зравейте колеги, от няколко дни съм горд собственик на ЦЛК 200Компресор 99год. бензин без гас и от двадена ми започнаха и проблемите. Бях тръгнал за Благоевград и на Дупница колата започна да губи обороти спрях и пробвах да я форсирам но вдигаше около 2000 оборота и спираше. След няколко минути започна да прекъсва и да работи на 2-3 цилиндара и изгасна. Пробваг да я паля но палеше на 2 цилиндара и гаснеше. Прибрах я на репатрак в софия и пак я пробвах запали и работеше супер но след няколко километра започна да прекъсва. Днес я закарах на маистор каза че бензина в резервоара е бил боклук и смени свещи и бензинов филтър. Замерил налягането на помпата и било супер . Пробвал я и нямало проблем. Отидох да я прибера но уви запалих и пак същото не може да вдигне повече от 2000 оборота започна да прекъсва и край. Забравих да кажа че сутринта си запали и работеше без проблем. Ако някой може да помогне или да ме насочи къде да я закарам да я видят ще съм благодарен. Компа не свети.
Проблем ЦЛК 200 компресор
Започната от rengar, 27 яну 2015 - 20:42:01
11 мнения по тази тема
#1
Публикувано 27 януари 2015 - 20:42
#2
Публикувано 27 януари 2015 - 22:08
А "майсторът" какво каза след като проблемът си остана?
От къде си купил колата?
#3
Публикувано 27 януари 2015 - 22:57
Ако е стояла дълго време в авто къща нищо чудно боклуците в резервоара сега да създават проблеми и новият филтър пак да се е затлачил.
#4
Публикувано 28 януари 2015 - 18:57
ами общо взето същото щял да я чисти днес и пак проба. НО ИНТЕРЕСНОТО Е ЧЕ МАЙ ПРАВИ ПРОБЛЕМИ САМО КАТО Е ЗАГРЯЛА.
НО ИМА И ДРУГО РАБОТАТА НА ДВА И ТРИ ЦИЛИНДАРА НЯМА НИЩО ОБЩО С ЗАДРЪСТЕНИЯ ФИЛТЪР ПОНЕ ТАКА СИ МИСЛЯ
#5
Публикувано 28 януари 2015 - 19:58
Засечи с диагностиката кои цилиндри гаси, размени местата на бобините и пак я прочетете.
#6
Публикувано 28 януари 2015 - 20:13
интересното е че според него на компа не излиза нищо
всичко било цветя и рози
на мен ми прилича на скапани бобини
#7
Публикувано 28 януари 2015 - 20:59
не може да прекъсва и нищо да не излиза
или програмата му е скапана или майстора
и по описанията ти прави проблем като загрее
според мен не е бензин и филтри
по скоро бобини или датчик на колянов вал
#8
Публикувано 28 януари 2015 - 21:24
мдааа
#9
Публикувано 28 януари 2015 - 21:29
туко що го питах отговори ми че давал грешка на датчика коляновия вал и температурата но ги бил исчистил и нямало проблем
да ама не
#10
Публикувано 09 февруари 2015 - 23:07
Добър вечер! Аз имам друг проблем и незнам къде да питам. Мени ми обороти и студен и топъл( имам и газ ако е от значение) а на бензин дори се усеща и в движение а когато съм на паркинг и я държа на (примерно) 2000 оборота тя мени до 1500 и на двете горивни системи е така
#11
Публикувано 14 февруари 2015 - 07:51
за същия модел автомобил ли става въпрос?
#12
Публикувано 14 февруари 2015 - 08:04
Добър вечер! Аз имам друг проблем и незнам къде да питам. Мени ми обороти и студен и топъл( имам и газ ако е от значение) а на бензин дори се усеща и в движение а когато съм на паркинг и я държа на (примерно) 2000 оборота тя мени до 1500 и на двете горивни системи е така
Почистете дросела и дебитомера.
Вари го,печи го,бенца си е Бенц!
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни