
карданбалансьор на кардана
Започната от vladimir_, 14 апр 2015 - 19:53:20
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 14 април 2015 - 19:53
Здравейте
Изкам да питам проблем ли е ако карам без балансьора на кардана който се намира след гуменото каре на малкия кардан.
Смених скоростите заедно с малкия карда минах от 4 към 5 степенна кутия и на новия ми кардан нямаше гумен балансьор а на стрия имаше и незнам можели да навреди на нещо липсата му.
Иначе тресене няма поне до 120 още не сам я качвал на магистала и се чудя при 150 дали няма да прецакам нещо.
Надявам се да помогнете. Благодаря
Изкам да питам проблем ли е ако карам без балансьора на кардана който се намира след гуменото каре на малкия кардан.
Смених скоростите заедно с малкия карда минах от 4 към 5 степенна кутия и на новия ми кардан нямаше гумен балансьор а на стрия имаше и незнам можели да навреди на нещо липсата му.
Иначе тресене няма поне до 120 още не сам я качвал на магистала и се чудя при 150 дали няма да прецакам нещо.
Надявам се да помогнете. Благодаря
#2
Публикувано 14 април 2015 - 19:58
Ако няма вибрации -няма проблеми ,има изпълнения без баланс каре и нямат проблем ,ако много те притеснява може да закараш кардана на баланс. Иначе усещаш ли разлика в динамиката сега с 5 степенната кутия?
NO PAIN - NO GAIN!
#3
Публикувано 14 април 2015 - 21:15
Пробвай да намериш подходящия кардан.
Карданът е направен да се разделя на две и всяка част е балансирана по отделно. Зацепването става само по един начин.
На едната част има две резки, на другата една (при висящия лагер). Трябва да поставиш единичната на средата между другите две.
Шестцилиндровите са без балансьор, четирицилиндровите задължително имат.
Но както каза Хари, ако нямаш вибрация - всичко е окей.
Прикачени файлове
#4
Публикувано 15 април 2015 - 16:04
Освен, че се балансират двете части поотделно се балансира и целия кардан динамично. Не става например да размениш частите на два кардана, било то и еднакви и да се очаква нормално поведение.
Но ако нямаш вибрации няма да има проблем.
Щом няма вибрации до 120 км/ч, няма да има и при 150.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#5
Публикувано 15 април 2015 - 21:48
Аз си мисля да я опана към Стара Загора и да видя как ще се даржи че на 120 карах по по лош път и да не ме е заблудила нещо.
Иначе относно динамиката на 1ва и 2ра не намирам разлика 3та ми се струва малко по дълга а 4та тя си е директна така или иначе а относно петата оборотите спрямо скороста паднаха с около 700 ако преди с 100км бях на 3200 об сега с пета е 2500
Очаквам и спад на разхода на магистрала но да видим
А това баланс каре сменяемо ли е без баланс на кардана.
Иначе относно динамиката на 1ва и 2ра не намирам разлика 3та ми се струва малко по дълга а 4та тя си е директна така или иначе а относно петата оборотите спрямо скороста паднаха с около 700 ако преди с 100км бях на 3200 об сега с пета е 2500
Очаквам и спад на разхода на магистрала но да видим
А това баланс каре сменяемо ли е без баланс на кардана.
#6
Публикувано 15 април 2015 - 22:28
Ако имаше вибрация щеше да забележиш неминуемо . Нямаше да се чудиш.
Относно разхода - ще падне в известна степен, но не колкото очакваш, и не пропорционално на промяната в оборотите, защото режимът на работа на мотора е друг като натоварване
#7
Публикувано 16 април 2015 - 07:46
Баланс каре или "гасител на трептения" е отделна част и може да се сменя при нужда.
Ако има проблем с вибрации от дебалансиране,ще се усети още след 50км/ч.


1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни