Ел.схема за перките на климатика250TD 202ка
Започната от ХаPu, 03 май 2015 - 17:00:41
36 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 май 2015 - 17:00
Здравейте колеги ,днес забелязах че на ниски обороти на мотора ,климатика не духа достатъчно студено. Като е на високи е добре ,но на ниски не! Та помислих ,че е намалял фреона ,отидох при Тони (frxbg) и закачихме манометри ,но се оказа ,че налягането е супер ,а проблема идва от там ,че не се включват перките на кондензатора(климатчния радиатор).
Като им подадем 12v си въртят ,но сигнал не иде.До сондата на дехидратора ток идва 5v. Проверих всички предпазители ,но нямаше прекъснат и сега ми е необходима ел.схема за климатичните перки за да видя къде е проблема .Предполагам ,че са през реле. Иначе най-лесното е да опъна един кабел от компресора до перките ,но не ми се правят циганийки. Та ако някой даде схема или каже кое им подава ток ще съм благодарен.
Като им подадем 12v си въртят ,но сигнал не иде.До сондата на дехидратора ток идва 5v. Проверих всички предпазители ,но нямаше прекъснат и сега ми е необходима ел.схема за климатичните перки за да видя къде е проблема .Предполагам ,че са през реле. Иначе най-лесното е да опъна един кабел от компресора до перките ,но не ми се правят циганийки. Та ако някой даде схема или каже кое им подава ток ще съм благодарен.
NO PAIN - NO GAIN!
#2
Публикувано 03 май 2015 - 19:15
Надявам се принципите да са същите. Дано помогнат IMG_20150503_202441.jpg 248,18K 26 Брой сваляния
Схемата е за 190ка "Особености на принципната електрическа схема на модел 190Д 2.5 със система за кондициониране на въздуха"
Този пост е редактиран от Kotitu: 04 май 2015 - 13:24
Old Mercs don't die, they just get faster!
"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."
190E 2.0i WDB2010241F806491
#3
Публикувано 03 май 2015 - 21:48
А тази схема за каква кола е?
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Публикувано 07 май 2015 - 06:15
Дай точен модел и ще ти я извадя от WIS
#5
Публикувано 07 май 2015 - 06:40
202.188 - 250Turbodiesel 96-та година (към края) ,комби с климатик!
NO PAIN - NO GAIN!
#6
Публикувано 07 май 2015 - 18:16
Търси резистор.
...не се сещам къде точно се намира.
ако е от този тип http://www.everythin...roller-resistor
Реле също
Този пост е редактиран от Вай Басо: 07 май 2015 - 18:22
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Публикувано 07 май 2015 - 18:21
Такова реле нямам?!?
NO PAIN - NO GAIN!
#8
Публикувано 07 май 2015 - 18:34
Да не би да не бачкат от липсата.....гнездо има ли?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Публикувано 07 май 2015 - 18:45
Ще го огледам и ще пиша.
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Публикувано 17 май 2015 - 21:44
Ето...
Прикачени файлове
NO PAIN - NO GAIN!
#11
Публикувано 18 май 2015 - 18:52
Здравейте колеги ,днес забелязах че на ниски обороти на мотора ,климатика не духа достатъчно студено. Като е на високи е добре ,но на ниски не!
При мен беше така зимата - на място не духаше топло. Сега на топло не съм пробвал климатика. Та ми мирише на една допълнителна помпа, която трябва да върти допълнително водата, когато колата е на ниски обороти, съответно водата се върти по-бавно. Скапват й се четките.
#12
Публикувано 18 май 2015 - 19:27
А какво общо има циркулационната помпа на антифриза с ел.перки на кондензатора на климатика?
NO PAIN - NO GAIN!
#13
Публикувано 18 май 2015 - 19:42
А какво общо има циркулационната помпа на антифриза с ел.перки на кондензатора на климатика?
Ами нищо общо няма рециркулационната помпа с климатика. Тя е само за студеното време.
Що се отнася до перките виж кое им се губи както си е оригинално инсталацията + или - и проследи нещата.
Не мисля, че им има нещо на перките и управлението им. Те не трябва да тръгват веднага с включването на климатика.
Повече бих се усъмнил да не ти изключва компресора от датчика за обледяване. Когато си на място или караш с ниска скорост не се обдухват както трябва питите в кутията и замръзват.
Между другото си погледни филтъра на купето в какво състояние е. От него много зависи силата на въздушния поток.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#14
Публикувано 18 май 2015 - 20:10
Потока е добър ,филтъра сменен и компресора не изключва ,но перките не тръгват...
NO PAIN - NO GAIN!
#15
Публикувано 18 май 2015 - 20:39
Перките не трябва ли да тръгват когато им е топло. В задръстване например. Моите закачаха в една гредичка и се включваха от време на време, чувах ги.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни