Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w203 c200 cdi проблем или?


  • Please log in to reply
19 мнения по тази тема

#1 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 12 февруари 2015 - 20:34

Здравейте колеги.
Имам ц200 цди 2005г.
Вчера пътувах и по едно време колата изгуби мощност, свалих една предарка понеже беше байр, но нямаше ефект. Форсирах я в движение и видян, че се форсира до около 3000 оборота, спрях изгасих я и изчаках 10-тина минути. След като запалих нямаше проблем форсираше си се до червеното и си вървеше перфектно. Не е изписвала нищо на таблото. След като се оправи съм изминал 250 км без проблеми.
Каква може да е причината за това забиване?
Трябва ли да се притиснявам за нещо или да си карам смело?
  • 0

#2 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 12 февруари 2015 - 21:58

Карай смело, може да е случайна грешка . 

Ако има нещо по сериозно тя ще си каже веднага .


  • 0

#3 CarlBenz

CarlBenz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 393 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 12 февруари 2015 - 22:07

Случайни грешки с авариен режим няма ☺ закарай е в сервиз за диагностика, за да си сигурен в автомобила си.
  • 1

The Best or Nothing


#4 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 13 февруари 2015 - 07:32

След пътунането говорих с човека който по принцип ми я диагностицира (мой близък) и ми каза, че щом нямам проблем в момента да карам. Но писах за да знам евентуална причина, от някой патил за да съм подготвен псифически. Иначе разхода на гориво си беше перфектен, а разход на масла и т.н колата няма.
  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 февруари 2015 - 09:46

Психически,може да смениш близкия си диагностик с някой който разбира и има нужната апаратура.Забиването може да се дължи на клапан на турбото.Проблема вече е регистриран,просто трябва да се прочете.
  • 0

#6 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 13 февруари 2015 - 14:08

Каква е вероятността нещо да е било клеясало от стоене в гаража (не я карам зимата)? Как така този клапан ще се оправя от савосебе си?
  • 0

#7 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1547 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Публикувано 13 февруари 2015 - 14:21

Аз съм имал такова чудо като случайни грешки . 

 

При W210 автоматик както си карах с 100-тина км/ч и колата спря да реагира 

при подаване на газ . Спрях изгасих двигателя, запалих и тръгнах, проблеми 

не ми направи повече никакви . След 3 дни и около 800 км се прибрах в София и 

веднага на диагностика че бях като болен и не знаех къде и с колко ще ме осурвака колата . 

Имаше някаква грешка записана, нещо не много логично, не помня точно какво .

Майстора каза карай спокойно, карах я още две години .  

 

При W220 парктроника ми опищя главата един ден . Както си карам с 30-50 км/ч и се включва . 

Тичам на диагностика и се чудя коя торба с пари да взема с мен . Нищо съществено не показа 

Star Diagnоsis-а, не си спомням точно какво беше, тогава майстора каза случайна грешка .

Карам я вече 3 години, това с нелогичното пищене в движение с над 5 км/ч не се е случвало пак . 

 

Понякога стават и чудеса .


  • 0

#8 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 февруари 2015 - 14:53

Каква е вероятността нещо да е било клеясало от стоене в гаража (не я карам зимата)? Как така този клапан ще се оправя от савосебе си?

Значи невъзможни неща няма.Коментирам общия случай.Клапана не се оправя от самосебе си,а просто когато рестартираш компютъра чрез ключа показва че в момента няма проблем и колата си тръгва до следващия път когато се постави в предните обстоятелства.Пример:
-клапана е останал отворен и при подаване на газ компютъра регистрира,че турбината започва да пренадува.За да предотврати повреда изключва турбото и колата"умира".След рестартиране няма пренадуване в момента и колата си тръгва.Чувал съм че се запушват от омаслявания и че ги киснели в обезмаслител и после ги продухват,но не съм пробвал и не зная дали върши работа.Може да клеяса и този който е на самата турбина,затова имах предвид,че за сигурност е добре да се прочете грешката и съответно да се проверят компонентите без да е обезателно да се сменят.
  • 0

#9 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 13 февруари 2015 - 15:55

Отидох прочетоха я и ми каза, че е отчело грешка в ЕГР-ра. Каза да го сваля и почистя.
Видях, че има две болчета и една букса.
Имали нещо друго по специфично при квалянето му.
  • 0

#10 dimhab

dimhab

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 41 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w203 2001г. C220CDI - Sold
    w124 1994г. Е200С

Публикувано 13 февруари 2015 - 16:09

Отидох прочетоха я и ми каза, че е отчело грешка в ЕГР-ра. Каза да го сваля и почистя.
Видях, че има две болчета и една букса.
Имали нещо друго по специфично при квалянето му.

 

В EGR-а също влиза вакуум за управление - провери маркуча да не напукан или не добре монтиран.

Иначе няма нищо специфично при свалянето на клапана, само внимавай пружината, която държи металната тръба, да не падне.... че трудно се вади после ( това последното от личен опит го казвам)


  • 0

#11 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 13 февруари 2015 - 16:19

Налага ми се едно пътуване утре и др ден и ще видя дали ще имам проблем. Ако има нещо в понеделник ще го ровя.
  • 0

#12 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 февруари 2015 - 16:24

Изчисти го задължително. Хубаво да се чисти профилактично на година две. Ако заседне колата ще влезе в авариен режим и няма да се оправи дори и след рестарт.
  • 0

#13 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 13 февруари 2015 - 17:04

В понеделник ще е чистенето. Свалял съм на една тойота беше електпомагнит и се хващаше в една вилка и нагара беше по нея.
Тук видях тези два болта и буксата. Развих ги махнах буксата и пробнах да го вадя, но не мърда.
Има ли нещо което пропускам или невиждам?
  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 13 февруари 2015 - 20:07

В понеделник ще е чистенето. Свалял съм на една тойота беше електпомагнит и се хващаше в една вилка и нагара беше по нея.
Тук видях тези два болта и буксата. Развих ги махнах буксата и пробнах да го вадя, но не мърда.
Има ли нещо което пропускам или невиждам?

Можеш ли да заснемеш това което вадиш?Няма ли скоба която трябва да се издърпа?

Този пост е редактиран от daimler1: 13 февруари 2015 - 20:10

  • 0

#15 petkan

petkan

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 63 Мнения:

Публикувано 13 февруари 2015 - 20:59

Снимката е от нета, но това което съм оградил е това което ми казаха да сваля и почистя:

19081_e_A.jpg


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни