Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Ел.схема за перките на климатика250TD 202ка


  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 03 May 2015 - 17:00

Здравейте колеги ,днес забелязах че на ниски обороти на мотора ,климатика не духа достатъчно студено. Като е на високи е добре ,но на ниски не! Та помислих ,че е намалял фреона ,отидох при Тони (frxbg) и закачихме манометри ,но се оказа ,че налягането е супер ,а проблема идва от там ,че не се включват перките на кондензатора(климатчния радиатор).
Като им подадем 12v си въртят ,но сигнал не иде.До сондата на дехидратора ток идва 5v. Проверих всички предпазители ,но нямаше прекъснат и сега ми е необходима ел.схема за климатичните перки за да видя къде е проблема .Предполагам ,че са през реле. Иначе най-лесното е да опъна един кабел от компресора до перките ,но не ми се правят циганийки. Та ако някой даде схема или каже кое им подава ток ще съм благодарен.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#2 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 03 May 2015 - 19:15

Надявам се принципите да са същите. Дано помогнат :)Attached File  IMG_20150503_202441.jpg   248.18K   26 downloads

Схемата е за 190ка "Особености на принципната електрическа схема на модел 190Д 2.5 със система за кондициониране на въздуха"


Edited by Kotitu, 04 May 2015 - 13:24 .

  • 1

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491


#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 03 May 2015 - 21:48

А тази схема за каква кола е?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#4 kebibg

kebibg

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W202 -C180-ELEGANCE - Automatic 1998y.

Posted 07 May 2015 - 06:15

Дай точен модел и ще ти я извадя от WIS
  • 0

#5 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 07 May 2015 - 06:40

202.188 - 250Turbodiesel 96-та година (към края) ,комби с климатик! 


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#6 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 07 May 2015 - 18:16

Търси резистор.

 

...не се сещам къде точно се намира.

 

ако е от този тип http://www.everythin...roller-resistor

 

Реле също

 

321288d1280013964-dash-temperature-confu


Edited by Вай Басо, 07 May 2015 - 18:22 .

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#7 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 07 May 2015 - 18:21

Такова реле нямам?!?
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#8 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 07 May 2015 - 18:34

Да не би да не бачкат от липсата.....гнездо има ли?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#9 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 07 May 2015 - 18:45

Ще го огледам и ще пиша.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#10 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 17 May 2015 - 21:44

Ето...

Attached Files


  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#11 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,713 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Posted 18 May 2015 - 18:52

Здравейте колеги ,днес забелязах че на ниски обороти на мотора ,климатика не духа достатъчно студено. Като е на високи е добре ,но на ниски не!

При мен беше така зимата - на място не духаше топло. Сега на топло не съм пробвал климатика. Та ми мирише на една допълнителна помпа, която трябва да върти допълнително водата, когато колата е на ниски обороти, съответно водата се върти по-бавно. Скапват й се четките.


  • 0

#12 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 18 May 2015 - 19:27

А какво общо има циркулационната помпа на антифриза с ел.перки на кондензатора на климатика?
  • 1
NO PAIN - NO GAIN!

#13 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 18 May 2015 - 19:42

А какво общо има циркулационната помпа на антифриза с ел.перки на кондензатора на климатика?

Ами нищо общо няма рециркулационната помпа с климатика. Тя е само за студеното време.

Що се отнася до перките виж кое им се губи както си е оригинално инсталацията + или - и проследи нещата.

Не мисля, че им има нещо на перките и управлението им. Те не трябва да тръгват веднага с включването на климатика.

Повече бих се усъмнил да не ти изключва компресора от датчика за обледяване. Когато си на място или караш с ниска скорост не се обдухват както трябва питите в кутията и замръзват.

Между другото си погледни филтъра на купето в какво състояние е. От него много зависи силата на въздушния поток.

:beer


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#14 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2,695 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV

User's Awards

2
52
7
3
5
Garage View Garage

Posted 18 May 2015 - 20:10

Потока е добър ,филтъра сменен и компресора не изключва ,но перките не тръгват...
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#15 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,713 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Posted 18 May 2015 - 20:39

Перките не трябва ли да тръгват когато им е топло. В задръстване например. Моите закачаха в една гредичка и се включваха от време на време, чувах ги.


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users