Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Окачване от Avangarde на Elegance


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 Reign man

Reign man

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 37 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 09 март 2015 - 17:48

Здравейте,някой запознат ли е със сигурност дали може да се премине от окачване Avangarde на Elegance на W211 и ако може само пружини и амортисьори ли се сменят или има и други неща за смяна?Имам впредвид окачване без Airmatic разбира се.


  • 0

#2 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 09 март 2015 - 18:50

Най сигурна информация ще получиш от EPC . 

 

1. Решаваш да загубиш 1– 2 часа от времето си пред компютъра

2. Намираш свободен достъп до актуален EPC 

3. Сравняваш по VIN номер на Avantgarde кола и VIN на донора Elegance всички 

    части от окачването по парт. номера обръщайки внимание и на вид дребни неща като 

    заменени номера и др.

4. Истината излиза със страшна сила 

 

Когато има мерак, има и начин . 


  • 1

#3 gelevp

gelevp

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 856 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124,'91 300D - Sold
    W211,'03 270CDI - Sold
    S204,'08 320CDI - Sold
    S202,'99 220CDI
    G21,'20 320xd

Публикувано 10 март 2015 - 21:07

Здрасти колеги, бях правил такова сравнение по епц преди 3-4 години, малко преди да закупя своята 211ка.

Сравних ВИН номерата на един мой приятел и кола която гледах в автокъща...

Разликата беше в пружини и амортесьори, друга разлика в окачването аз лично не видях. Друг е вече въпроса дали няма постепенно да ти се наложи по-скоро да подмениш другите елементи от окачването заради смяната в ъгъл/височина под които работят. Не съм компетентен за последното.


  • 1


#4 GLARUS

GLARUS

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:

Публикувано 12 март 2015 - 23:17

Нищо не се сменя при условие че автомобила е седан.

Разглобяваш  макферсона  и чашката на която лежи пружината е избиваш нагоре.

Чашката и амортисьора се разглобяват.

На амортисьора има 3 канала и един зегер който държи долната опора на пружината(ЧАШКАТА) местиш зегера нагоре по каналите и набиваш опората пак надоло и променяш нивото на  елеганс

При комбито предните амортисьори са фиксирани и нямат тези зегери заради променливото окачване отзад.. 


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни