Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 1 votes

Какво направих днес по Бенца ?


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 nasko00

nasko00

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    mercedes e200 avangarde 136hp w210 1997g
Garage View Garage

Posted 03 February 2015 - 18:16

Здравейте , в много други форуми има такива теми и аз реших да създам една за нашия отдел  :) .

п.с надявам се да няма друга такава тема аз поне не намерих.


  • 0
10891824_1516703278613200_4926947876542305966_n.jpg Размер: 25,1K, Сваляния: 1910891824_1516703278613200_4926947876542305966_n.jpg

 

 


#2 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 04 February 2015 - 07:07

Аз преди повече от 2 години се опитах да прокарам идеята, но никой не прояви интерес... има тема на 1ва страница във форума за снимков материал


  • 0
Follow your own star...

#3 a_atanasov

a_atanasov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,713 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:114445

Posted 04 February 2015 - 08:59

Понеже ми се струваше тъмно в багажника, на мястото на плафона вързах почти метър диодна лента. Сега е като на "операционна маса".

А иначе ми предстои да правя обслужване на стартера, бендикса май ми прави номера.


  • 0

#4 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 04 February 2015 - 10:22

Ама без снимки, все едно нищо не е правено :)

Може да качвате снимките на postimage.org например и да им мятате линка тук.... или може да се качват направо тук.

А и силно се надявам по този начин да се възродят малко DIY-темите.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#5 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 04 February 2015 - 12:13

А най-добре е да се слагат колите в гаража, там да се добавят модификации и съответно снимки на модификациите...

И после в темата с линк към гаража, а?

 

Примерно, не е от днес, но последно си сложих нов Blue tooth car kit...

http://forums.mbclub...=mods&mod_id=52


  • 1

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#6 nasko00

nasko00

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    mercedes e200 avangarde 136hp w210 1997g
Garage View Garage

Posted 04 February 2015 - 22:54

 аз мисля да боядисам спирачните апарати в червено някой правил ли го е и ако го е правил да сподели как изглежда

:)  :)


  • 1
10891824_1516703278613200_4926947876542305966_n.jpg Размер: 25,1K, Сваляния: 1910891824_1516703278613200_4926947876542305966_n.jpg

 

 


#7 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 04 February 2015 - 23:52

Зависи къв цвят ти е колата зависи ква ти е джантата зависи какво иксаш да излъчва зависи как ще се изпипа. Имаи едно на ум тва не е гоуфажииска машина ,тва е Мерцедес ,а Мерцедеса е гениален по своему. Та на кратко тия коли много трудно се пипат ,ясно е млад си мерак ти е и ние сме мераклии ма най-вероятно сме чупили малко повече и покраи чупенето малко и акъл сме отбрали. Преди да правиш нещо мисли и умната. Пусни некоя картинка на количката да е видим.


  • 0

#8 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 05 February 2015 - 00:19

По темата с боядисването на апаратите е писано много във форума - потърси, писали сме и аз и kdl и Рошен и други.
Моите апарати са боядисвани, но не червени, а сребристи, оригинално бяха черни.
Това, което мога да ти кажа на прима виста е, че ако разчиташ, че ще купиш спрей от магазина, ще ги напръскаш и ще станат като на Ферари - си го избий от главата! На първо място апаратите на Мерцедеса не са лъскави, а повърхността на метала е матова, дори грапава. Това нещо оцветено в червено не стои никак добре! Ама наистина НИКАК! Освен това, за да стане хубаво - добре е да се боядиса свален и разглобен апарат, а не докато е върху колата. В никакъв случай не твърдя, че не е възможно, просто коментирам.
 
Ето как изглеждаха моите след боядисването:
image_url-7382-1340563922.jpg
 
Имай предвид, че моите бяха разглобени, боядисани, след което купих ремонтни комплекти и бяха сменени всички гумички на цилиндърчетата. По същото време смених и спирачните дискове с вентилирани, перфорирани, рязани (тези от снимката горе), както и смених спирачните маркучи с метални със силиконова изолация... и още 100 други неща. И честно казано, доволен съм от резултата, но е много далеч от особено впечатляващ външен вид!
 
По темата за самата боя. В България предимно се продават спрейове. Основните изисквания към тази боя са две - да издържа на температура, защото апаратите се нагряват и да е маслоустойчива, защото са на открито и се цапат. Преди боядисването е добре да се минат с телена четка и много меглио и да са одбре обезмаслени.
 
Освен спрейовете, които се предлагат у нас, по света има още две решения. Първото е капаци за апаратите от всевъзможни полимерни и композитни материали. Предимството им е, че имат вид на изглед - повечето копират дизайна на спортни спирачни апарати от известни марки. Проблемът им е, че се лепят, най-често с термо и масло устойчив силикон, върху оригиналните апарати, като никой не може да ти каже как това се отразява на термодинамичните характеристики на спирачния апарат. Все пак, когато немецът го е проектирал не е очаквал, че един ден ще залепиш пластмаса върху него, която да ограничи потока на въздух! Производителите на такива "капачки" твърдят, че няма проблем, ама аз си имам мои лични резерви по темата.

Ето как изглеждат тези капачки:
Attached File  brembo_calipers_covers.png   483.65K   19 downloads
Ориентировъчна цена около $10 в ebay.
 
Другата гъзарска хватка са двукомпонентни бои на основата на епоксидни смоли, които са доста гъсти, нанасят се върху апарата и заради специфичния им вискозитет се разливат като стъкло, благодарение на което апаратите придобиват доста по "лъскав" вид - не като боядисването със спрей! Някои от тях са двукомпонентни - смесват се две съставки и има прозорец от време да се нанесе на апаратите. Други се активират с печене - нанасят се с четка, апаратът се слага в камера и се пече при определена температура, докато повърхността се глазира. Проблемите с тези бои са няколко - напърво място, по-скъпо от тази боя е само да си купиш истински спортни (червени) маркови апарати. Освен това в БЪлгария я няма никъде (или поне преди няколко години като я търсихме не я намерихме никъде. В Интернет се предлага, но поради специфики на химията отказват да я пращат по поща до България или пък транспортът е прекалено скъп. За този вариант се твърди (въпреки че отново може да има резерви), че не нарушава термодинамичните характеристики на апаратите по редица причини, най-вече много по-добър контакт между метала и новата повърхност (няма въздушни джобове), добри термопроводими качества на материала, не се променя формата и повърхността на апарата и т.н.

Ако търсиш такава боя - търси G2 Caliper Paint в ebay, ориентировъчна цена около $30 - $50 за комплект за 2 или 4 апарата. Има и други производители, разбира се.
 
Е сега за теб остава крайното решение :)

Но мен ако питаш, от личен опит - едни качествени performance спирачни дискове доопълват както визията така и качестово на спирачната система! Докато червеният цвят на апаратите допълва само и единствено визията и нищо друго!
  • 2

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#9 nasko00

nasko00

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:plovdiv
  • Автомобил:
    mercedes e200 avangarde 136hp w210 1997g
Garage View Garage

Posted 05 February 2015 - 17:31

 ето ги джантите

Attached File  2014-12-23 15.50.58.jpg   217.52K   23 downloads

ето я и колата

Attached File  2014-11-25 14.39.10.jpg   178.14K   24 downloads


  • 0
10891824_1516703278613200_4926947876542305966_n.jpg Размер: 25,1K, Сваляния: 1910891824_1516703278613200_4926947876542305966_n.jpg

 

 


#10 Ванюша

Ванюша

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 637 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пазарджик
  • Автомобил:
    от старата школа

Posted 06 February 2015 - 13:53

Според мен нещо в цвета на колата ще седи добре и ненатрапчиво.


  • 0

#11 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 06 February 2015 - 17:12

Абе, червеното си е червено ... 

 

1509025_386948701473116_4855464313625891


  • 0

#12 Илия Горанов

Илия Горанов

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 7,499 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    CLK200 Kompressor
    163hp, 2001, dark blue

User's Awards

2
13
3
3
Garage View Garage

Posted 06 February 2015 - 23:15

Венци, проблемът е, че като ги пръснеш със спрей, не изглеждат така, както на снимката!
  • 0

Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
Бабини деветиниclk.babailiica.comнаргиле


#13 vencislav

vencislav

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 1,547 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    インフィニティ

Posted 07 February 2015 - 00:00

Сигурен съм, просто ми хареса червения цвят . 

 

Чак се и замислих когато и дойде реда за боядисване на моята 

кола заради ръждички тук-там дали да не боядисат и апаратите червени,

ама няма да го бъде .


  • 0

#14 Plamen

Plamen

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 236 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W 168 (A170 CDI), 2002, Long-wheelbase
    W 163 (ML 270 CDI), 2005, SE

Posted 14 February 2015 - 16:45

Отдавна ме дразнеше, че пожарогасителят се мотае в една чантичка в багажника и започнах щателно да "проучвам" къде в купето мога да го монтирам. Не исках да е отпред под шофьорската седалка, защото на дълъг път обичам да махам краката от педалите и ще го ритам. Докато оглеждах, забелязах, че страничната кора на шофьорската седалка е закрепена с две видии за арматурата на седалката. Пипнах отвътре, видиите не държаха нищо друго освен кората. Намерих същите, но с 2 см по-дълги, защото оригиналните по принцип потъват в гнездо в кората и пробвах да закача стойката на пожарогасителя. Оказа се, че тя има дупки, които са на същото разстояние. Подложих две гумички, за да не драска стойката кората на седалката и ... готово. За щастие се оказа, че и вратата се затваря без никакви проблеми и дори остава 1 см между нея и седалката. Мисля, че се получи добре. Единствено сега малко ми се набива на очи яркочервения цвят на пожарогасителя на фона на всичко останало (което по принцип е целта пожарогасителите да бъдат яркочервени :) ), но имам идея да нахлузя върху пожарогасителя една черна неупренова мрежичка, за да не се набива толкова на очи.

Attached Files


  • 5
Публикувано изображение

#15 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,647 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Posted 15 February 2015 - 22:03

Страхотно решение колега, за съжаление подозирам че малко коли ще имат място за пожарогасител там. И мен адски много ме дразни че пожарогасителя се търкаля из багажника и последно време ги държа вътре на централната конзола, там където има място да си слагаш разни нещица.


  • 0
Follow your own star...




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users