Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Проблем с парно на W202 1994г.Половината парно не спира да духа топло.


  • Please log in to reply
5 мнения по тази тема

#1 vnockov

vnockov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:благоевград
  • Автомобил:
    Мерцедес СLK 200 136k.с. 1998г

Публикувано 29 април 2015 - 18:00

Здравейте колеги.Искам да отворя нова тема за парното на W 202 1994г. При завъртане на регулаторите на парното на студено половината парно (от дясно на шофьора) продължава да духа топло на макс. Казаха ми да проверя клапанчетата ,които са на входа на маркучите за парно, които се намират от лявата страна под  предното стъкло в двигателния отсек. Клапаните са електрически и са с три букси. Предполагам едната е обща за двете клапанчета. Измерих идват две напрежения предполагам за двата клапана. Измерих съпротивлението на самите бобини на клапаните - едната показа 4 ома , а другата 16 ома. предполагам че едната (4 ома)е повредена и не затваря. Моля за помощ.


  • 0

#2 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 април 2015 - 18:02

Купи 2 работещи втора ръка, сложи ги, вземи твоите и пробвай да ги рециклираш ;)
Така хем ще имаш парно, хем ще знаеш и дали са ремонтно-пригодни или са за боклука.
  • 0

#3 ХаPu

ХаPu

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 2697 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ATV
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 април 2015 - 18:05

Опитай да подчукнеш с дръжката на отверка по самите клапанчета и би трябвало да затворят.
  • 0
NO PAIN - NO GAIN!

#4 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 30 април 2015 - 04:42

Харко, фабрично клапаните им са 'нормално отворени', ...... ако както е споменал, има изгоряла бубинка (често срещан проблем при модела), почукването в случая няма да помогне. ;)

 

Колега, написал си че има 3 букси и не сме сигурни къде мериш,,, Цецо за клапаните е с една 3 пинова букса, обща маса и 2 плюса.


Този пост е редактиран от Вай Басо: 30 април 2015 - 05:40

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#5 vnockov

vnockov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 9 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:благоевград
  • Автомобил:
    Мерцедес СLK 200 136k.с. 1998г

Публикувано 04 май 2015 - 17:42

Колеги, взех клапанчета втора употреба за 50лв.Новите струват минимум 300лв проверих в три магазина.Когато измерих съпротивленията на бобините показаха 19 ома. Естествено след смяната парното се оправи. Направих няколко експеримента и установих, че при завъртане на регулаторите на червено напрежението отпада и клапаните се отварят.При постепенно въртене към синьо напрежението се покачва и клапаните постепенно затварят и водата на парното спира да циркулира. В моя случай се оказа, че клапана със съпротивление 4 ома със сигурност е повреден и не може да действа. Разглобих го но реално няма начин да се сменят тези бобини. Така, че преди да чукате със отвертка по клапаните първо измерете съпротивлението, което трябва да бъде в границите на 15-20 ома. При мене в средата пинчето е общо, а крайните са за съответните бобини.Успех!!!


  • 2

#6 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8418 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 май 2015 - 21:58

Toчно така е, да. Нормално отворени са винаги!

Поздравления за добрата работа.

 

Бях гледал някаква тема преди години, че е възможно някак си да се оправят... зависи колко е зле...

(намерих нещо: http://www.laczik.or...t_water_valve/)

 

Но важното е, че проблемът е решен! :)


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни