Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

електрическа печка W210 220cdi


  • Please log in to reply
8 мнения по тази тема

#1 dgluharov

dgluharov

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 220cdi

Публикувано 25 февруари 2015 - 10:01

Здравейте колеги! Отскоро карам горепосоченият Мерцедес и се оказа, че има електрически нагревател на охладителната система, чиято електроника не работи в следствие на което колата загрява доста бавно. Въпросът ми е дали знаете някой, който се занимава с ремонт на такива печки в района на София?
  • 0

#2 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 03 април 2015 - 17:53

Здравейте.

Бихте ли споделили как констатирахте дефекта? Ако е на диагностика какъв е кодът, защото и мен ме вълнува.

По чуждите форуми пише, че редовно сдава багажа, но не било драма. Иначе:

Не е точно печка /AUX WATER HEATER/. Копчето се намира в пепелника. Когато светодиода е червен подгрева е изключен.

Работи при температури под 8 градуса.

Системата има два компонента : "херметическо" казанче и под него нагревателната част. Най-лесно се познавало като се държат маркучите на системката за подгрев при работещ двигател, защото изсмуква акумулатора. Всичко това по инфо от чуждите сайтове.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#3 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1713 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Публикувано 03 април 2015 - 18:42

И мен ме интересува темата. Запис.


  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 април 2015 - 10:33

Най-лесно се познавало като се държат маркучите на системката за подгрев при работещ двигател, защото изсмуква акумулатора. Всичко това по инфо от чуждите сайтове.
Поздрави, Райчо.
Би ли обяснил по-подробно,че немога да схвана.Благодаря!
  • 0

#5 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 04 април 2015 - 11:28

Здравейте.

Ще го напиша с повече пунктуационни знаци:

 

Най-лесно се познавало като се държат с ръка маркучите на системката за подгрев. При работещ двигател, защото изсмуква акумулатора.

 

Преразказвам в трето лице, защото си го превеждах от английски форуми. Сутринта пробвах на студа, но не разбрах нищо. Не усещам никаква разлика в температурата на маркуча излизащ от това устройство /след това влиза в някаква циркулационна помпа и след това в дуо вентилите. Или влиза?/. Нито при вкл. или изкл. копче. Може и да е повредно устройството. Мисля да го разглобя и да меря вериги. Също по форумите пишеше, че при старите модели не работи при светещ диод, което било объркващо. При новите било обратното. Кои са нови и кои стари / фейслифт, В211?/ - не знам.

Ще си поиграя и ще споделя.

Поздрави, Райчо.


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#6 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 04 април 2015 - 14:15

Здравейте.

Ето развитието със снимки:

1. Демонтираме вакуумното казанче - 2 винта, торкс Т30 и махаме една малка буксичка на зъбче.

Прикачен файл  kazanche.jpg   146,91K   10 Брой сваляния

2. Под него е самото у/во за загряване на антифриза, с метално капаче на 2 болта торкс Е10. Махаме го.

Прикачен файл  kapak_kutia.jpg   98,18K   12 Брой сваляния

Прикачен файл  kutia_1.jpg   89,88K   12 Брой сваляния

3. Демонтираме капачето което покрива силовия кабел. Естествено щипките се чупят.

ВНИМАНИЕ: на кабелната клема има постоянно 12 В.

4. Развиваме гайката на кабелите. Аз изолирах клемите, за да не откачвам захранването.

5. Развиваме 2 болта торкс Е10 и с помощта на отвертка отделяме нагревателя от металното легенче с антифриз :

Прикачен файл  legenche.jpg   156,9K   10 Брой сваляния

6. Измерих съпротивлението на пиновете на капака на нагревателя с дълги пробници и 45 КОм не ми хареса.

Прикачен файл  pinove.jpg   95,1K   10 Брой сваляния

7. Следва импровизацията. Всеки сам си решава как да махне пластмасовия капак на ел. частта от металната основа.

Металната основа има общо 6 зъба с които държи пластмасата.

8. След като ги разединим вниматено откачаме клемите на пиновете. Клемите са с контра зъбчета :

Прикачен файл  pinove_inside.jpg   84,98K   7 Брой сваляния

9. Отдолу видях това:

Прикачен файл  lelemale.jpg   264,15K   7 Брой сваляния

Прикачен файл  opaaa.jpg   201,02K   7 Брой сваляния

Прикачен файл  uzas.jpg   211,3K   7 Брой сваляния

Прикачен файл  totalka.jpg   148,91K   7 Брой сваляния

 

10. След като установим, че нищо не може да се поправи, Сглобяваме по обратния ред и продължаваме все едно нищо

не се е случило, докато си намерим работещ подгревател.

 

В тази връзка дали някой знае колко трябва да е съпротивлението на работещ нагревател?

 

Поздрави, Райчо.

 

ПП: малко обърках болтове, винтове и торксове :)


Този пост е редактиран от Ray4o: 04 април 2015 - 15:58

  • 2

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#7 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 04 април 2015 - 14:38

Аз имам работещ нагревател.Като се включи оборотите падат за момент като при вкл.климатик.Усеща се как парното започва да загрява по-бързо.
Това което все още не разбирам е каква е връзката между хващането на маркучите и изсмукването на акумулатора?
:-) :-) :-)
Ей сега докато го пишех се светнах,че искаш да кажеш,че се пробва на запален двигател защото иначе ще падне акумулатора:-) :-) :-)
  • 0

#8 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 04 април 2015 - 14:48

Здравейте.

Нагревателят има 4 елемента с по 1,8 Ом спрямо маса. Т.е. ел. печка.

По-късно ще кача снимки от разглобено да края у/во. Сега съм в творческа почивка :) . Ще го сглобя без карантиите, за да не стане по-зле.

Поздрави, Райчо.


Този пост е редактиран от Ray4o: 04 април 2015 - 14:57

  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "


#9 Ray4o

Ray4o

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 70 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200 94г.

Публикувано 04 април 2015 - 15:52

Ето и заключителната част :

Разглобих цялото у/во:

Прикачен файл  IMG_20150404_152906.jpg   146,18K   11 Брой сваляния

Прикачен файл  IMG_20150404_153513.jpg   121,99K   9 Брой сваляния

Прикачен файл  IMG_20150404_153615.jpg   227,82K   12 Брой сваляния

 

Нагревателите са заляти с някакъв силикон и са необлужваеми. Съпротивление на всеки около 1,8 Ом спрямо маса.

 

Махнах някои елементи и кабели и го сглобих.

Прикачен файл  IMG_20150404_155706.jpg   145,7K   11 Брой сваляния

И накрая последва монтаж на колата по обратния ред.

Като заключение:

Ако подгревателя не работи - ремонта му е безсмилен и даже невъзможен.

 

Поздрави, Райчо.

 


  • 0

"... Уникалната клапа на Уошматик не признава гравитацията!... "





1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни