Здравейте колеги.Става въпрос за 230CE автомат.Кутията е 722.4.Тази седмица ми предстой обслужване на скоростите и се сетих,че колеги в други теми бяха казвали че при източването на кутията остават 2 литра в турбината.Има ли вариант да се източи цялото масло от скоростите ? Има ли някаква друга пробка някъде ? В чужди сайтове гледах един как на източено масло пали мотора 3 4 пъти за по 10 секунди и изтича още литър масло. Благодаря предварително за отговорите.
Въпросче за w124 автомат
Започната от zvezd0, 26 май 2015 - 11:26:33
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 26 май 2015 - 11:26
#2
Публикувано 26 май 2015 - 13:21
Тази кутия си има пробка на турбината ,тъй че нямаш проблем да го смениш цялото. Като застанеш под колата, между скоростите и мотора (където на ръчките има съединител) ще видиш ,че има един технологичен правоъгълен отвор , през него с отверка бъркаш и започваш да въртиш торка (турбината) докато не се появи пробката ,тя е кръгла за шестостен (по спомен 5 или 6). Източваш го него + това от картера, сваляте картера измивате го хубаво (особено та където ляга гарнитурата) сменявате филтрото ,слагате новата гарнитура и по обратен ред сглобявате.
Забележка: Болтовете на картера се стягат един след друг последователно ,не на кръст! И не ги притягайте до скъсване ,за да не изкривите картера!
Успех ,а ако не ви мързи и да снимате и да качите снимките ,за да бъде наистина полезна темата ,би било чудесно.
Поздрави!
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 26 май 2015 - 21:26
Колега мерси много за хубавото обяснение.Утре ще я вдигаме и ще направя няколко снимчици.
#4
Публикувано 29 май 2015 - 10:31
Здравейте колеги.Оправихме ги скоростите на купето.Действахме по указанията на Хари.След като я вдигнахме първо източихме картера,оттам изтекоха между 2 и 3 литра доста старичко масло.След това завъртяхме турбината и източихме и нея.От турбината изтекоха още 3 литра масло.Това е технологичния отвор за който Хари спомена IMG_20150527_131638.jpg 149,67K 10 Брой сваляния
След това свалихме картера както и филърчето,оставихме я 15-20 минути да се изтече хубаво,изчистихме картера,сложихме му новата гарнитура и филтъра и го сглобихме по обратния ред.Наляхме 4 литра от новото масло,запалихме я изредихме 2 пъти лоста между всичките скорости,след което наляхме още 2 литра масло докато си дойде точно на нивото. Резултата е удивителен. Изчезна едно ритане между първа и втора скорост,което много дразнеше и в момента направо не се усеща как сменя скоростите.Имам още едно питане обаче забелязах,че от задната страна на кутията излиза един кабел който е отрязан и просто си виси
IMG_20150527_131307.jpg 83,54K 7 Брой сваляния За какво е този кабел,възможно ли е неработещия кикдаун да има нещо общо с това ??
#5
Публикувано 29 май 2015 - 10:34
Точно той е.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#6
Публикувано 31 май 2015 - 17:28
До къде трябва да ходи този кабел ?
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни