Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

CLK-то 2 години по-късно: Впечатления и равносметкаCLK200 Kompressor '97


  • Please log in to reply
14 мнения по тази тема

#1 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2015 - 00:27

Здравейте колеги,

 

от известно време се каня да постна тази тема, ама все не намирам време...

 

Общо взето исках да споделя опита си с колата и всичко около нея след като сагата най-сетне приключи :), за щастие с щастлив край :D

 

След две години кръв и пот, колата най-сетне върви, както едно истинско CLK трябва да върви (звучи така че все едно съм реставрирал няква антика :)).

 

Преди да вляза в подробности, трябва да отправя няколко добре заслужени благодарности:

 

- Бай Васо беше най-ключовия инструмент (буквално и преносно) в решаването на най-тежките проблеми. На много от вас няма да е нужно да обяснявам, колко в час е човека и с какво удоволствие човек си оставя колата при него. Отдавна не бях виждал майстор да работи с такова желание, упоритост и любов към марката.

- Дани (bigbass) бояджията, който свърши чудесна работа с боята и тенекията на колата. Работа която градушката прилежно се погрижи да унищожи :( :).

- И естествено на всички съфорумци, които помагаха с всякакви съвети, споделяйки опит или дори само с добри думи и разбиране :)

 

Впечатленията :)

 

Ами преди всичко трябва да кажа, че реално погледнато не трябваше да си взимам тази кола. Дори на пръв поглед се вижда, че 205см / 140кг индивид не би се чувствал удобно в сравнително прибрано купе, камоли да го ползва за ежедневен автомобил. Да факт, шибидаха беше единствената причина да не си удрям главата при всяка дупка (само при по-големите :)), а след това и да карам всяка друга кола ляко наведен надясно, но все пак не бих казал, че ми е било неудобно в колата. Дори и когато съм се гъчкал за да натоваря още 3-ма човека (включително в случаи където брат ми - 190см/105кг - сяда зад мен!) пак не ми е било твърде неудобно даже на дълъг път. Казвам го защото най-често хората се опасяват, че колата е малка и неудобна. Седалките са феноменално удобни, позицията на шофьора е добра и всички подпори за ръцете (било подлакатник, врата, дръжка) са идеални.

 

Та въпреки, че не е най-идеалната кола за мен (не че списъка с такива е много дълъг...) дори за момент не съжелявам, че имах възможността да покарам този автомобил.

 

Откъм мощност, този двигател е предостатъчен за ежедневна употреба. На дълъг път се държи страхотно. Изпреварванията не са проблем, като компресора се държи добре почти във всеки един момент. Тегав е леко момента, когато колата е натоварена и се катери планина. Върви си естествено, проблеми няма, но не ѝ достига живеца. Във високите скорости също седи много стабилно, въпреки че над 200км/ч почва да се усеща леко несигурна, но това го отдавам най-вече на нормалното, не спортно, окачване. Не мога да кажа, какъв ѝ е реалният максимум. Аз съм я докарвал до 237км/ч (по gps - 255 беше по километраж) с общо 4 човека на борда и май имаше желание (но не и път) за още малко :). Иначе не е от най-пъргавите коли, но задното я прави изключително интересна, най-вече при слаоми.

 

Ако трябва да избера, кое в колата ме е разочаровало най-много, то това ще да е спирачната система. Определено очаквах по-сериозна такава за автомобил с такива възможности. Наложи се да я поъпгрейдна значително, за да се доближи до някакво средно ниво. Ако някой твърди, че си е чудесна, то тагава бих си позволил да перефразирам Стийв Джобс и да кажа, че явно този някой "не я кара правилно" :)

 

Другото нещо което не успя да ме грабне, беше кормилната уредба. Лично според мен също е доста неподходяща за тази кола, която има някакви претенции за спортно усещане, още повече с по-големите двигатели.

 

Общо взето, колата изглежда страхотно, вози чудесно, върви доволно и най-вече издържа теста на времето, където дори след 18 години, продължава да е един стабилен автомобил.

 

Сега, трябва да съм честен, че въпреки изключителното високо ниво на качество на автомобила, все пак годините му вече се усещат прилично, ако покарате за малко по-дълго някой по модерен автомобил (2005+) и после седнете обратно в CLK-то. След 15 минути обаче, първоначалния некомфорт изчезва и чара на колата ви грабва отново :)

 

 

И сега равносметката:

 

Трудно ми е да дам абсолютно обективна равносметка... даже невъзможно бих казал. За съжаление попаднах на един далеч от перфектен екземпляр, което беше в резултат от много фактори... Основното е че колата не съм я избирал. Колега я продаваше, хареса ми, нямаше проблеми, и я купих. Тука изобщо не става въпрос за натрисане и т.н. За съжаление проблемите бяха твърде специфични и някои даже много тегави. Ще се опитам накратко да ги спомена, като това не е с цел да ви сплаши или да постави автомобила като цяло в лоша светлина, но си е важен опит, който се чувствам длъжен да споделя.

