Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

AutoCOM не иска да се върже с C208 200 K111.945


  • Please log in to reply
18 replies to this topic

#16 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 06 June 2015 - 21:35

Само уточнявайте дали двигателя ви е с 2 или с 4 бобини, че има някои разлики ;)

Аз си поръчах NGK иридиеви за газ от англия и карам с тях вече 60 хил. км. от които над 50 хил. на газ.
Зимата имам прекъсване, но то е свързано с изпарителя и газовата, а не със свещите и бобините.
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 06 June 2015 - 23:23

http://www.mobile.bg...paign=firstpage
Мит номер две е свързан с темата.
  • 0

#18 Speedo

Speedo

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 35 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W208 200kompressor
    W210 m112.941

Posted 07 June 2015 - 08:01

Да споделя,че имам същия проблем.
Колята започна да прекъсва все по-често, като това ставаше на газ и ми изключва цилиндър. Смених едната бобина и се оправи за 200км. После смених свещите и пак се оправи, но този път за 400км. Дойде ред да тествам и втората бобина, като взех от едно приятелче назаем. Покарах отново 400км и пак започна да прекъсва... Бях във Варна и си купих още една нова бобина, като до момента съм минал над 1000км с едно прекъсвсне до момента.
Колата е газ, автоматик, компресор 200, 192кс. Проблема с гасенето на цилиндър го правеше предимно на газ.

Смятам скоро и кабелите да сменям, като ще и сложа и едни иридиеви свещи,че сега взех нжк от 3лв....

 

Гасенето на цилиндъра, по всяка вероятност идва от това,че цилиндъра не пали (misfire) което може да идва от бедна смес. Можеш да го избегнеш като не даваш много газ докато не загрее двигателя(идеята е да загрее изпарителя) Друг вариант е да ти е разбалансирана газовата рейка. При мен има прекъсване докато е студена. Първо го правеше само на бензин а сега го има и на газ. Лошото е,че не записва грешки.

 

По темата:

Правя си диагностика с универсален уред Delphi.


  • 0

#19 Влади

Влади

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 11 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 KOMPRESSOR W208
Garage View Garage

Posted 08 June 2015 - 14:01

Fixed...

2 бобини, 4 свещи, кабели и колата заспа...

И 2те бобина бяха спукани... вече са СТРОШЕНИ след последвал удар от земята  :dontknow

Проблема с АутоКОМ-а също е оправен... кабелите към дюзите се бяха протъркали в планката на газовите клапанчета (която беше счупена и вибрираше). Не бях забелязал копчетo за бензин/ газ каква цветомузика беше... светеше и мигаше всички диоди  :huh ...

 

Добре, че ми свърши течността за чистачките, за да отворя капака и да видя искрите, дето прехвърчат  :bang1

 

Поздрави и благодаря на всички отзовали се!


  • 1




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users