Jump to content

  •  
  • More

Photo
- - - - -

Проблем с помпа за въздух DENSO A0001402685Виене при палене на студен двигател Е280 М104


  • Please log in to reply
7 replies to this topic

#1 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Posted 04 June 2015 - 09:16

Здравейте колеги,

Когато запаля колата студена се включва помпа за въздух, когато колата загрее и изключва. От известно време почна много да вие тази помпа когато е включена. Наложи се да свалям компресора на климатика и така и така колата не е в движение, реших и въпросната помпа да сваля, разглобих я до някъде, но тя маи не е направена за разглобяване - лагера на шайбата е капсолован, а после не мога да сваля оста и да махна лагера който е към шайбата който всъщност е натоварения - задния е иглен и не мога да намеря такъв да го сменя предполагам, само ще почистя всичко и ще го смажа. Ама как да извия оста от корпуса да се види предния лагер?

Ето помпата разглобена до някъде http://www.geocities...ump/190430.html, намерих и нещо подобно и е избита и оста и се вижда  и лагера - нормален ролков лагер - http://minkara.carview.co.jp/en/userid/1362249/blog/29931850


Edited by ognian1981, 04 June 2015 - 09:46 .

  • 0

#2 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 04 June 2015 - 09:53

Това е еко система и ако я игнорираш не пречи на работата на мотора. ...просто и изключи буксата.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#3 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Posted 04 June 2015 - 17:26

Ами не знам дали е само еко - ако е еко трябваше изгорелите газове да върти - а то въздух смучи. Без него предполагам наистина няма да е проблем да работи, но съм се захванал сега с него :)

 Не мога да го разглобя само лагера да извадя - има зегерка, но немога да стигна до нея!!! Това отзад тялото на което са пластинките трябва по някакъв начин да се свали (или е на резба или някаква топло-пресова сглобка) и под него има пластмасово капаче и под него зегерка. Какво ли не го мъчих и немога да го разглобя. Ето няколко снимки на това което трябва да разглобя, че да снемя лагера:

Attached Files


  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 04 June 2015 - 18:15

Ясно! Съветвам те да не си губиш времето, смени му лагера , откачи му буксата и го ползвай като ролка.

 

Щом не е в движение, по-добре обърни внимание на често дразнещо течащата ви основа за масленият филтър или ако не е направена, му пипни и изолирай инсталацията на мотора ......


Edited by Вай Басо, 04 June 2015 - 18:39 .

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Posted 04 June 2015 - 21:41

Първото нещо което направих по колата беше инсталацията и и сложих газов инжекцион. За течащата основа ще погледна, че тече от някъде - тече, малко, ама тече, но така и не съм се задълбочавал, стана ми интересно и ще погледна.

То проблема е, че сега съм се захванал с трите коли едновременно, и май нещо в повечко ми дойде. Ама тоя път мисля нещата до края да ги докарам :)

На комбито е тая помпа, компресора на климатика, задната чистачка, виското, датчика за външна температира (него днес го нагласих) и накрая мисля чистачки на фаровете да сложа и да го боядисам тук-там.

Купето - Е200 има проблеми с дросела, алармата и сега от няколко дни спря да пали на бензин и аварийно го паля направо на газ. Ще проверя първо бинзиновата помпа, но май не се чува - ама нямам време сега и за него :) Там големия проблем е дросела - имам ги характерните проблеми и ще трябва да си търся читав дросел, но е трудно намирането на такъв.

За SEC-а има достатъчно писано. 


  • 0

#6 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Posted 09 June 2015 - 21:04

Тая помпа не е правена за рециклиране! Напревена е да я хвърлиш и да си вземеш нова :) Ще я помъча още малко и ако стане трябва да ме вземат инженер в "DENSO"  Ако стане нещо ще кача снимки и инфо. 


  • 0

#7 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Posted 29 September 2015 - 22:08

Доста време мина, но все не намирах време да пиша. Успях да разглобя помпата и да сменя лагера.Attached File  20150604_092057.jpg   96.46K   2 downloadsAttached File  20150604_181428.jpg   116.54K   2 downloadsAttached File  20150604_181450.jpg   125.53K   2 downloads Някаква пресова сглобка е и няма разгобяване.Attached File  20150612_151435.jpg   171.71K   2 downloads Пукнах корпуса при разглобяването - там където е зъбчето за зегер-шайбата, но в крайна сметка след много мъки разглобих всичко. После след като слпжих нов лагер, набих втулката с лепило и залепих и отчупеното от корпуса и за всеки случаи сложих и три винчета за допълнително подсигуряване.Attached File  20150611_163622.jpg   96.19K   2 downloadsAttached File  20150612_151448.jpg   105.77K   2 downloadsAttached File  20150612_151534.jpg   109.48K   2 downloads После по обратния ред сглобих всичко.Attached File  20150612_151358.jpg   102.49K   2 downloadsAttached File  20150612_154333.jpg   119.59K   2 downloadsAttached File  20150612_154355.jpg   116.68K   2 downloadsAttached File  20150612_154638.jpg   117.14K   2 downloadsAttached File  20150612_162331.jpg   131.79K   2 downloadsAttached File  20150612_162342.jpg   126.96K   2 downloadsAttached File  20150612_162400.jpg   100.59K   2 downloads Attached File  20150612_151456.jpg   141.61K   2 downloads Доста беше се поизкривило тялото което се върти и на което са каналите по което се движат лопатките,Attached File  20150612_151421.jpg   166.51K   2 downloads но с доста старание и търпение го изправих. Помпата работи вече 2-3 месеца (5000 километра) без проблеми. Дали с нея, дали без нея, колата няма значение, но си поиграх малко, поне беше в работно време :yeah


Edited by ognian1981, 29 September 2015 - 23:33 .

  • 1

#8 ognian1981

ognian1981

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 165 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Сливен
  • Автомобил:
    MERCEDES 200 CE 1995
    MERCEDES E280 KOMBI 1995
    MERCEDES 380 SEC 1985

Posted 29 September 2015 - 22:20

Само да вмъкна - ето лагерите които смених: Attached File  20150610_111621.jpg   73.26K   2 downloadsAttached File  20150610_111815.jpg   84.33K   2 downloadsAttached File  20150610_141317.jpg   199.75K   2 downloads На шайбата за да мога да махна стария лагер, малко струговах зъбчетата получени от преплескване на метала, за да държат шайбата към външната гривна на лагера. Като сложих новия лагер пак малко приплесках метала да не може да излезе шайбата.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Зареждане...