Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Смяна виско


  • Please log in to reply
12 мнения по тази тема

#1 moleca

moleca

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 32 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Е200 93г.

Публикувано 27 юни 2015 - 20:28

Здравейте, колеги. Тъй като виското ми е за смяна, исках да попитам дали лесно се сменя и дали мога да си го сменя сам. До колкото му разбирам е на някаква гайка( май 32 или 36) на обратна резба.Та да попитам ако някой наскоро е сменял дали става лесно или да се насоча към сервиз?


  • 0

#2 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2015 - 07:51

Малко ще си поожулиш ръцете ,но и сам ще се справиш. Трябва да разкачиш дифузьора и с шестостен 8-ца по спомен ,да развиеш централния болт (Резбата си е нормална, не е обратна). След ,като го извадиш ,разкачаш перката и завиваш новото виско на нея, след това по обратен ред сглобяваш!
Успех!
  • 3
NO PAIN - NO GAIN!

#3 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 юни 2015 - 22:30

По неговото описание се разбира,че е точно с голямата гайка,не със шестограма в средата.
Колега moleca,намери такъв голям ключ и го развии,гайката е с обратна резба.Не е нужно да натискаш силно,става с леко почукване по ключа с друг метален предмет.При мен се развива на третото почукване.
А дифузьора няма как да излезе,без да се махне перката.


Този пост е редактиран от gosho777: 28 юни 2015 - 22:31

  • 0
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#4 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2015 - 14:33

За първи път чувам за виско на М111 с гайка (не твърдя ,че няма) и ако не разкачи дофузьора няма как да бръкне до нея нали?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#5 gosho777

gosho777

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 353 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Мерцедес Е200 купе, 1995-та год.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2015 - 20:17

Ето така изглежда,с тази гайка се захваща за шайбата на  водната помпа.

 

А дифузьора не може да излезе без да се махне перката. Аз моята съм я свалял няколко пъти по начина,който описах.

 

Специално се разрових в програмата да покажа нагледно как изглежда. Ключа е 36-ти номер.

 

М111.940

 

Болта също присъства,означен е с 25а,но той е за другия модел виско.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  visko2.jpg   79,73K   12 Брой сваляния
  • Прикачен файл  visko.jpg   42,79K   10 Брой сваляния

Този пост е редактиран от gosho777: 29 юни 2015 - 20:50

  • 1
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz

#6 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 юни 2015 - 20:53

ОК ,аз затова написах да го разкачи ,не да го извади ,няма как да се извади без да се свали перката, но е много по лесно да я свалиш ,когато дифузьора е РАЗКАЧЕН!
Поздрави за градивната критика!
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#7 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 юни 2015 - 08:56

 някаква гайка( май 32 или 36) на обратна резба.

 

Баш!

 

Трябва ти ключ 36, прецизен удар наобратно с чук и чичко виско е на колене


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#8 gipsa

gipsa

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 352 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Смолян
  • Автомобил:
    w201 dtm реплика,жълто такси 211-КоНпресор с 476 магарета под капака и едно зад волана....

Публикувано 30 юни 2015 - 17:51

Да добавя,ключа трябва да е тънък иначе не влиза между тялото на виското и помпата......


  • 1

#9 aladin

aladin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes CLK200 Kompressor 192ps Avantgarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 05 януари 2020 - 13:13

Нещо не мога да развия виското само с ключ 36 и саблен удар :) Обратна резба значи трябва ако съм с лице към двигателя да се развива надясно, w208, 2000 година.
Някой по София да има ключа за контра, че майсторите наблизо не са и чували за такъв ключ.

Този пост е редактиран от aladin: 05 януари 2020 - 13:24

  • 0

855712_2.png


#10 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 05 януари 2020 - 15:23

Може и да не е обратна резбата. Виж накъде се върти перката и от това ще видиш с каква резба е гайката. Идеята е чрез въртенето на перката, гайката да се натяга. Може и самата гайка да е спекла много сериозно. Нагряване си трябва понякога. Този държач за водната помпа го има май само в щатите, а и не помага особено за запекли вискота.
  • 0

#11 frizera

frizera

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 132 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Abu Dhabi
  • Автомобил:
    B 170 Sport Tourer
    Honda CRV 1

Публикувано 06 януари 2020 - 08:41

Резбата е "обратна". Ключа за контра го има и у нас, но да го купуваш само заради едната смяна....няма нужда. Вземи си помощник, свали ремъка и върху шайбата на водната помпа сложи стар ремък. С помощта на клещи "гарги" стисни шайбата заедно с ремъка и потърси къде да се подпрат клещите в корпуса на помпата или нещо друго наоколо. Така помощника само ще стиска клещите. Следва сабления удар и би трябвало да се развие. С оригинален инструмент за контра също не става никак лесно. После повдигаш дифузьора леко нагоре и измъкваш перката със съединителя.


  • 0

#12 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 06 януари 2020 - 10:51

Моята на w210 си е нормална резба, само казвам.
  • 0

#13 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 09 януари 2020 - 10:57

И аз мисля че е с нормална резба, понеже на БМВтата бе с обратна и ми е направило впечатление, би трябвало да развиваш на към пасажера

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни