Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Е290 ПроблемПроблем - турбо


  • Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 mitko_kapitana

mitko_kapitana

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е290TD

Posted 24 May 2015 - 20:39

 

Здравейте,

                  Преди да задам въпроса, който ме тревожи искам да се извиня ако съществува същата тема. Но от това което успях да открия, срещам половината от моето премеждие.

                Случаят е следния: колата е Е290 96г., ръчни скорости

                След поредното зятягане на уестгейта, след престой при бояджия и неуспех при опитите да я подкарам, свалих турбината и я дадох за рециклиране в "Реал Турбо". Дотук добре. След като получих естествено друго турбо компресор го монтирах по обратния ред. При тестовото кръгче останах разочарован от резултата. Турбината се чуваше как свири, но и същевременно виеше, набираше се мудно и не вървеше  както преди с умиращия "охлюв". След разговори с майсторите във фурмите за ремонти ми върнаха рециклирана моята. Монтирах я по обратния ред. Монтирах всичко както трябва. Втори тест драйв ... ... ... отново провал, отново същия резултат + след не много каране на зор двигателя влиза в авариен режим. На празен ход се форсира до около 3000об/мин., а в движение с голяма мъка до 2500 об/мин. След гасене и повторно стартиране се оправя. Отново проверих всичко около турбото и турбо пътищата. Съединенията са здрави, кулера за мое учудване издиша на едно единствено място, но пробоината е малка. Вакуумните клапани на кутията на въздушния филтър са привидно здрави, същото важи и за датчика на тръбата идваща от кулера. Отново се свързах с фирмата която ми рециклира турбото. Обясниха ми, че колата върви добре. А това, че за мен е мудна и тромава е защото преди ремонта е пренадувала и това е довело до нейния крах. За мен като човек без почти никакво познание към автомобилите, това обяснение ми звучи като когато карах Ауди 80 на баща ми и ми казваха "трудно пали понеже е карбуратор" при очеВаден проблем с центровката. Трудно ми е да го разбера това при положение, че когато затегне гейта турбото не се чува а колата върви като 2.2 чист дизел. Не мога да си обясня как при загиваща турбина колата върви като изтребител (при нейните възможности разбира се), а след рециклирането, ще върви по-бързо ако я бутам и влиза в авариен режим, без да съм подменил и докосвал нищо друго освен "асматика". Ще бъда благодарен ако споделите познания, предположения, предложения и съвети.

                  Предварително Ви благодаря за търпението да прочетете романа ми и още веднъж се извинявам ако се повтарям с тази тема.

Поздрави

 
 

  • 0

#2 Майсторо

Майсторо

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 213 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    W212 E 250 CDI 2011 ELEGANCE Е 290 TURBO DIESEL 1999 CLASIC
    NISSAN MIKRA 1.3 NCVT avtomatic
Garage View Garage

Posted 25 May 2015 - 00:27

Колега диагностика на мотора правил ли си ? Какви грешки показва ?


  • 0
НПубликувано изображение НИКОГА НЕ КАЗВАЙ НИКОГА

#3 mitko_kapitana

mitko_kapitana

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е290TD

Posted 26 May 2015 - 06:01

Не съм правил колега.Проблема е от около седмица две. А аз съм с работното време на сервизите, почивам само в неделя. За това реших да пусна темата, да събера мнения и като се поосвободя да я закача на системи и да поизпотя майсторите, защото за мой късмет все попадам на неразбиращи като мен или ги мързи повече от мен и си търсят оправдание.
  • 0

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 26 May 2015 - 08:03

кулера издиша     

 

Вакуумните клапани        привидно здрави,

 

 

 

Оправи кулера и се увери че електровакумните клапани действат....'привидно здрави' не значи здрави. ;)


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 mitko_kapitana

mitko_kapitana

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Posts:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е290TD

Posted 26 May 2015 - 10:54

Съгласен съм колега, че привидно здрави не означава здрави. Но кулера и преди ремонта пак е издишал по същия начин.В това съм сигурен, защото свалянето и качването на турбото съм го правил аз и радиатора не е наранен по никакъв начин. За това предприех този лов на вещици, ако мога така да се изразя. Не мога да си обясня как всичко е ОК, турбината се рециклира и когато я сгобих не върви. Не мога да кажа "оставих колата в еди кой си сервиз и са ми подменили това или онова" защото съм работил по нея лично.Всичко което е демонтирано е монтирано на място. Проверил съм поне 10 пъти. А 2-клапана как най-лесно мога да ги хвана или само умна машина ги лови?
  • 0

#6 frxbg

frxbg

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 229 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz E-klasse T-mod. (S210) E 270 CDI

Posted 16 June 2015 - 23:00

Здрасти и от мен та по въпроса наистина ще е много по-добре ако я пожледнеш на някаква диагностика просто за да се види на какво налягане надува турбото или за наличие на грешки. Има доста сервизи работещи и в неделя с диагностики (та дори и да не е Стар) а има и хора от форума със Стар, които според мен биха ти свършили работа. Иначе си стреляш на сляпо може въобше да не ти е турбината проблем. То дори и един блокирал ЕГР може да ти прави тези мизерии. А иначе пуши ли много когато и даваш газ?
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users