 

Преди да премина в спецификите, ще спомена някои от проблемите, които смятам (и съм стигнал до извода), че са по-често срещани при модела и е хубаво да се имат в предвид

 

- най-важното... колите са карани много. няма CLK w208 което да е под 200 000км. Това и да го видя, няма да го повярвам. За пример, моето е купено на към 120 000км, аз го взех от колегата на около 140 000км. След данни, за които ще спомена по-късно, получени от редица ремонти по колата, прогнозата е, че магарето е на 600 000+км, пък дори и 800 000км може да е подминало. Тия кочини си се карат! :)

- семерингите и отпред и отзад на коляновия вал са слабо място на тоя мотор. Особено предния, където ролката се батисва много гадно, а нова се намира трудно, много трудно.

- окачването е чук. Какви ли не издевателства е издържала колата, а ако не се лъжа като цяло съм сменил един шарнир, стабилизиращата щанга, някви маншони и 2 втулки, и амортесьорите - веднъж. В същото време си и вози супер за годините

- електроника вече почва да се предава. Крушките по фаровете горят като луди. Кабелите навсякъде са в окаяно състояние, което е абсолютно нормално за 18 годишна кола. Напълно си заслужава да хванете някой жичкаджия да ви подмени поне лесно достъпната част от инсталацията. Няма да е никак скъпо, а ще реши много проблеми.

- дебитомера и дросела са обичайните заподозрени за редица проблеми и много често и реалните причинители. Въпреки това много внимавайте, защото редица майстори (най-вече газаджиите), много бързо искат да сменяте дебитомери, свещи и работи без да има нужда. Въпреки че е стара, колата си има нужда от сериозна диагностика, стигне ли се до работата на двигателя.

 

Сега малко специфики :)

 

Не случайно не писах за разход досега или реален перформънс на колата :) На повечето ви е ясно от темите досега, че колата много много не работеше както трябва. За тези 2 години, разхода ми на газ винаги е бил между 20 и 24 на 100, в зависимост как я карам. Т.е. 24... постоянно :). Въпреки всичко, колата е карана на ръба.

 

Минавах през редица майстори, правех редица ремонти, но резултата беше същия: висок разход и променливо поведение на пътя. Я набира като хората, я никва я няма. Тук е мястото да спомена, че масово майсторите не обичат да си дават много зор и да се задълбават в проблемите, ако решението не се свежда до просто да се купи нова част и да се смени. Затова, пак с големи благодарности, бай Васо се оказа спасителния пояс. Истината е че отлагах посещението при него доста дълго време и аз не знам защо. Може би защото всички си имаме наши си майстори, с които сме свикнали.

 

Та бай Васо беше така добър да ме убеди, че трябва да отворим мотора. Нещо което не бях натискал другите майстори да правят, защото колата беше с прясно сменена гарнитура на главата, точно преди да я взема. Т.е. за 40 000км ползване, надали щеше да е възникнал такъв проблем, който да се е видял тогава. Няма да навлизам в подробности, но няма да забравя потреса в гласа на бай Васо когато ми се обади, след като беше отворил мотора. Предишния майстор много добре е знаел, какво затваря, но явно се е надявал на последвало посещение от колегата ми, защото за операцията с гарнитурата го беше глобил 900лв... След като стана ясно, че в мотора нямаше бутало, клапан или вал, който да не се движи в посоки в които не трябва попринцип, дойде извода че трябва трансплантация. Тук мога да спомена отново че бай Васо свърши страшно добра работа и направи много повече от просто да смени мотора. Такава грижа по коша и аз сам не бих си я направил :)

 

Смяната на мотора реши проблема с пушенето от гърнето (тип димна завеса), яденето на масло и антифриз, както и редица други дребни проблеми. Обаче за съжаление се оказа, че не е само това. Дебитомера (който вече бях сменял веднъж) беше дал фира... Т.е. променливото държане на мотора си остана. Смяната на дебитомера имаше сериозен ефект, но пустата непостоянност на мотора остана въпреки това. Калибровки се правеха, какво ли не, но колата беше все едно превърта съединител в дадени моменти, не сменя предавки когато трябва, абе изобщо все едно не е с нов мотор, ревизирана кутия, нов дебитомер, свещи, работи и т.н.

 

Естествено главния виновник се оказа, нещо крайно дребно и евтино за ремонт :) Ел. инсталацията на дебитомера беше сгъннала. Работи ама не съвсем. За съжаление не бях в страната когато се е състояла последната живото спасяваща операция и не знам всички подробности. Знам само, че колава вече е същото CLK, което е излязло от завода преди 18 години :)

 

Цялото това упражнение (всичко, не само двигателя) стъпва на грубо 6000лв като части (общо взето без труда), като с консумативите (гуми, масла, филтри и т.н.), газова и едно пълно пребоядисване, стъпва на към 12 000лв. Пак да отбележа, че това става дума за автомобил, който се оказа в едно сравнително окаяно състояние, а сега е (ако не броим градушката :)) в едно много добро и читаво състояние.

 

Към темата прикачвам нещо като импровизирана сервизна история на тези две години, да ви послужи за информация, колко горе-долу излизат някои неща по поддръжката на колата. Да се има на предвид, че основно съм се старал да използва оригинални части или афтърмаркет такива със същото или по-високо качество.

 

Надявам се да ви послужи като някакъв ориентир.

 

За съжаление, както споменах в началото, цялата работа имаше щастлив край. И то е точно това... край. Така се случи, че тамън направих колата и стана време да се разделя с нея. Преди бай Васо да ме е набил през LAN кабела :) бързам да кажа, че така и не се навих да направя глупоста и да продам колата. Лично смятам, че веднъж набити едни пари в такава кола, която спокойно с подходящите грижи може още 20 години да изкара, то си заслужава да се запази. Затова я подарих в рамките на семейството, че поне да мога да я наглеждам, как остарява с времето :)

 

Каква е поуката от цялата ситуация...

 

- първо, заслужава ли си да се вкарат толкова пари в тази кола - ми ако не е при специални обстоятелства... не. И аз не знам защо стигнах толкова далеч. Но дет се вика, минеш ли веднъж точката на връщане, трябва да остискаш до края :) Както казах по-горе, не съжелявам. Научих важни (и скъпи :)) уроци. Като:

- човек трябва да е наясно какво търси в една кола. За мен беше много рано да знам отговора на този въпрос... и още е. Преди да взема CLK-то си нямах и на идея че ще се запаля по колите, до степен да си търся такава за track day, да си ремапвам every day-ката и да бленувам за момента, когато мога да си позволя 500 коня с които да ходя на работа :). За съжаление тази кола не търпи отношение като кола, която човек би карал 1-2 години и сменил с друга. Трябва си по-дълго обвързване :)

- избирайте по-дълго и внимателно - никога човек не трябва да се хвърля на първото нещо което хваща окото. Аз са съжаление го научих по трудния начин. Ама щото съм си тъп :) Дори толкова че го научих не след бенца, а със следващата ми кола. Една привидно сигурна работа, както в моя случай беше CLK-то, може да ви излезе доста солено (в моя случай удари 20 000лв). Няма нищо неудобно в това да разнищите една кола от тестове, сервизи и проучване, преди да я купите. Не трябва да се притеснявате от човека срещу вас и най-вече не трябва да вярвате на нито една дума, която излиза от устата му, дори и самия той да не знае, че не е вярно :). Колкото и евтина, колата може лесно да се окаже бездънна яма.

- не се привързвайте към колата си, ако не сте сериозни :) Това е трудно, знам. Аз още не съм постигнал това ZEN състояние и надали ще го постигна скоро, ама още съм млад и явно не ми пречи прекалено много да си пилея парите и времето за глупости... Имам момент, в който човек трябва да си каже стига :)

- лоялността към определен майстор не е най-доброто решение. Винаги търсете специалист в областа, а не някой който разбира от всичко, колкото и да е добър. От това много съм си патил. Самите майстори рядко са виновни... те просто искат да изкарат някой лев и ще поемат всяка работа, колкото и да не са подготвени за нея. Най-често това би ви струвало само малко повече нерви, но понякога е пагобно.

 

Може би има още, ама от толкова писане ги забравих :) ще ги добавям по-нататък :D

 

Сега сигурно много от вас отдавна са открили топлата вода и ми се чудят на акъла и що си хабя клавиатурата, но със сигурност не съм единствения момък, който поради липсата на малко опит и здрав разум се е метнал в дълбокото :) Малко личен опит на никого не е бил излишен.

 

 

И накрая... ако някой по някаква причина е взел че е прочел всичко и все още се чуди дали да си купи w208 CLK... Да! Заслужава си! Колата въпреки всичко е супер. С правилната подготовка и проучване може да намерите добър екземпляр. Личния ми съвет обаче е, ако искате истинско CLK усещане, то поне 320.

 

Надявам се някой да е намерил нещо полезничко от цялата тази несвързаност горе или поне таблицата долу да е от някаква полза :)

 

Със здраве, и обещавам веднага щом се върна в БГ да докарам колицата на някое събиране, да видите какво прави много любов и малко нерви :D

Прикачени файлове


  • 7
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#2 ivantov

ivantov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 147 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    CLK 200, 1999 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2015 - 10:36

Написаното е много полезно, таблицата също е добър ориентир.
Следя форума и съм прочел всички постове на колегата от както купи автомобила.
Действително комбинацията от кола на много километри, спортен стил на каране и газова води до чести посещения в сервиза и влагане на средства. Още повече, когато човек има отношение към колата.
Написаното само доказва всъщност колко е издръжлива 208-цата.
Моята равносметка след 3 години ежедневна експлоатация е на другата крайност. Освен обслужването и смесените дискове и накладки при закупуването, ми се е налагало само веднъж да влезе в сервиз за смяна на гарнитура на кратера. Сега ще я оставя да прегледат изпускателната система и съединителя. Разбира се не включвам добавените за собствен кеф оригинални ксенонови фарове, втори комплект джанти и парктроник.

Този пост е редактиран от ivantov: 28 февруари 2015 - 13:32

  • 1

#3 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7499 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 февруари 2015 - 12:29

Моята равносметка след 7 години е, че съм правил само 1 ремонт за гарнитури (картер, глава и капак клапани), които не бяха много зле, но все пак. Плюс имам една заварка на колектора, два шарнира и два пъти тампони на стабилизиращата щанга. Сменени горивопроводи.

Но тук има подробност, купих колата на 7 години и 60 хил. проверени км. Сега е на 14 г. и 160 хил. км, като съм втори собственик!
  • 1

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#4 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Публикувано 28 февруари 2015 - 15:07

Още едно доказатлество колко са корави Мерцедесите. Иначе цялото ти приключение е едно доказателство колко е важен мерака. Написаното определено е и добър справочник.

 

П.П. Отношението спрямо колата е странно. Имам влечения в една област която изисква екипировка и се усетих един път ,че и към тази екипиовка съм взел да имам отношение ,а обикновено не съм вещоман. Тва отношене към подобни вещи взе да ме кара чат пат да си развалям спокойствието и от тогава се промених и се осланям на приказката че вещите ни служат на нас не ние на тях от тогава всичко технически щом е изправно другото вече за мен са подробности.


Този пост е редактиран от Ванюша: 28 февруари 2015 - 15:07

  • 1

#5 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 4931 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 C180
    Mercedes Benz w245 B150
    Mercedes Benz w164 AMG
    All Sold
    Now W163 M113

Публикувано 28 февруари 2015 - 20:46

Гледайте цените ти на които пазаруваш се хващам за главата и се чудя ... защо никога не си ми писал ЛС :D


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче

#6 ivantov

ivantov

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 147 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    CLK 200, 1999 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2015 - 10:39

Ако може, нека колеги с CLK w208 - 320 и 430 да споделят опит по темата.
  • 0

#7 svetdts

svetdts

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дряново
  • Автомобил:
    Ауди80 1987г
    CLK 320 2001г
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2015 - 19:08

Ако може, нека колеги с CLK w208 - 320 и 430 да споделят опит по темата.

За година и половина  CLK w208 - 320 от както го имам освен началната профилактика-масла, антифриз и свещи, друго не съм сменял.Имам да сменя една лопаща кормилна рейка и предполагам се чува един лагер на задната главина, които си бяха в същото състояние когато я купих.Имах късмет с перфектен двигател.Сложих газов инжекцион Optima, който движи като бензин и ми дава среден разход около 13 на сто  газ.


  • 0

#8 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 01 март 2015 - 20:09

Като за начало, не си с рейка ;)


  • 1

Audi_A4_avatar.gif


#9 ///sasho

///sasho

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 742 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK W208 200 KOMPRESSOR 192 PS

Публикувано 01 март 2015 - 22:34

И Аз карам w208-та от две години, купих я от италианец - първи собственик на 140 000 км. за които мисля, че са реални, защото колата е буквално като нова. За 2 години смених едиственно едни задни накладки, дебитомер и консумативи.

Този пост е редактиран от ///sasho: 02 март 2015 - 12:36

  • 0

#10 svetdts

svetdts

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 106 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дряново
  • Автомобил:
    Ауди80 1987г
    CLK 320 2001г
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 март 2015 - 11:35

Като за начало, не си с рейка ;)

Извинявам се, кормилната щанга имах в предвид.


  • 0

#11 Kainy

Kainy

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 396 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK 200 Kompressor 1997
    Audi A6 3.0TDI 2005
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 март 2015 - 12:53

Надлежно трябва да припомня, въпреки че не набрегнах достатъчно на този факт, че мойта каляска се оказа да е била покарана доста. И въпреки всичко, ако погледнем реално на нещата, ситуацията не беше толкова страшна. Реално двигателя (въпреки всичките щети) си е работил нормално. Причината да го отворим беше, че почна да дими яко от ауспуха, ако седя на едно място и е позагряла колата. Оказа са че гарнитурата е спукана и е наливала масло в 4-ти цилиндър, но само когато почнах да я карам с 0х40 :). Да... гарнитурата се е сцепила, щото акъла дето е правил мотора преди това е изпилил главата до край и буталата след това са имали близки сексуални отношения с клапаните. Въпреки всичко това и въпреки, че не мъркаше като котенце... мотора си работеше. Източника на проблемите като цяло (с газта, с вървенето, с разхода и т.н.) е била проклетата инсталация на дебитомера :) Затова и според мен, всичко около дебитомера може да се смята за най-голямата болежка на тази кола. Сигурно няма да мога да изредя всички теми в които проблема е точно това :)

 

Истината е че мотора има шанс да се съживи и в това му състояние, и сигурно много хора биха го направили, но цената на "нов" мотор хич не се отдалечаваше много от ремонта му, така че беше разумния избор... Затова и тези коли са толкова добро решение... ако сега на аудито реша да му сменям мотора ще трябва да кихна 3-4к, без работата...

 

Евентуално ако има време, бай Васо може да сподели как изглежда, технически, CLK на толкова много километри, карано възможно най-далеч от стандартното "жена, пенсионер, само събота и неделя" :)


  • 0
"My armies are all slain. My castle lies in ruins. My enemies have taken everything from me, all my wealth and power. But they could not kill me. I still walk the earth, weak but alive. They have taken everything but the beating of my undead heart.
Now they will learn of fear, these mewing babies who thought they could destroy me. I shall regain my powers, and I shall come to them in the night. And my visits shall not be kind."

#12 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 07 март 2015 - 16:47

Гледайте цените ти на които пазаруваш се хващам за главата и се чудя ... защо никога не си ми писал ЛС :D

 

Какво точно имаш в предвид с твоя коментар, че скъпо или евтино е пазарувал колегата ?


  • 0

#13 miro0

miro0

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 647 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    Стартира с Мазда 121 75Hp '91,
    след това продължи с C220D 95Hp '96 classic
    и сега се вози на E230 150Hp '96 Avantgarde.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 март 2015 - 11:10

Поздрвления за ентусиазма, с който си направил всичко, дори и споделянето на темата. Относно бай Васо едва ли да има човек, който да не му е благодарен или на който да е отказал помощ. Евала на такива хора! Васе жив и здрав да си!
  • 1

The best or nothink.


#14 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5604 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2015 - 10:37

 да сподели как изглежда, технически, CLK на толкова много километри, карано възможно най-далеч от стандартното "жена, пенсионер, само събота и неделя" :)

 

От яд от бездействие, мотора си беше изгризал единият от клапаните. 

Гарнитурата се беше сцепила а подменените гумички на клапаните стояха като презерватив на мек 'уй. 

Прекаленият шлайф на главата беше клаустрофобирал буталата, като от зор си бяха блъскали челата в горна и незнайно колко мъртва точка.  :kill_myself

 

Ако се сетя нещо друго ще допълня. ;)


Този пост е редактиран от Вай Басо: 11 март 2015 - 10:39

  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#15 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 11 март 2015 - 11:22

Демек моторът е осран от предишните "факири" като гледам ;)

Щото и аз хейтя Микрата какъв боклук е и какви глупости са правили по двигателя, но като си поговорихме право куме в очи с човекът, който успя да я върне на пътя, излиза, че моторът далеч не е толкова зле направен, просто тук там има скъпи елементи, които не се продават афтърмаркет и затова съм се дразнил на мотора, не на нещата, които сме подменили.

 

И реално излиза, че нищо не им "умира" просто ей така... Напоследък се появиха параноични постове от колеги... Яко параноята как действа :)

М/у другото се чух със собственика на черното ми CLK и си било супер, никакви грижи. :) Много ме зарадва, кеф ми е да знам,ч е се грижат добре за нещата, в които съм наливал толкова много енергия и нерви.


  • 1

Audi_A4_avatar.gif





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни