
Ел.схема за перките на климатика250TD 202ка
Started by ХаPu, 03 May 2015 - 17:00:41
36 replies to this topic
#1
Posted 03 May 2015 - 17:00
Здравейте колеги ,днес забелязах че на ниски обороти на мотора ,климатика не духа достатъчно студено. Като е на високи е добре ,но на ниски не! Та помислих ,че е намалял фреона ,отидох при Тони (frxbg) и закачихме манометри ,но се оказа ,че налягането е супер ,а проблема идва от там ,че не се включват перките на кондензатора(климатчния радиатор).
Като им подадем 12v си въртят ,но сигнал не иде.До сондата на дехидратора ток идва 5v. Проверих всички предпазители ,но нямаше прекъснат и сега ми е необходима ел.схема за климатичните перки за да видя къде е проблема .Предполагам ,че са през реле. Иначе най-лесното е да опъна един кабел от компресора до перките ,но не ми се правят циганийки. Та ако някой даде схема или каже кое им подава ток ще съм благодарен.
Като им подадем 12v си въртят ,но сигнал не иде.До сондата на дехидратора ток идва 5v. Проверих всички предпазители ,но нямаше прекъснат и сега ми е необходима ел.схема за климатичните перки за да видя къде е проблема .Предполагам ,че са през реле. Иначе най-лесното е да опъна един кабел от компресора до перките ,но не ми се правят циганийки. Та ако някой даде схема или каже кое им подава ток ще съм благодарен.
NO PAIN - NO GAIN!
#2
Posted 03 May 2015 - 19:15
Надявам се принципите да са същите. Дано помогнат
IMG_20150503_202441.jpg 248.18K
26 downloads
Схемата е за 190ка "Особености на принципната електрическа схема на модел 190Д 2.5 със система за кондициониране на въздуха"
Edited by Kotitu, 04 May 2015 - 13:24 .
Old Mercs don't die, they just get faster!
"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."
190E 2.0i WDB2010241F806491
#3
Posted 03 May 2015 - 21:48
А тази схема за каква кола е?
NO PAIN - NO GAIN!
#4
Posted 07 May 2015 - 06:15
Дай точен модел и ще ти я извадя от WIS
#5
Posted 07 May 2015 - 06:40
202.188 - 250Turbodiesel 96-та година (към края) ,комби с климатик!
NO PAIN - NO GAIN!
#6
Posted 07 May 2015 - 18:16
Търси резистор.
...не се сещам къде точно се намира.
ако е от този тип http://www.everythin...roller-resistor
Реле също
Edited by Вай Басо, 07 May 2015 - 18:22 .
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#7
Posted 07 May 2015 - 18:21
Такова реле нямам?!?
NO PAIN - NO GAIN!
#8
Posted 07 May 2015 - 18:34
Да не би да не бачкат от липсата.....гнездо има ли?
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
#9
Posted 07 May 2015 - 18:45
Ще го огледам и ще пиша.
NO PAIN - NO GAIN!
#10
Posted 17 May 2015 - 21:44
Ето...
Attached Files
NO PAIN - NO GAIN!
#11
Posted 18 May 2015 - 18:52
Здравейте колеги ,днес забелязах че на ниски обороти на мотора ,климатика не духа достатъчно студено. Като е на високи е добре ,но на ниски не!
При мен беше така зимата - на място не духаше топло. Сега на топло не съм пробвал климатика. Та ми мирише на една допълнителна помпа, която трябва да върти допълнително водата, когато колата е на ниски обороти, съответно водата се върти по-бавно. Скапват й се четките.
#12
Posted 18 May 2015 - 19:27
А какво общо има циркулационната помпа на антифриза с ел.перки на кондензатора на климатика?
NO PAIN - NO GAIN!
#13
Posted 18 May 2015 - 19:42
А какво общо има циркулационната помпа на антифриза с ел.перки на кондензатора на климатика?
Ами нищо общо няма рециркулационната помпа с климатика. Тя е само за студеното време.
Що се отнася до перките виж кое им се губи както си е оригинално инсталацията + или - и проследи нещата.
Не мисля, че им има нещо на перките и управлението им. Те не трябва да тръгват веднага с включването на климатика.
Повече бих се усъмнил да не ти изключва компресора от датчика за обледяване. Когато си на място или караш с ниска скорост не се обдухват както трябва питите в кутията и замръзват.
Между другото си погледни филтъра на купето в какво състояние е. От него много зависи силата на въздушния поток.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#14
Posted 18 May 2015 - 20:10
Потока е добър ,филтъра сменен и компресора не изключва ,но перките не тръгват...
NO PAIN - NO GAIN!
#15
Posted 18 May 2015 - 20:39
Перките не трябва ли да тръгват когато им е топло. В задръстване например. Моите закачаха в една гредичка и се включваха от време на време, чувах ги.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users