Ел.схема за перките на климатика250TD 202ка
Започната от ХаPu, 03 май 2015 - 17:00:41
36 мнения по тази тема
#31
Публикувано 04 септември 2015 - 08:27
Да, така е, но пък виското се натоварва по-малко и мотора се върти по-лесно.
Така че си има и плюсове и минуси.
Така че си има и плюсове и минуси.
NO PAIN - NO GAIN!
#32
Публикувано 22 октомври 2015 - 18:58
Да, така е, но пък виското се натоварва по-малко и мотора се върти по-лесно.
Така че си има и плюсове и минуси.
Това ми напомня следния случай: Колега на изгасен двигател помпа гума с компресорче от запалката. Казвам му - "запали двигателя, не тормози акумулатора", а той - "Да бе, и затова ли да си хабя бензина!"
Е, де тоя кяр, а? В конкретния случай виското може да разтоварва мотора, ама генератора го натоварва с лихви, та че остават само минусите.
#33
Публикувано 23 октомври 2015 - 11:06
Хайде докажи го бе отворко! Защо после всички Бенцове са с ел.перки, а не с виско?? Или техния алтернатор е перпето мобиле? Хайде монтирай си пръскалки от ауди с джобно ножче и спри да коментираш тази тема! Аз разбирам, ако имаше конкретно предложение ,как би било по-добре, но само да ми разтягаш локуми ...е айде нема нужда ,намери си друго хоби, че се изнервям...
NO PAIN - NO GAIN!
#34
Публикувано 23 октомври 2015 - 11:49
Колега ikarlo, ако обичаш я ми обясни когато колата е с виско с какво генератора натоварва мотора "с лихви"? Каква е разликата от натоварването на генератора, когато колата е без виско?
Почти 30 години се занимавам с всякакви двигатели, но подобна тъпотия не съм чувал.
Любопитно ми е.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#35
Публикувано 23 октомври 2015 - 20:59
Имам предвид консумирания ток от включените ел.перки. А по въпроса защо по-следващите модели са без виско, да отговарят конструкторите от МБ. Да отговорят защо преминаха на кормилна рейка вместо кутия, защо се отказаха от единичната чистачка, защо МБ-тата започнаха да гният като опели, защо ... Да продължавам ли? Защо коли като ауди изместиха МБ в луксозния клас? Защо МБ се произвеждат в Египет, в Китай .... А колегата още на първия ми пост реагира с нещо за мърмота, а после реши да "подобрява" ел.схемата на охлаждането с което доближи автомобила си до жигулитата. Това си е право на всеки, да си прави каквото си иска с колата. Само че, не бива да ни убеждава в предимствата на решението си. Може инженерите в МБ да следват конюктури на пазара, но не приемам, че са се отнесли към охлаждането на двигателя и климатика на който и да е модел по такъв начин, че с реле и ключе да получим по-добър резултат.
А по въпроса за пръскалките - оригиналите се доставят само от БС за не по-малко от няколко седмици или месец. Е какво, за едни пръскалки да спирам колата от движение ли?
#36
Публикувано 24 октомври 2015 - 07:44
Аз имам моя ЦЛК вече 8г и 5г го карах с виско като всяка година го сменях с какво ли не и винаги издъхваше и изтичаше точно на абитуренските тук в Благоевград,5-6 часа каране като в най якото задръстване без да се гаси мотора.Докато накрая изхвърлих всичко и монтирах ел перка с един термо шалтер и вече забравих за стрелката на температурата.Чатнах се че виското има недостатък,колкото и да е зацепено дори постоянно на място се върти бавно нали мотора работи на околу 800 об и ако подавам газ на място няма да е проблем да охлажда и в такива задръствания на 37-40градуса лятото,но ми изглежда стара технология...само как звучи да подавам газ на място да не загрява.Абе с ел перка си е по добре,то всеки си знае де.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#37
Публикувано 24 октомври 2015 - 09:05
Съгласен съм, че вероятността вискосъединителите, продавани в БГ, да се окажат менте, е голяма. Аз също хапнах това дръвце при първата смяна - изкара около 6 месеца. При купуването на втория подходих по-внимателно, с проучване на производителя, вносителя и т.н. Вече четвърта година (чук-чук на дърво) стрелката за температура след загряване на двигателя седи като закована, независимо от сезона, пътя и режима на каране. Все пак, това се води консуматив, не е смятан да изкара целия живот на автомобила. Пък оригинален (от производител, оторизиран да слага знака на МБ) изкарва повече от 150 000км. Моята, като я взех, показваше 260000км и беше с оригиналния. Допускам, че когато добър виско съединител е недостъпен, решението е монтиране на термореле на радиатора и монтаж на ел.перка, като за целта максимално се използват елементи от решенията при МБ модели без виско. Особено това се отнася за дифузера пред перката - без него драстично се променя температурния режим на двигателя: получава се обдухване на датчиците от въздух, не преминал през радиатора и съответно излъгване на компа.
Ако се добера до оригиналната опаковка на сегашния ми вискосъединител (някъде в мазето), ще постна точния производител, но си спомням, че беше немски от някаква фирма за части на камиони.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни