Gosho777, почвам да търся Човека с пианото ! Като имам резултат ще споделям тук, а тези Gworkshop четох и за тях, но не мисля, че могат да го направят така, както искам да стане, най-вероятно май и те слагат нещо фолио и т.н., с което да стане по-добре от напуканото сегашно състояние. Ще видим какво ще стане.
Реставриране и поправка на интериорни детайли
Started by Steev, 30 Apr 2015 - 22:47:03
42 replies to this topic
#16
Posted 09 May 2015 - 11:19
#17
Posted 09 May 2015 - 13:35
Добре,ще чакаме резултати!
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#18
Posted 15 June 2015 - 20:16
Абе тъпа работа е. Сигурно няма мерцедесаджия който да не му се е чудил на това дърво. Възможностите са няколко
-поправка ако панела е в приемливо състояние /цена приемлива/
-подготовка на чисто ново /цена горозна/
-поръчка на панелче /цена като за здрава W124 ,а и за W126 вече не може да се поръча проверявал съм/
-плащащ за някое пазено и си го сменяш /цена грозна/
-фолиране /цена хубава/ сега става много приемливо и има хубави фолиа и можещи хора като това не е начин който да се загърби просто ей така ,отрицателното е ,че не е истинско дърво на повърхността. Аз мойте съм си ги правил така и доста от хората се чудеха дали е фолио ще кача снимки в страницата където съм отворил.
-водно трансферен печат е общо взето услугата на ЕверетЛак и Глъркшоп и в действителност е доста неразличимо от заводското. Само щом го слагат и на джанти ме кара да се замисля ,че ще е и изключително устойчиво на износване тва чудо. Мисля да пробвам при възможност.
-има и някакви бой дето носят тва дървено излъчване и се викат дървен финишинг или нещо подобно беше./цена хубава/
Та това е до което съм стигнал. Аз лично съм белил лак и съм си мислел за възтановителни деиности ,но само като видях какви дупчици се образуват и фуги по самото парче се отказах. Другото е ,че дървото е многослоино ,а на места има и алуминиева подложка и става сложна работа.
#19
Posted 16 June 2015 - 22:39
Добра вечер
Горе-долу колегата Ванюша много добре резюмира нещата, явно всичко опира до различни специфики и възстановяването му да е един вид като заводско е доста трудно или поне да се намери човекът, който го може като хората е трудно. Аз моя махагон го дадох на един човек - реставратор на стари мебели, каза ми че може да го направи. Търсих такъв, който реставрира пиана и музикални инструменти, но като намерих такъв, той не се нае да го прави с обяснението, че реставрира САМО музикални инструменти. Цялата процедура отне време, та сега чакам резултати и като го взема ще споделя опита! Някак обаче вътрешно не съм оптимист, защото човекът с мебелите ми обясни, че лак като този, с който е работено тогава няма и ползвал друг лак със същото качество. Това ме направи малко скептичен, но дето вика Кубрат - продължаваме напред , в крайна сметка ще се иде на варианта, за който сподели Ванюша. Пък може и моето добре да излезе де, ще го видим
#20
Posted 17 June 2015 - 06:55
С нетърпение чакам да видя резултата.Цената също е от значение.
#21
Posted 21 June 2015 - 00:15
Ето малко снимки. Хубаво стана ,но може и по хубаво. Отрицателното е ,че не е истинско дърво. Всъщност ,за да стане добре доста изравнявах повърхността отдолу. Къде лакировката съм търкал ,къде съм лющил, къде отдолу до алуминиевата основа съм го изчиствал за да е равно и да хване фолиото. IMG_0354.JPG 148.51K 25 downloads IMG_0358.JPG 133.16K 27 downloads IMG_0359.JPG 105.18K 26 downloads IMG_0360.JPG 128.96K 27 downloads
Това е.Фолиото игра измислпте го и почвате. Аз все още търся други начини и ако намеря нещо друго свястно ще пиша.
Поздрави.
#22
Posted 21 June 2015 - 07:26
...а тези Gworkshop четох и за тях, но не мисля, че могат да го направят така, както искам да стане, най-вероятно май и те слагат нещо фолио и т.н., с което да стане по-добре от напуканото сегашно състояние...
Водния трансфер е като ваденка, не е фолио и няма нищо общо като технология. Ако се направи както трябва, резултатът е изключително добър.
-водно трансферен печат е общо взето услугата на ЕверетЛак и Глъркшоп и в действителност е доста неразличимо от заводското. Само щом го слагат и на джанти ме кара да се замисля ,че ще е и изключително устойчиво на износване тва чудо. Мисля да пробвам при възможност.
Само по себе си не е особено устойчиво, както казах - подобно е на ваденка. Но след като се нанесе, отгоре се лакира с един, два или повече слоя лак. Колкото по-устойчив лак сложиш - толкова по-устойчиво ще стане и самото покритие
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#23
Posted 27 July 2015 - 22:49
Здравейте отново в тези юлски горещини !
Доста време мина, мен и ме нямаше известно време и ето какви новини имам да ви споделя:
Много време отне тази пуста процедура и все още не съм видял финала и. Цялата работа може би опира до там и че аз съм малко капризен, защото човекът ми обясни, че обикновено като се махнели пукнатините и се лакирало, ставало приемливо и хората са доволни. Ще прикача и малко снимки от опит № 1, след който върнах махагона за преработка, тъй като усетих, че може да стане по-добре при малко повече старание. Казаха ми, че лакът, с който са се обработвали тогава тези детайли бил нитроцелулозен или нещо подобно, едно, че бил много вреден и второ - не се произвеждал вече. В средата на миналата седмица ми се обади момчето, че е готово и с втория опит, като обясни, че сега вече максимално, с оглед на моите желания, се е приближил до оригинала. За съжаление се разминахме и той излезе в отпуск, та затова не мога да кача снимки от финала, но поне от първата проба ще добавя Един познат като му го показах на снимки и каза, че никак не му харесва как е направено, според мен като за първи опит горе-долу бива, ще се радвам да чуя и вашето мнение, тъй като сте по-опитни от мен в битката с различните дейности с добрия стар Бенц.
Тъй като стана много горещо напоследък, а в момента нямам възможност да се разровя подробно във форума, много ви моля за един спешен съвет, линк, мнение или както ви е удобно да споделите, предварително се извинявам, че не е по темата за реставрацията, но ще се радвам ако може да ме насочите, тъй като се измъчих доста напоследък. Къде мога да отида да ми оправят климатика, че духа само топло, трябва ми някой човек или сервиз, където просто да отида и да го оправят, сам не мога да правя проверки и т.н. Дуовентил на парното ли е, радиатор ли е - хич не знам. Освен това, като се махне тази средната конзола/духалка и отвътре една ламарина стои повдигната (може би е някаква клапа) и много ограничава потока от въздух и се получава от двете страни духа мощно, а в средата едвам-едвам. Търсих Бай Васо, но не вдига напоследък, та си помислих да не е зает, да е на почивка и да го притеснявам човека, та ми е неудобно да му звъня всеки ден, а надеждата ми беше в него и скоро ще пътувам за морето. С тия топли течения вътре ще дам фира, та затова ви моля за помощ, тъй като проблемът е много досаден вече, замислих се за Балкан Стар да я карам там, та поне да ми кажат от какво точно идва проблемът, та да сменям ако трябва .
Бъдете живи и здрави и до скоро !
Attached Files
Edited by Steev, 27 July 2015 - 22:50 .
#24
Posted 28 July 2015 - 08:15
Обади се на този колега.До колкото си спомням освен,че се занимава с климатици има 124-ка която много обича.
http://forums.mbclub...как-работи-той/
http://forums.mbclub...как-работи-той/
#25
Posted 28 July 2015 - 21:35
Чакаме втория опит. Малко са размазани снимките тук. Или поне така ги виждам от телефона.
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#26
Posted 28 July 2015 - 21:50
daimler1 - благодаря ти много за бързата реакция и инфото, днес се обадих в сервиза и потърсих това момче Велислав, тези дни ще отида да направят диагностика на автомобила и дано да не е този електромагнитен клапан горе до акумулатора дето се намира, че нов струвал майка си и баща си.
Gosho, надявам се сравнително скоро да си взема махагончето, че то вярно - казах му на момчето, че не бързам, ама чак толкова Дано го направи добре като за финал, че накрая това дръвце поправката му ще ми стъпи на 110 лв., което малко множко ми се струва с оглед на факта, че вече повече от два месеца не е в мен, за което обаче и аз самият от друга страна не съм давал зор де. Та това е засега от мен, нямам търпение да ми кажат какво му е на климатика, че да усетя и аз малко хлад в колата през тези жеги и особено по път за родното море.
#27
Posted 29 July 2015 - 20:28
Ако стане така добре,че и Монк да не намери забележка,сто лева ги давам веднага!
Едно желание,една мечта - Mercedes Benz
#28
Posted 29 July 2015 - 21:22
Дуовентила,ако става въпрос за него,няма нужда да се купува нов.
Предполагам Велислав ще те насочи.
Предполагам Велислав ще те насочи.
#29
Posted 31 July 2015 - 22:11
Дано да ме насочи, другата седмица ще отида да прегледат положението, че събота и неделя не работят през август, а за делничен ден ще трябва май отпуска 1 ден, че не се знае колко време ще отнеме диагностицирането. Още веднъж благодаря за насоката, Daimler1
Тази система с фолиото не ми харесва да си призная Ванюша, имам и някакво смътно предчувствие, че и като ми върнат за втори път махагона ще е по-добре от първия път, но надали ще е, дето има една приказка, "как си требе". Към средата на август ще си го взема, тъй като момчето отиде на почивка и се разминахме малко. Честно да ви кажа ей такива неща - този махагон, централната духалка на парното, уплътнения на прозорци (от моите се чува свирене по магистрала), комутатор, дросел и така нататък - типичните пипкави неща по Бенца (като моя де), които дават проблем с годините, бих си ги купил нови, че с тия преправки си скъсах нервите. Пусто няма ей така лотарийка да тръкна едни 10 хилки и ще ги метна тези неща да са нови, че така като има нещо пипкаво и удоволствието все е наполовина
#30
Posted 08 August 2015 - 15:41
Здравейте отново !
Все още очаквам своя махагон, чиято реставрация стана историческа ! Daimler1, ходих при това момче, което се казва Велизар, оказа се, че климатроникът според него е здрав и няма проблеми, източи системата и я напълни отново (което за мен нямаше смисъл, тъй като това го правих април, но може пък така да се установяват причините за проблема аз не съм в час), в общи линии нищо не свършихме по въпроса, колегата до него - казва се Веско, който преди е имал 124-ка, ми обясни, че преди време имал подобен проблем - духало откъдето си иска и се оказал някакъв модул или блок за управление на вакууми или нещо подобно, там имало и мембрани, които се късали и т.н., като за целта се сваляло цялото табло и така.Явно не е нещо елементарно и за морето ще си пътувам нощно време . Извинявам се, че пиша тук за климатроника и се отклонявам от темата за реставрацията на детайлите, но този проблем много ме затормози и накрая резултат никакъв
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users