
Разход на В140 с500 и с600http://www.autoscout24.bg/Details.aspx?id=267755293&cd=635617554010000000&asrc=fa
Started by
Georgi_c280
, 18 Mar 2015 - 19:37:24
http://www.autoscout24.bg/Det
33 replies to this topic
#31
Posted 20 March 2015 - 18:20
градско го смятай 25, ако си постоянно на газта - 35
#32
Posted 20 March 2015 - 19:20
Допускам, че ти не си карал други мощни коли
Според мен, карал съм напълно изправни и 500 и 600, а и доста по-мощни. И не, няма спортна тръпка в W140, поне за мен.
Ами грешно допускаш.
Определено ускоряването от място или доускорението при високи скорости, които са прекрасни при 140 с мощен двигател, не могат да се определят като спортно каране, но това не значи, че не може да ми се свива корема като натисна докрай, за да изпреваря някой или просто за кеф на празна отсечка.
За да има "спортна тръпка" колата трябва да е доста по-малка и лека, а това го няма в този клас.
Освен това темата на разговора ти я подкара в тази посока, намесвайки 320. 320 просто не е оптималния двигател за 140, това е положението. Оптималният е 500 с разумен баланс м/у разход и вървеж, освен това е изключително здрав и надежден.
Моето мнение е, че когато става дума за 140 двигателите са само два - 500 или 600, останалите са прекалено бавни и неспособни да те накарат да почувстваш, че наистина караш S клас.
При новите модели е по-различно, там дори и малките двигатели доставят доста мощност, ама не и тук.
Edited by shotgun600, 20 March 2015 - 19:21 .
#33
Posted 21 March 2015 - 01:38
CL 600 (С 140) в града 25-30 на 100 / извън града 13-14 на темпомат с 140-150 км/час. Колата е на бензин и се кара средно 1000км месечно, засичана е на резервоар. Ако имаш пари да я храниш и да се грижиш за нея както подобава си заслужава на 100 процента. За мен 140ките са едни от най-класическите Мерцове. Особено S/CL 600 версията им е имала реален конкурент само Бентли Брукландс/ Бентли Континентал през 90 години. Както babaneze е писал, лукса и усещането в тези коли надминава много от новите си конкуренти. И аз съм съгласен, че 500 е най-оптималния мотор, като баланс между динамика и разходи. При 320 и 600 вече даваш приоритет на едно двете неща разходи пред кеф или кеф пред разходи.
#34
Posted 29 March 2015 - 16:36
320 си върви много прилично ама по едно време забива ,за спокойно каране е прекрасен. Обаче 500 си е класика за железните мерцове ,а 600 ах 600 там измерението е друго. Ако ще е бутикова кола дето ще се кара по малко аз бих гледал за 600 друго ,че вътре ще е бъкана с глезотии какъвто и според мен е част от замисъла.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users