Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Ел.схема за перките на климатика250TD 202ка


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#1 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 май 2015 - 17:00

Здравейте колеги ,днес забелязах че на ниски обороти на мотора ,климатика не духа достатъчно студено. Като е на високи е добре ,но на ниски не! Та помислих ,че е намалял фреона ,отидох при Тони (frxbg) и закачихме манометри ,но се оказа ,че налягането е супер ,а проблема идва от там ,че не се включват перките на кондензатора(климатчния радиатор).
Като им подадем 12v си въртят ,но сигнал не иде.До сондата на дехидратора ток идва 5v. Проверих всички предпазители ,но нямаше прекъснат и сега ми е необходима ел.схема за климатичните перки за да видя къде е проблема .Предполагам ,че са през реле. Иначе най-лесното е да опъна един кабел от компресора до перките ,но не ми се правят циганийки. Та ако някой даде схема или каже кое им подава ток ще съм благодарен.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#2 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 май 2015 - 19:15

Надявам се принципите да са същите. Дано помогнат :)Прикачен файл  IMG_20150503_202441.jpg   248,18K   26 Брой сваляния

Схемата е за 190ка "Особености на принципната електрическа схема на модел 190Д 2.5 със система за кондициониране на въздуха"


Този пост е редактиран от Kotitu: 04 май 2015 - 13:24

  • 1

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491


#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 май 2015 - 21:48

А тази схема за каква кола е?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#4 kebibg

kebibg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W202 -C180-ELEGANCE - Automatic 1998y.

Публикувано 07 май 2015 - 06:15

Дай точен модел и ще ти я извадя от WIS
  • 0

#5 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 май 2015 - 06:40

202.188 - 250Turbodiesel 96-та година (към края) ,комби с климатик! 


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 май 2015 - 18:16

Търси резистор.

 

...не се сещам къде точно се намира.

 

ако е от този тип http://www.everythin...roller-resistor

 

Реле също

 

321288d1280013964-dash-temperature-confu


Този пост е редактиран от Вай Басо: 07 май 2015 - 18:22

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 май 2015 - 18:21

Такова реле нямам?!?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 май 2015 - 18:34

Да не би да не бачкат от липсата.....гнездо има ли?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 07 май 2015 - 18:45

Ще го огледам и ще пиша.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#10 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 май 2015 - 21:44

Ето...

Прикачени файлове


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#11 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 18 май 2015 - 18:52

Здравейте колеги ,днес забелязах че на ниски обороти на мотора ,климатика не духа достатъчно студено. Като е на високи е добре ,но на ниски не!

При мен беше така зимата - на място не духаше топло. Сега на топло не съм пробвал климатика. Та ми мирише на една допълнителна помпа, която трябва да върти допълнително водата, когато колата е на ниски обороти, съответно водата се върти по-бавно. Скапват й се четките.


  • 0

#12 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 май 2015 - 19:27

А какво общо има циркулационната помпа на антифриза с ел.перки на кондензатора на климатика?
  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#13 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Публикувано 18 май 2015 - 19:42

А какво общо има циркулационната помпа на антифриза с ел.перки на кондензатора на климатика?

Ами нищо общо няма рециркулационната помпа с климатика. Тя е само за студеното време.

Що се отнася до перките виж кое им се губи както си е оригинално инсталацията + или - и проследи нещата.

Не мисля, че им има нещо на перките и управлението им. Те не трябва да тръгват веднага с включването на климатика.

Повече бих се усъмнил да не ти изключва компресора от датчика за обледяване. Когато си на място или караш с ниска скорост не се обдухват както трябва питите в кутията и замръзват.

Между другото си погледни филтъра на купето в какво състояние е. От него много зависи силата на въздушния поток.

:beer


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#14 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2695 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 18 май 2015 - 20:10

Потока е добър ,филтъра сменен и компресора не изключва ,но перките не тръгват...
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#15 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 18 май 2015 - 20:39

Перките не трябва ли да тръгват когато им е топло. В задръстване например. Моите закачаха в една гредичка и се включваха от време на време, чувах ги.


  • 0




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни