Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проблем със скорости - съединител


  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Posted 25 February 2015 - 16:06

Здравейте колеги, имам проблем с включването на всички скорости. Съединителя не отделя достатъчно. Смених долна и горна помпа на съединителя, обезвъздуших и няма промяна. Интересува ме някой имал ли е проблем с износени лагери на първичната ос и възможно ли е от тях да е проблема, защото се чува леко стържене. Питам, защото си мисля, дали ако са износени лагерите може ли от луфта на първичната ос феродовия диск заедно с оста да се отхвърлят от съосие и от там диска да опира в маковика и да се овлича. Симптомите са, че не влиза 1ва при запален мотор, 2ра влиза много трудно, при трета има подобрение, а 4та е почти без проблем. Като включа първа и при натиснат съединител запаля мотора, колата тръгва леко напред. Възможно ли е да е изморена диафрагмата на притискатела и да не може да освободи нацяло? Аксиалния лагер е сменен преди около 20 000км.


  • 0

#2 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 25 February 2015 - 16:35

Здравей колега!За да не може да отдели съединителя(тръгва колата)мисля,че вината няма да е в притискателя.Много често проблем прави маркуча който свързва двете помпи.При ненавременна смяна на спирачна течност се разяжда от вътре.Може да го пробвате като го развъртите от към долната помпа и пръскате в буркан.Така ще видите налагането и дали е бистра течността.От разлагането на маркуча един път се намалява сечението му и втори път пуска мизерии към работната помпа.
  • 1

#3 staniola

staniola

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,736 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 190D '93 продаден :(
    W140 400SE '92 продаден :(
    S210 E280 4matic '00
Garage View Garage

Posted 25 February 2015 - 17:43

Здравей, и аз минах по пътя с помпата.

На кратко колата е W201 2.0D на 350 000 реални.

Съединителя е към края но от известно време почнаха симптомите който ти си описал 1 към 1.

Смених горната помпа но без промяна и реших направо нов съединител.

Когато разглобиха се оказа че съединителя си е на края по принцип освен това е счупена основата на вилката.

Това представлява един болт....

56170.jpg

 

На диаграмата е позиция номер 8

 

B26517000001.961118.jpg

Часта е само оригинална и никъде я нямат налична, само на поръчка една седмица.

Номер по бенц е  1239910715 цената е цели 10,80 лева

Така че колега провери първо това.

Поздрави и успех с ремонта : )


  • 3
Mercedes 400 SE (W140) 286 hp - Specs & Performance


Когато първата кола е здрав Бенц, марката остава до живот!


#4 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Posted 25 February 2015 - 22:28

Иключително много съм ви благодарен, бях решил да поръчвам съединител иначе. Това ще ми спести много. Благодаря още веднъж.


  • 0

#5 sv_trener

sv_trener

    Стъпващ тежко

  • Потребители на форума
  • 477 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    C 220 D 1994г. ГНП Bosch

Posted 26 February 2015 - 00:00

Иключително много съм ви благодарен, бях решил да поръчвам съединител иначе. Това ще ми спести много. Благодаря още веднъж.

При всички положения щом кутията ще се сваля е добре да се погледне и състоянието на съединителя и ако е необходимо да си го смениш, колега.

Да не се налага повторение на упражнението със сваляне на кутията.

Преценката ще е на място.


  • 0

Шофьорски стаж от 23.07.1987г.Категория B, C, D, E, Т-тб ,Т-кт

 

Шофирай разумно - стигни жив! Пази останалите на пътя!

 

Понякога ми идват такива идеи, че бръмбарите в главата ми стават на крака и ръкопляскат...

 


#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 26 February 2015 - 09:54

Идеята ми беше да се огледа тоя маркуч,защото е много по-лесно.А пък ако ще се сваля кутията,то е ясно че ще се гледа всичко.
  • 0

#7 vladimir_

vladimir_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 62 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Мадан
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 200 W124 M102 1987

Posted 14 April 2015 - 19:36

Здравейте колеги

Проблема е отстранен но се оказа много по сложно от колкото очаквах беше счупен саединителя по скоро няколко от ламелните пружини на дияфрагмата на притискателя а на феродовия диск му бяха заминали демферните пружини и като цяло нов саединител и е ок

А смених и кутията с 5 степенна че като видях луфта в първичната ос и ми стана лошо абе натоварих си са ама кво да правим

Благодаря на всички за съдеиствието
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users