Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

2.5тди проблем!!!!!Вакумите ли или....


  • Please log in to reply
14 replies to this topic

#1 Vuc

Vuc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    Мерцедес C-Klass 1998 2.5 TD

    АMG-Студио Отбора !!!!

Posted 03 February 2015 - 18:35

Здравейте колеги днес си свалях фаровете за да ги отворя и почистя и боядисам блендичката в черно :)http://vuctec.snimka...836938.34807206 :)

До тук всичко е ОК!!!

 

Но проблем имаше колата ми се струваше че не е както трябва и не върви но днес след правенето на фаровете счупих един тройник на вакумите на фаровете и си викам от там ще да е ама НЕ затапих ги и същата работа!!! Като подам газ не надървя маркучите мн добре според мен,и не е като преди след чипа да върви гладко от 1000об сега на 2000об като подам газ и има чудене 3сек и тогава тръгва да върви !!! Но не знам вече кажете какво да правя дали на диагностика ще покаже?


  • 0

#2 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 208 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Posted 03 February 2015 - 20:54

Една добра диагностика никога не е излишна. Също така провери маркучите на вакума и замери вакума дали има достатъчно и за колко време го постига. Провери EGR клапана да не е отворен или да му се е скъсала мембраната и да ти губи вакум.


  • 0

#3 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
Garage View Garage

Posted 04 February 2015 - 23:05

Според мене някъде някое вакуумче ти прави мизерии. Обаче къде и кое ... божа работа. 


  • 0

#4 Vuc

Vuc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    Мерцедес C-Klass 1998 2.5 TD

    АMG-Студио Отбора !!!!

Posted 08 February 2015 - 17:39

Здравейте във сервиза не им се занимаваше и набързо ме отхвърлиха защото нещо май не им се играеше с моята кола след като ми взеха 300лв за смяна на Люлката на амортесьорчето на двигателя и две ролки и още какво беше сега колата е много тиха но пак е спряла!!! Надува турбината обаче не е както преди!!! Но сега проблема е голям ходих до Копривчица и по завоите и по големите нанагорнища по Клисура на 3та и  едва едва вдига 3000об направо "ужис" И се чува съскане като подавам газ и като отпускам от копчето за регулиране на фаровете!!! Моля кажете какво да правя защото и майсторите не им се занимава не че искам да спестя пари просто искам колата ми да е ОК!!!! Или кажете в Стара Загора някой майстор който да отстрани проблема :)

 

 

Благодаря предварително !!!


  • 0

#5 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 08 February 2015 - 18:51

Явно сам ще трябва да се справяш.Ослушвай се от къде съска,извикай и някой приятел да слуша и това е.Проблема е или в сцепен маркуч или в изкаран такъв.
  • 0

#6 Vuc

Vuc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    Мерцедес C-Klass 1998 2.5 TD

    АMG-Студио Отбора !!!!

Posted 08 February 2015 - 21:11

Да колега ама както споменах съскане се чува от копчето за регулиране на фаровете!!! Не знам дали от там може да изпуска вакум толкова че чак да не ми върви колата иначе всичко друго си е ОК!!! Искам само да кажа че в сервиза ми сложиха плътна гарнитура на ЕГР-а но маркучите към него не са затапени не знам дали трябва да е така!!!Моля помагайте че само утре почивам и мисля да пробвам всичко :)


  • 0

#7 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
Garage View Garage

Posted 08 February 2015 - 21:22

Да колега ама както споменах съскане се чува от копчето за регулиране на фаровете!!! Не знам дали от там може да изпуска вакум толкова че чак да не ми върви колата иначе всичко друго си е ОК!!! Искам само да кажа че в сервиза ми сложиха плътна гарнитура на ЕГР-а но маркучите към него не са затапени не знам дали трябва да е така!!!Моля помагайте че само утре почивам и мисля да пробвам всичко :)

Моя ЕГР е затапен със съчма, но аз допълнително прекъснах връзката към него(маркучето седи за украса  :D). Горе до дуовинтилите дето са има някакво вакуум резервоарче ли е какво е (може и да бъркам ама мисля, че така се води), та двата шлауха дето влизат в тая пластмасова щуротия съм ги свързал заедно. Щом чуваш съскане при копчето вземи го изолирай само да пробваш дали ще се оправи. На смукателния колектор има едно маркуче, то влиза ли къде трябва? (смисъл да не е прекъснато) На мен един път в движение ми се извади и колата буквално умря... :D Огледай обстойно всякакви вакуум маркучета, шлаухи и т.н.


  • 0

#8 Vuc

Vuc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    Мерцедес C-Klass 1998 2.5 TD

    АMG-Студио Отбора !!!!

Posted 08 February 2015 - 21:26

Добре колега ще огледам всичко ОК!!! Ама възможно ли е колата да Спре толкова много от този вакум към фаровете?


  • 0

#9 puFi_mIx

puFi_mIx

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 303 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz
    w202 250td sold..
    w211 280cdi sold - в мобилето го има ама не ви трябва...
    Mazda 6 GH 2.0 diesel.
Garage View Garage

Posted 08 February 2015 - 21:35

Добре колега ще огледам всичко ОК!!! Ама възможно ли е колата да Спре толкова много от този вакум към фаровете?

Тва е Бенц, няма да се учудя и да е възможно. Проба грешка. А дали си затапил като хората това дето си строшил? И при мен съм чувал копчето да съска ама тя моята кошница, ту върви - ту не върви та не ми прави впечатление. 
edit: http://forums.mbclub...ic/36046-турбо/в тази тема е въпросното изолиране на ЕГР-а. (последния пост)


Edited by puFi_mIx, 08 February 2015 - 21:37 .

  • 0

#10 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 09 February 2015 - 10:54

 съскане се чува от копчето за регулиране на фаровете!!!

 

Разглоби, извади врътката, запали, установи и си ти! ....може да е в самата врътка, може да е гумичка от сглобката.

 

....и да, от вакум на фар, може да се бъгяса.


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#11 Вай Басо

Вай Басо

    Бамбашка!

  • Потребители на форума
  • 5,604 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 220E/E220 тотално рециклиран 2011г

    http://forums.mbclub.bg/topic/31677-/
Garage View Garage

Posted 09 February 2015 - 10:58

сега на 2000об като подам газ и има чудене 3сек и тогава тръгва да върви !!! Но не знам вече кажете какво да правя дали на диагностика ще покаже?

 

 

Това след нарушените вакуми и появата на съскането ли започна да се случва?


  • 0


Вари го,печи го,бенца си е Бенц!

 

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
 


#12 Vuc

Vuc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    Мерцедес C-Klass 1998 2.5 TD

    АMG-Студио Отбора !!!!

Posted 09 February 2015 - 11:32

Да най-вече след съскането като започна но и преди това ми се струваше че не е добре :) Днес свалих врътката и затапих двата вакума към нея сега колата на 2ра на по гладък асвалт и премига триъгълника!!! Но мисля пак не е като преди да се усеща въртящият момент дали защото съм свикнал но след като я взех от майстора за чипа колата вървеше зверски или аз така си въобразявам не знам!!! Мисля че има нещо което не е наред просто беше по пъргава преди турбината а сега пак ми се струва че има голяма турбо-дупка :) Днес също свалях маркучите около турбото позабърсах ги и барнах перките на турбото , имаха ход на пред назад незнам дали е нормално околон 2мм ?


  • 0

#13 ivanhow

ivanhow

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 865 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W203 220CDI 143hp ex
    Mercedes W211 E500 306 hp

Posted 09 February 2015 - 16:30

Колега, погледни си вакумите, където си свалял фаровете. Според мен ти изпуска от там. Виж дали си ги щракнал парвилно за фара. А това с зверското вървене, според мен ти се струва. В началото си усетил голямата разлика, но с времето си свикнал и за това сега не намираш разлика. 


  • 0

#14 Vuc

Vuc

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 49 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Автомобил:
    Мерцедес C-Klass 1998 2.5 TD

    АMG-Студио Отбора !!!!

Posted 11 February 2015 - 08:46

Здравейте както казах колата се пооправи ми се струва!!Само въпроса ми е като съм запушил фаровете откъм врътката двата вакума,трябва ли и отпред кум фаровете да запуша и троиниците?


  • 0

#15 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 11 February 2015 - 16:15

Здравейте както казах колата се пооправи ми се струва!!Само въпроса ми е като съм запушил фаровете откъм врътката двата вакума,трябва ли и отпред кум фаровете да запуша и троиниците?


Да,може да издиша и от там.
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users