Здравейте колеги, имам проблем с включването на всички скорости. Съединителя не отделя достатъчно. Смених долна и горна помпа на съединителя, обезвъздуших и няма промяна. Интересува ме някой имал ли е проблем с износени лагери на първичната ос и възможно ли е от тях да е проблема, защото се чува леко стържене. Питам, защото си мисля, дали ако са износени лагерите може ли от луфта на първичната ос феродовия диск заедно с оста да се отхвърлят от съосие и от там диска да опира в маковика и да се овлича. Симптомите са, че не влиза 1ва при запален мотор, 2ра влиза много трудно, при трета има подобрение, а 4та е почти без проблем. Като включа първа и при натиснат съединител запаля мотора, колата тръгва леко напред. Възможно ли е да е изморена диафрагмата на притискатела и да не може да освободи нацяло? Аксиалния лагер е сменен преди около 20 000км.
Проблем със скорости - съединител
Started by vladimir_, 25 Feb 2015 - 16:06:04
6 replies to this topic
#1
Posted 25 February 2015 - 16:06
#2
Posted 25 February 2015 - 16:35
Здравей колега!За да не може да отдели съединителя(тръгва колата)мисля,че вината няма да е в притискателя.Много често проблем прави маркуча който свързва двете помпи.При ненавременна смяна на спирачна течност се разяжда от вътре.Може да го пробвате като го развъртите от към долната помпа и пръскате в буркан.Така ще видите налагането и дали е бистра течността.От разлагането на маркуча един път се намалява сечението му и втори път пуска мизерии към работната помпа.
#3
Posted 25 February 2015 - 17:43
Здравей, и аз минах по пътя с помпата.
На кратко колата е W201 2.0D на 350 000 реални.
Съединителя е към края но от известно време почнаха симптомите който ти си описал 1 към 1.
Смених горната помпа но без промяна и реших направо нов съединител.
Когато разглобиха се оказа че съединителя си е на края по принцип освен това е счупена основата на вилката.
Това представлява един болт....
На диаграмата е позиция номер 8
Часта е само оригинална и никъде я нямат налична, само на поръчка една седмица.
Номер по бенц е 1239910715 цената е цели 10,80 лева
Така че колега провери първо това.
Поздрави и успех с ремонта : )
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance
Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!
#4
Posted 25 February 2015 - 22:28
Иключително много съм ви благодарен, бях решил да поръчвам съединител иначе. Това ще ми спести много. Благодаря още веднъж.
#5
Posted 26 February 2015 - 00:00
Иключително много съм ви благодарен, бях решил да поръчвам съединител иначе. Това ще ми спести много. Благодаря още веднъж.
При всички положения щом кутията ще се сваля е добре да се погледне и състоянието на съединителя и ако е необходимо да си го смениш, колега.
Да не се налага повторение на упражнението със сваляне на кутията.
Преценката ще е на място.
Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт
Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!
Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...
#6
Posted 26 February 2015 - 09:54
Идеята ми беше да се огледа тоя маркуч,защото е много по-лесно.А пък ако ще се сваля кутията,то е ясно че ще се гледа всичко.
#7
Posted 14 April 2015 - 19:36
Здравейте колеги
Проблема е отстранен но се оказа много по сложно от колкото очаквах беше счупен саединителя по скоро няколко от ламелните пружини на дияфрагмата на притискателя а на феродовия диск му бяха заминали демферните пружини и като цяло нов саединител и е ок
А смених и кутията с 5 степенна че като видях луфта в първичната ос и ми стана лошо абе натоварих си са ама кво да правим
Благодаря на всички за съдеиствието
Проблема е отстранен но се оказа много по сложно от колкото очаквах беше счупен саединителя по скоро няколко от ламелните пружини на дияфрагмата на притискателя а на феродовия диск му бяха заминали демферните пружини и като цяло нов саединител и е ок
А смених и кутията с 5 степенна че като видях луфта в първичната ос и ми стана лошо абе натоварих си са ама кво да правим
Благодаря на всички за съдеиствието
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users