Здравейте, от скоро съм собственик на Мерцедес ЦЛК 270 цди. Имам следното питане: радиото работи, но немога да го контролирам от бутоните на волана, а и не изписва нищо километража, бутоните също работят. Искам да попитам какъв може да е проблема? Благодаря
Радио ЦЛК 270Не може да се командва от бутоните на волана, и не изписва нищо на таблото
Започната от Danny90, 04 юни 2015 - 21:22:33
21 мнения по тази тема
#1
Публикувано 04 юни 2015 - 21:22
#2
Публикувано 04 юни 2015 - 23:36
кабелите да не са закачени или да е била с друга музика, напр. високо ниво, а да са пляснали някоя касетка от обикновена 203-ка и тя да свири някак си.
бутоните предполагам си работят нормално, следователно не е нещо в лентовия кабел.
#3
Публикувано 05 юни 2015 - 06:48
Колега, метни една снимка на радиото, да видим оригинално ли е хоригинално ли е.
#4
Публикувано 05 юни 2015 - 13:40
Най-вероятно радиото не е от тази кола, сега какво трябва да направя за да може да си работи всичко както трява.
#5
Публикувано 05 юни 2015 - 15:30
Малко ме съмнява да не е от тази кола аудиото - този модел няма код, а си сверява серийния номер на аудиото с номера на шасито и трябва да се вържат през стар диагностика, за да работи. Ключът е, че се съмнявам и да е прекъснат CAN-BUS кабел, защото ако имаше такова нещо - нямаше да работи нищо от аудиото... Въпреки това е добре да се провери, дали освен загранване и връзка с тонколоните в колата има и правилно вързани кабели (2 броя) за CAN-BUS - бутоните от волана и дисплея на арматурното табло минават по тази шина! Тези кабели са на захранващата букса на аудиото.
Буксите отзад трябва да изглеждат така:
Като трябва да имаш свързани C1 и C2!
Буксите отзад трябва да изглеждат така:
Като трябва да имаш свързани C1 и C2!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#6
Публикувано 05 юни 2015 - 15:36
Аз лично не съм виждал 209 с касетка.
По-скоро е била с нави или нещо такова, изтръгнали са го и са пляснали касетка от 203.
По VIN ще си каже с какво е била колата.
По-скоро е била с нави или нещо такова, изтръгнали са го и са пляснали касетка от 203.
По VIN ще си каже с какво е била колата.
#7
Публикувано 05 юни 2015 - 21:05
Вина е :WDB2093161F055334
#8
Публикувано 05 юни 2015 - 23:14
Имало е COMAND със сериен номер BO331033136757, който на снимките ясно си личи, че вече го няма
Това присаденото от W203 - не знам дали може да се присади, защото на W203 иска връзка с CAN-BUS, няма кодове и пинове...
Върти ми се една тъпа идея из главата, която не е изключена - това да е от W203 и да е флашнато - да не си търси VIN от колата и заради това да не му работи CAN-BUS шината, заради което не работи и всичко останало! Ама в момента гадая.
На колегата мога само да му предложа, да дойде на някое събиране и да опитаме да му сложим едно аудио от друга кола и да видим, дали ще тръгнат бутоните и таблото - ако да - значи просто трябва да си купи едно аудио за Мерцедес, ако не - може и да има нещо по кабелите на колата и 1000 други причини.
Между другото - имал си и CD Changer, ако и него го няма - някой яко е скубал от колата. Ето ти datacard от колата.
206B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ITALIAN
222B INFO PLATE COOLANT/REFUELING - FRENCH
230B CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
301 ASHTRAY PACKAGE
326 TELEPHONE IN FRONT ARMREST (телефон в подлакътника)
352 COMAND (голяма навигация на централната конзола)
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET (външна антена за телефона)
400A FABRIC, ELEGANCE (текстилни седалки)
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION (5 степенна автоматична скоростна кутия)
431A FABRIC, ELEGANCE - BLACK / ANTHRACITE (текстилен интериор черно/сиво)
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING (сгъваеми външни огледала)
673 HIGH-CAPACITY BATTERY (по-голям акумулатор, вероятно 100Ач)
690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE) (малка резервна гума тип патерица)
744U BRILLIANT SILVER METALLIC (цвят сребрист металик)
819 CD CHANGER
831 VERSION FOR ITALY SUPPLEMENTARY PARTS (допълнителни части - версия за Итялия, вероятно допълнителни мигачи)
854 TELEPHONE "CELL PHONE", NOKIA 6210/6310I(мобилен телефон Nokia 6310)
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE (стандартно оборудване ниво Елеганс)
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER (двигател с турбо компресор и интеркулер)
M27 CAPACITY 2,7 LITRE (двигател с обем 2.7 литра)
M612 R5-DIESEL ENGINE OM612 (дизелов двигател ОМ612)
Това присаденото от W203 - не знам дали може да се присади, защото на W203 иска връзка с CAN-BUS, няма кодове и пинове...
Върти ми се една тъпа идея из главата, която не е изключена - това да е от W203 и да е флашнато - да не си търси VIN от колата и заради това да не му работи CAN-BUS шината, заради което не работи и всичко останало! Ама в момента гадая.
На колегата мога само да му предложа, да дойде на някое събиране и да опитаме да му сложим едно аудио от друга кола и да видим, дали ще тръгнат бутоните и таблото - ако да - значи просто трябва да си купи едно аудио за Мерцедес, ако не - може и да има нещо по кабелите на колата и 1000 други причини.
Между другото - имал си и CD Changer, ако и него го няма - някой яко е скубал от колата. Ето ти datacard от колата.
206B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ITALIAN
222B INFO PLATE COOLANT/REFUELING - FRENCH
230B CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
301 ASHTRAY PACKAGE
326 TELEPHONE IN FRONT ARMREST (телефон в подлакътника)
352 COMAND (голяма навигация на централната конзола)
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET (външна антена за телефона)
400A FABRIC, ELEGANCE (текстилни седалки)
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION (5 степенна автоматична скоростна кутия)
431A FABRIC, ELEGANCE - BLACK / ANTHRACITE (текстилен интериор черно/сиво)
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING (сгъваеми външни огледала)
673 HIGH-CAPACITY BATTERY (по-голям акумулатор, вероятно 100Ач)
690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE) (малка резервна гума тип патерица)
744U BRILLIANT SILVER METALLIC (цвят сребрист металик)
819 CD CHANGER
831 VERSION FOR ITALY SUPPLEMENTARY PARTS (допълнителни части - версия за Итялия, вероятно допълнителни мигачи)
854 TELEPHONE "CELL PHONE", NOKIA 6210/6310I(мобилен телефон Nokia 6310)
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE (стандартно оборудване ниво Елеганс)
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER (двигател с турбо компресор и интеркулер)
M27 CAPACITY 2,7 LITRE (двигател с обем 2.7 литра)
M612 R5-DIESEL ENGINE OM612 (дизелов двигател ОМ612)
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#9
Публикувано 05 юни 2015 - 23:38
Имало е COMAND със сериен номер BO331033136757, който на снимките ясно си личи, че вече го няма
Това присаденото от W203 - не знам дали може да се присади, защото на W203 иска връзка с CAN-BUS, няма кодове и пинове...
Върти ми се една тъпа идея из главата, която не е изключена - това да е от W203 и да е флашнато - да не си търси VIN от колата и заради това да не му работи CAN-BUS шината, заради което не работи и всичко останало! Ама в момента гадая.
На колегата мога само да му предложа, да дойде на някое събиране и да опитаме да му сложим едно аудио от друга кола и да видим, дали ще тръгнат бутоните и таблото - ако да - значи просто трябва да си купи едно аудио за Мерцедес, ако не - може и да има нещо по кабелите на колата и 1000 други причини.
Между другото - имал си и CD Changer, ако и него го няма - някой яко е скубал от колата. Ето ти datacard от колата.
206B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - ITALIAN
222B INFO PLATE COOLANT/REFUELING - FRENCH
230B CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE
301 ASHTRAY PACKAGE
326 TELEPHONE IN FRONT ARMREST (телефон в подлакътника)
352 COMAND (голяма навигация на централната конзола)
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET (външна антена за телефона)
400A FABRIC, ELEGANCE (текстилни седалки)
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION (5 степенна автоматична скоростна кутия)
431A FABRIC, ELEGANCE - BLACK / ANTHRACITE (текстилен интериор черно/сиво)
500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING (сгъваеми външни огледала)
673 HIGH-CAPACITY BATTERY (по-голям акумулатор, вероятно 100Ач)
690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE) (малка резервна гума тип патерица)
744U BRILLIANT SILVER METALLIC (цвят сребрист металик)
819 CD CHANGER
831 VERSION FOR ITALY SUPPLEMENTARY PARTS (допълнителни части - версия за Итялия, вероятно допълнителни мигачи)
854 TELEPHONE "CELL PHONE", NOKIA 6210/6310I(мобилен телефон Nokia 6310)
955 EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE (стандартно оборудване ниво Елеганс)
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER (двигател с турбо компресор и интеркулер)
M27 CAPACITY 2,7 LITRE (двигател с обем 2.7 литра)
M612 R5-DIESEL ENGINE OM612 (дизелов двигател ОМ612)
Благодаря за информацията
#10
Публикувано 06 юни 2015 - 16:46
Искам да попитам това http://bazar.bg/обяв...н-cd-player#_=_, ако го сложа дали ще трябва да се обучава?
#11
Публикувано 06 юни 2015 - 21:33
Това може да се каже, след като се види какви кабели има в колата и какви кабели има аудиото, което си пуснал.
W209 в първите години (2003 - 2004) се прави с D2B оптика - както W208, а след това преминават към MOST система.
Затова има значение как ще се свърже, ако искаш да ти работят всички функции на аудиото!
Ама понеже темата е такава - очевидно искаш да ти работят всички функции!
Ако искаш сам да провериш - сваляш аудиото и гледаш дали има оптика отзад. Оптиката са две оранжеви влакна - приличат на кабели, но влизат в един пластмасов куплунг и имат вде като лампички на краищата - едната бяла, другата червена. Ако не си сигурен - снимай кабелите. И много внимавай, защото оптиката е чуплива - не се опитвай да я напъваш, че е безумно скъпа (по-скъпа е от аудиото).
А най-лесния вариант е - виждам, че си от София - заповядай утре на поляните под Камбаните във Витоша, ще си правим барбекю - ще хапнем пържолки, ще пийнем бирички и ще погледнем колата между другото. Трябват ми 10 минути и ще ти кажа точно какъв модел ще ти свърши работа и какъв не! Пари не ти искам, даже няма да трябва да черпиш... просто ела
W209 в първите години (2003 - 2004) се прави с D2B оптика - както W208, а след това преминават към MOST система.
Затова има значение как ще се свърже, ако искаш да ти работят всички функции на аудиото!
Ама понеже темата е такава - очевидно искаш да ти работят всички функции!
Ако искаш сам да провериш - сваляш аудиото и гледаш дали има оптика отзад. Оптиката са две оранжеви влакна - приличат на кабели, но влизат в един пластмасов куплунг и имат вде като лампички на краищата - едната бяла, другата червена. Ако не си сигурен - снимай кабелите. И много внимавай, защото оптиката е чуплива - не се опитвай да я напъваш, че е безумно скъпа (по-скъпа е от аудиото).
А най-лесния вариант е - виждам, че си от София - заповядай утре на поляните под Камбаните във Витоша, ще си правим барбекю - ще хапнем пържолки, ще пийнем бирички и ще погледнем колата между другото. Трябват ми 10 минути и ще ти кажа точно какъв модел ще ти свърши работа и какъв не! Пари не ти искам, даже няма да трябва да черпиш... просто ела
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#12
Публикувано 07 юни 2015 - 00:39
Това може да се каже, след като се види какви кабели има в колата и какви кабели има аудиото, което си пуснал.
W209 в първите години (2003 - 2004) се прави с D2B оптика - както W208, а след това преминават към MOST система.
Затова има значение как ще се свърже, ако искаш да ти работят всички функции на аудиото!
Ама понеже темата е такава - очевидно искаш да ти работят всички функции!
Ако искаш сам да провериш - сваляш аудиото и гледаш дали има оптика отзад. Оптиката са две оранжеви влакна - приличат на кабели, но влизат в един пластмасов куплунг и имат вде като лампички на краищата - едната бяла, другата червена. Ако не си сигурен - снимай кабелите. И много внимавай, защото оптиката е чуплива - не се опитвай да я напъваш, че е безумно скъпа (по-скъпа е от аудиото).
А най-лесния вариант е - виждам, че си от София - заповядай утре на поляните под Камбаните във Витоша, ще си правим барбекю - ще хапнем пържолки, ще пийнем бирички и ще погледнем колата между другото. Трябват ми 10 минути и ще ти кажа точно какъв модел ще ти свърши работа и какъв не! Пари не ти искам, даже няма да трябва да черпиш... просто ела
Благодаря за поканата, но засъжаление няма да мога да дойда. В понеделник ще погледна какви са кабелите отзад и ще ги снимам.
#13
Публикувано 07 юни 2015 - 12:00
209-ката ми беше с такъв плеър. Това е най-добрият 1Дин-оподобен плеър за 209.
Щом е била с Команд, трябва да тръгне. Само AUX няма да имаш, но пълно щастие няма.
Моята беше без код, малко ме озадачава това, че е писал с Код, ама... квото такова. Ако няма наранявания, взимай... доста рядка бройка е.
#14
Публикувано 07 юни 2015 - 14:44
209-ката ми беше с такъв плеър. Това е най-добрият 1Дин-оподобен плеър за 209.
Щом е била с Команд, трябва да тръгне. Само AUX няма да имаш, но пълно щастие няма.
Моята беше без код, малко ме озадачава това, че е писал с Код, ама... квото такова. Ако няма наранявания, взимай... доста рядка бройка е.
Благодаря
#15
Публикувано 07 юни 2015 - 19:08
Малко ме съмнява да не е от тази кола аудиото - този модел няма код, а си сверява серийния номер на аудиото с номера на шасито и трябва да се вържат през стар диагностика, за да работи. Ключът е, че се съмнявам и да е прекъснат CAN-BUS кабел, защото ако имаше такова нещо - нямаше да работи нищо от аудиото... Въпреки това е добре да се провери, дали освен загранване и връзка с тонколоните в колата има и правилно вързани кабели (2 броя) за CAN-BUS - бутоните от волана и дисплея на арматурното табло минават по тази шина! Тези кабели са на захранващата букса на аудиото.
Буксите отзад трябва да изглеждат така:
Като трябва да имаш свързани C1 и C2!
Сега бях в гаража и реших да махна радиото и да видя какво е отзад. Където трябва да е букса C няма нищо , дори буксата не намерих. Но открих оптиките, които бяха отрязани, също така намерих и други букси и кабели които са били някъде, но нз къде е това, по тях също има рязани кабели.
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни