Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ново попълнение в клубаНякой друг въпрос


  • Please log in to reply
4 мнения по тази тема

#1 dando

dando

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 20 юни 2015 - 21:02

Здравейте колеги,

 

Бих искал да се похваля и аз - от 2 седмици съм горд собственик на MB CLK 200 Kompressor 2000 г., 163 к.с., автоматик. Като цяло съм много доволен от автомобила, въпреки козметичните забележки, които естествено ще бъдат отсранени :), но бих искал да задам някои въпроси относно НЕкозметични такива, за които не намерих решение, въпреки задълбоченото ми ровене из форума (може и да съм пропуснал някоя тема, така че моля за разбиране, с оглед на факта, че съм "новобранец").

 

Като начало да кажа, че колата е нов внос от Италия с монтиран ГИ BRC там. Имаше проблем при работа на газ, но след смяна на рейка автомобила работи идеално на газ, като дава разход 10-11 л. газ извънградско и 14-15 л. газ градско (в София).

След смяна на масло, филтри, антифриз и ремъци, както и промивка на охладителната система останаха някои и други проблеми:

1. Наличност на капки масло в антифриза.

2. Вибрации в задната част на колата в определен диапазон на обороти (около 2 000 и около 3 000) при ускорение.

 

Предполагам, че по т. 1 решението е смяна на гарнитура на глава, а по т. 2 - проблем с каре на кардан. Все пак ще оценя вашите мнения по въпросите.

 

Благодаря предварително!

 

Поздрави,

Иван

Прикачени файлове


  • 0

#2 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 20 юни 2015 - 23:55

Поздравления мерцедесаджия със здраве да си я караш. Добре изглежда.

 

1. Според мен изледвайте по обстойно и то ще си покаже , много е възможно да е избило и уплътнение според мен.

 

2. Гуми ,хлабаво по някоя от многото носещи щанги отзад ,каренце ,полуоска, погледни от скоростната кутия до дифа дали всичко е наред.

 

Погледно също и течноста в скоростната кутия. Провери и спирачната уредба.

 

Поздрави

Иван


  • 0

#3 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юни 2015 - 07:13

 

1. Наличност на капки масло в антифриза.

 

 

Предполагам, че по т. 1 решението е смяна на гарнитура на глава

 

 

Погледнете двигателят от долу ( на канал или подемник ) и наблюдавайте за теч в задният му край от страната на изпускателя - ако там не пропуска, трябва да проверите уплътнителите на пътя на антифриза в челото на мотора.

 

https://c-a.d-cd.net/7a289f8s-960.jpg


Този пост е редактиран от Вай Басо: 22 юни 2015 - 07:15

  • 1


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#4 dando

dando

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 юни 2015 - 17:52

Благодаря за бързите отзиви!

 

Тези дни я вкарвам в бокса и ще споделя диагнозата.


  • 0

#5 dando

dando

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 август 2015 - 10:26

Здравейте,

 

Както обещах, пиша за решението на проблема с маслото в антифриза.

След обстойни прегледи на всички уплътнения се стигна до отваряне на двигателя. В крайна сметка се оказа издухана гарнитура. Смени се гарнитурата, изшлайфа се главата и в момента го сглобяват. Надявам се това да реши проблема :)

 

Още веднъж благодаря за съветите!


  • 1




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни