Датчик за странично ускорение ESP1635420618
Започната от IIVVOO, 31 май 2015 - 18:43:07
25 мнения по тази тема
#16
Публикувано 01 юни 2015 - 17:17
Колега, не си ме разбрал, както и да е.
Убеден съм, че МБ имат модели с разпределение на теглото много различно от 50:50, но за щастие моделите на МБ, които приличат на коли с правилно поведение на пътя, са коли с правилно поведение на пътя (или поне тези, които съм имал).
На мен все още ми е трудно да повярвам, че на някой Мерц, датчикът за латерално ускорение е в багажника... Точно затова помолих Хамъра да прасне една тема, която да добавим. Явно не съм бил единствения автомобил, на който е дефектирал датчик. (не беше заливан с кафе моя).
Убеден съм, че МБ имат модели с разпределение на теглото много различно от 50:50, но за щастие моделите на МБ, които приличат на коли с правилно поведение на пътя, са коли с правилно поведение на пътя (или поне тези, които съм имал).
На мен все още ми е трудно да повярвам, че на някой Мерц, датчикът за латерално ускорение е в багажника... Точно затова помолих Хамъра да прасне една тема, която да добавим. Явно не съм бил единствения автомобил, на който е дефектирал датчик. (не беше заливан с кафе моя).
#17
Публикувано 01 юни 2015 - 18:24
Ето това пише в един английски форум. Но на мен не ми стана ясно какво имат предвид точно
under the plastic trunk liner of the CL203.
Док, това е въпросният trunk liner
http://prntscr.com/7bwu6n(Коцето го е показал по-нагоре).
На 208 е там 100 % (дори го намерихме с Иво, но парт номера е съвсем различен)
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#18
Публикувано 01 юни 2015 - 18:52
Е анджък, точно там е при 203.
Ето снимка на моя, който уж не работеше и го смених. Като го отворихме се оказа, че някой умник го беше сложил наобратно, тоест все едно карам все назад . Та имам предвид, че може и да си работи, не знам защо беше бърникано, така купих колата. Мога да дам за проба, ако е същото
Ето снимка на моя, който уж не работеше и го смених. Като го отворихме се оказа, че някой умник го беше сложил наобратно, тоест все едно карам все назад . Та имам предвид, че може и да си работи, не знам защо беше бърникано, така купих колата. Мога да дам за проба, ако е същото
Прикачени файлове
#19
Публикувано 01 юни 2015 - 20:41
Е анджък, точно там е при 203.
Ето снимка на моя, който уж не работеше и го смених. Като го отворихме се оказа, че някой умник го беше сложил наобратно, тоест все едно карам все назад . Та имам предвид, че може и да си работи, не знам защо беше бърникано, така купих колата. Мога да дам за проба, ако е същото
Мерси , но този е много по-различен и по форма и по номер.
БЛАГОДАРСКО все пак
#20
Публикувано 01 юни 2015 - 20:47
дали е варел !?!
Забравяш че говориме за Мерцедес а не за марка с ТРИ букви...
примерно ЗАЗ или пък BMC(турска марка автобуси за градски транспорт) .
Стига с майтапа.
Гледах в багажното отделение където си мислех че е като на W203 ,но не е там.
Прочиствах резервоарите които са под задната седалка- и там не е .
Сега ще гледам под хладилната жабка и при скоростите.
Колега, и ГЛА-то е Мерцедес, а не марка с три букви, нали?
Виж това: http://www.guideauto...benz/gla-class/
60% разпределение на теглото към предната ос. При това е 4матик. Сещай се какво е да е само на предно.
И сега ми кажи, че ГЛА не е премиум-варел........
#21
Публикувано 04 юни 2015 - 07:59
Колега, и ГЛА-то е Мерцедес, а не марка с три букви, нали?
Виж това: http://www.guideauto...benz/gla-class/
60% разпределение на теглото към предната ос. При това е 4матик. Сещай се какво е да е само на предно.
И сега ми кажи, че ГЛА не е премиум-варел........
И къде е отговора на запитването ми
#22
Публикувано 10 юни 2015 - 10:57
Смених датчика за странично ускорение.Намира се в багажното отделение - почти под задната седалка.
#23
Публикувано 10 юни 2015 - 19:50
Смених датчика за странично ускорение.Намира се в багажното отделение - почти под задната седалка.
И резултата е...?
Има ли подобрение?
Не хапи този,който може да те изяде.
#24
Публикувано 11 юни 2015 - 16:43
Да. Всичко е ок.
#25
Публикувано 19 юни 2015 - 08:08
На R170 е зад ск.лост.
Явно при 208, 203 е в багажника (шаумра).
Не че нещо, ама малко физика, при 50:50 разпределение на тежестта между предна и задна ос, ако поставиш датчика баш в центъра - няма да засича нищо, щото в центъра странично ускорение няма да има почти никога, ще има само въртене (около центъра), а тези G-sensor-и са проектирани да мерят ускорението, а не въртящ момент... така че е съвсем логично да е в багажника - при поднасяне ъгловата скорост там е най-голяма - ерго най-лесно се измерва! А е назад от центъра, защото си със задно задвижване и струничното ускорение при поднасяне обикновено ще се изразява в ъглова скорост на задния мост спрямо предния... Или иначе казано, когато тръгнеш с вратите напред - обикновено задния мост ти тича встрани, ако искаш да засечеш кога се случва е най-логично да го мериш баш при задния мост!
А на R170 е зад скоростния лост, щото си представи модела и какво написах ище се сетиш защо е там Затова и усещането при леко поднасяне в R170 е много по-силно, отколкото в други коли. Практически шофьорът почти седи върху задния мост!
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#26
Публикувано 19 юни 2015 - 08:45
Прав си. Има логика.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни