, но е много по лесно да я свалиш ,когато дифузьора е РАЗКАЧЕН!
Поздрави за градивната критика!
Поздрави за градивната критика!
NO PAIN - NO GAIN!
#7
Публикувано 30 юни 2015 - 08:56
някаква гайка( май 32 или 36) на обратна резба.
Баш!
Трябва ти ключ 36, прецизен удар наобратно с чук и чичко виско е на колене
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#8
Публикувано 30 юни 2015 - 17:51
Да добавя,ключа трябва да е тънък иначе не влиза между тялото на виското и помпата......
#9
Публикувано 05 януари 2020 - 13:13
Нещо не мога да развия виското само с ключ 36 и саблен удар Обратна резба значи трябва ако съм с лице към двигателя да се развива надясно, w208, 2000 година.
Някой по София да има ключа за контра, че майсторите наблизо не са и чували за такъв ключ.
Някой по София да има ключа за контра, че майсторите наблизо не са и чували за такъв ключ.
Този пост е редактиран от aladin: 05 януари 2020 - 13:24
#10
Публикувано 05 януари 2020 - 15:23
Може и да не е обратна резбата. Виж накъде се върти перката и от това ще видиш с каква резба е гайката. Идеята е чрез въртенето на перката, гайката да се натяга. Може и самата гайка да е спекла много сериозно. Нагряване си трябва понякога. Този държач за водната помпа го има май само в щатите, а и не помага особено за запекли вискота.
#11
Публикувано 06 януари 2020 - 08:41
Резбата е "обратна". Ключа за контра го има и у нас, но да го купуваш само заради едната смяна....няма нужда. Вземи си помощник, свали ремъка и върху шайбата на водната помпа сложи стар ремък. С помощта на клещи "гарги" стисни шайбата заедно с ремъка и потърси къде да се подпрат клещите в корпуса на помпата или нещо друго наоколо. Така помощника само ще стиска клещите. Следва сабления удар и би трябвало да се развие. С оригинален инструмент за контра също не става никак лесно. После повдигаш дифузьора леко нагоре и измъкваш перката със съединителя.
#12
Публикувано 06 януари 2020 - 10:51
Моята на w210 си е нормална резба, само казвам.
#13
Публикувано 09 януари 2020 - 10:57
И аз мисля че е с нормална резба, понеже на БМВтата бе с обратна и ми е направило впечатление, би трябвало да развиваш на към пасажера
Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни